Bekijk volle/desktop versie : Dit Moet Je Echt Lezen!!!!



Pagina's : [1] 2

17-09-2003, 13:12

Citaat door Samra837:
Dit Moet Je Echt Lezen!!!!!!!

dit heb ik vandaag per mail gekregen....let niet op ZIJN/HAAR typfouten....spelfouten.......bijna geen hoofdletters...enz enz...maar ik vind het grappig......veel leesplezier.....


Sommige meiden zijn schande voor mens en dier!!

Het zou aan mijn ogen kunnen liggen ofzo, maar als ik op Hoog Catherijne in utrecht kom dan zie ik maar 2 dingen: die mooie sultan schoenen en alle soorten make-up van Esteé lauder tot aan afgeprijsde Aldi make-up. elk meisje is weer anders gekleed het lijkt wel carnaval.

elk meisje wil er beter uit zien dan de ander ze besseffen alleen niet dat het er echt niet uitziet!!

ik durf er een wedje op te leggen dat als ze net zo gek waren op koran leren als op die mode en make-up shit dat ze de koran al 60keer hebben gelezen EN geleerd. en laten we het maar helemaal niet hebben over die kilo's parfum!! ayaaaaaa siedie rassolah, heilige god die meiden ruik je van een kilometer afstand.

je ziet mij ook helemaal wazig kijken als weer es zo'n mislukte samira sa3eed langsloopt...zodra de lopende Douglas al weer is doorgehuppelt kan ik eindelijk weer normaal adem halen!

en die kleding die combinaties serieus het is allemaal echt heel mooi wallah echt het heeft stijl P-RA-C-H-T-I-G! maar dat staat toch niet bij een islamitisch meisje? waarom al die strakke broeken en truitjes met openingen tot aan je maag! ewa ze3ma wij marokanen volgen alleen die hollanders laat hun es een oerouderwetse tezjedebt aan doen met zo'n mooie hoofdoek erbij.haaaaa nee he!! tuurlijk niet zij hebben hun eigen geloof alleen wij doen net als ezels onze geloof, normen en waarden in de steek laten.

ik weet wel voor 100% zeker dat als armani morgen op de proppen komt met de nieuwste tezjedebt dan zo'n mini ding ofzo, dat elk meisje op deze hele gare aardkloot hetzelfde gaat doen!! want suzanne die houdt van de multiculturele samenleving en ze trekt zo'n ding aan!!
je kan je wel modieus kleden maar niet zo strak he! halloooooo je zit niet een dwangbuis!


en als je dan begint over de islam dan worden ze nerveus hoor!! het eerste wat ze zeggen is HET GELOOF ZIT VAN BINNEN!! ik hou van mijn geloof. en dan ook met zo'n irritante piepstemmetje erbij oohh om gek van te worden. ach jah sorry ik zag het niet dat het vanbinnen zit!!en dan komen ze ook nog met van die nog zieligere iedeen aankakken als: ik ga pas hoofddoek dragen als ik ga trouwen!! tzzzzz alsof je het voor je man doet hij gaat straks niet mee je graf in als 3azrajen je komt halen je doet het voor allah a mensen!! saffie hoofddoek niet?

wagga haal dan ALLEEN MAAR chen 10 cm plamuur van je gezicht en trek wat wijdere kleding aan!! dan start je al een goed begin!ewa jah he...mohammed (VZMH) spoorde ook alle vrouwen aan om vooral half bloot te lopen. en dat kroezige haar dat je van allah (SAW) heb gekregen te stijlen en hij adviseert je ook nog om het niet met de strijkbout te doen want dan beschadigen je haarzakjes!! en oja..in koran staat ook nog vermeld dat je de nieuwe dag creme van max factor moet gebuiken voor dat je de foundation van Chanel gebuikt. voor een uiterst natuurlijk resultaat, omdat je het waard ben!!! Ja toch? staat toch allemaal in het heilige boek? oohh niet? maar waarom al die diesel broeken en al die verflagen? oohh wacht ik heb hem!! nee geen jongen...maar die onnozele trieste ideeen...jullie zijn bezig met integratie!! net als ze3ma jennifer lopez en jessica uit je klas!! a die gaan allemaal enkeltje hel en jullie denken maar dat jullie wat zijn!! allemaal richting thiemesiet. ey met alle respect hoor als jij straks wil liggen barbequen ey succes dan ik adviseer je gebruik een hoge factor!
want ohh je zou maar es zonder je 12 lagen de deur uit gaan ik denk dat geen hond naar je kijkt!! hhaha ik lach me altijd kapot van binnen als ik weer es wat moet halen voor me moeder en ik loop heel gaar met me trainingsbroek, trui tot aan me knieen , hoofddoek scheef en capuchon op door de stad loop. hahah al die blikken op mij gericht heel verschrikt denken ze: DAAAMNN HOE KEN ZE ER ZO BIJ LOPEN? ach jah zoiets heet SCHIJT AAN DE MAATSCHAPPIJ!!


