Bekijk volle/desktop versie : Mensen, jullie slapen echt keihardddddd



16-05-2007, 21:34

Citaat door moslimworden:
Ik snap mensen echt niet!!!!!!!!!! Volgens mij hebben jullie zo weinig gezien van het leven dat jullie staan te springen om te gaan werken werken werken


Diploma halen en dan werken


Advocaat of bezorger, werken is werken


Van 7 tot 8 ben je bezig met werk en nahandelingen. Dus 7 uur opstaan, laten we zeggen 5 uur thuis, dan eten, drinken, douchen, gebed, blablabla ben je 8 uur instaat iets anders te doen. Dit dan van maandag t/m vrijdag tot je 65


welke man denkt er net zo over. Dit is niet voor de vrouwen bedoeld want jullie horen thuis te blijven en werken in Nederland is voor jullie niet toegestaan.


Ken maar paar vrienden van mij uit een grote groep die net zo denken en dat zijn net de mensen die super veel hebben meegemaakt.


Er is toch geen leven in fulltime werken tussen de kaaskoppen en dan lama zitten ook
.

16-05-2007, 21:40



Citaat door houda_a:
hahahahaha
waarom is werken voor ons vrouwen niet toegestaan dan?



Omdat zijn enigste werkende hersen cel hem nu ook in de steek liet

16-05-2007, 21:42
tsja,,,, als de vrouw thuis moet zitten... eis ik wel dikke vette CASH van mijn man... dus wordt dubbel dienst die hij moet draaien...

niet mee eens ???

laat me dan mijn eigen floes verdienen

16-05-2007, 22:38
Je moet werken om in je levensbehoeftes te voorzien. ( En die van je vrouw & kinderen. )

16-05-2007, 22:41


wat spotte jullie met islam a katte de man heeft gelijk.. mijn vrouw later ze zal niet werken of sla ik haar de wao in

16-05-2007, 22:55

Citaat door moslimworden:
trouw een mietje dan kun je alles doen



Echte man breekt je nek en geeft je elke dinsdag (of welke dag dan ook markt is bij jullie) 5 euro om iets te kopen.



dit bewijst hoe oud je bent...

Als je met bewijzen wilt komen die vanuit de islam komen wil ik graag ook wat stukken zien over hoe een man een vrouw moet behandelen of is dat iets wat je toevallig niet kunt vinden? mohim alvast barakallahoefiek!

16-05-2007, 23:12
Ik ga sowieso niet werken later, of mijn man het nu wil of niet