Bekijk volle/desktop versie : Van Belgie trouwen!



16-05-2007, 12:08
Ik merk echt meer en meer dat jongens en vooral meiden van Belgie trouwen en in België blijven wonen! Is dat bij jullie omgeving ook?

16-05-2007, 12:09


nee alleen bij de jouwe want jij bent een slangenmens

16-05-2007, 12:43
België is misschien goedkoper om te leven!! kijk gewoon naar de woningen, in nederland liggen de prijzen echt wel hoog en in belgië valt dat nog goed mee!! verzekeringen zijn een stuk goedkoper, auto's laten inschrijven en autoverzekering enzovoort dat is hier veel makkelijk en goedkoper en gewoon al vrouwen van marokko naar hier halen is veel gemakkelijker als je dat via belgië doet!! enzovoort...

16-05-2007, 13:01
Er zijn de loaatste tijd veel "nederlandse Marokkanen" komen verhuizen naar België..
Ik begrijp niet waarom , maarja

16-05-2007, 13:01


geloof me , België is duurder dan Nederland...
wist je dat de meeste belgen hun inkopen doen in HULST ? omdat het daar echt goedkoper is dan hier?

16-05-2007, 13:39
jah ik woon in belgie en wij doen ook ons inkopen in nederland, dat is wel waar!! maar voor de rest is het goedkoper om in belgie te wonen, maar ik kan me ook vergissen natuurlijk, maar dat is wat mij altijd werd verteld van de mensen die vn nederland naar hier komen!! maar winkelen geloof me doe ik liever in nederland !!