en toch heb ik ergens echt wel bewonderding voor die meiden. ik begrijp nog steeds niet hoe ze het voor mekaar krijgen om zo perfect op school te komen zonder telaatbriefje!! echt een prestatie. lukt mij echt niet!!!! volgens mij staan ze ook om 5 uur op, nee niet om lefzjer te bidden maar om hun gezicht toonbaar te maken. want onze Fatosh Lopezzen weten niet dat je elke avond die kalkaanslag en plamuur moet verwijderen!! en jah dan ben je een tijdje bezig he. en in plaats van boeken mee nemen ze hun liefdevolle toilet tas mee!! met van alles en nog wat erin...terpentine, verfverdunner, grote kwast, kleine kwast, dikke kwast, dunne kwast, rode verf, blauwe verf, gele verf...aah men het lijkt wel praxis!!

maar waar ik dan het meest verbaasd over sta is als ze zeggen 'euhh jongens van utrecht ook!!' 'ze hebben geen manieren'
nee jij wel dan? is niet zo gek he als je zelfs je stringetje die je niet hoort te zien door je broek heen ziet, dat hun allal en kadour daar beneden op gaat reageren! dat doe je allemaal zelf als je er gewoon normaal beschaafd bij loopt dan hebben ze vanzelf respect voor je en zie je ze ook niet bij je in de buurt komen. echt jonge he die meiden maken mij echt paraaaaaaa vooral als ze zeggen:'jah en meiden met een hoofddoek zijn nog erger!!'

ik vervloek het eerste meisje dat gezien is met een sigaret en dat een hoofddoek draagt, want nu hebben deze girlss ze3ma een reden om ook over ONS te praten! nou schatjes ik weet dat veel meisjes hun hoofddoek af en doen en daarna doen wat ze willen en dat er ook meisjes zijn die niet eens moeite doen om die hoofddoek af te doen maar dat zijn er veeeeeel minder dan degene die geen hoofddoek dragen. met alle respect hoor jullie hoeven je niet aangevallen te voelen wat ik hiermee wil duidelijk maken is dat het niet goed gaat met deze wereld als ik zo om mij heen kijk. ik bedoel waar gaat het in hemels naam heen met de aarde? na3lie shaitan zeg xxxx you tegen al die meisjes die je proberen op het slechte pad te brengen en vertrouw op allah. en ik geef jullie aan 1 kant ook groot gelijk het heeft ook geen nut om een hoofddoek te dragen als je nog meer blowt dan heel utrecht bij elkaar!! ondanks deze preek ahahah hou ik toch van jullie en wil ik alleen het beste voor my sista's!! just trust on ya self and on allah en dan kom je er wel. ey latersss xxxislamietje
.

17-09-2003, 16:12


wallah deze is echt goed en het is ook echt waar
me complimenten aan de gene die dit heeft geschreven
p.s. ik hoop dat jij het wel goed doet...........

18-09-2003, 11:07
Dit hoeft niet voor iedereen te kloppen....

18-09-2003, 11:29
Tssssss die Mocro's hebben allemaal veel praatjes... Dat die Mocro meiden er zo bijlopen alléé, maare wat we niet moeten vergeten zijn de Marokkaanse jongens, ofwel VERWIJFDE FILKKERTJES... HAHAHA da's pas geen gezicht.........Toch?

18-09-2003, 11:58


hahaaaaaaaaaaaaaaaa je hebt gelijk !

tazzzzzzzzz wat voor nut heeft het al die troep op je gezicht en weet ik het allemaal

ALLES GAAT VOORBIJ !



groetjes

18-09-2003, 14:09
ahhahaahhaha hele maal ziekkkkkkkkkkkkkkkkk

21-09-2003, 15:10
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT NERGENS OP je moet je met je eigen zaken bemoeien waar maak je je druk om echt rare levenloze mensen als zij 1 kilo make-up willen opdoen is dat hun zaak

21-09-2003, 18:47
wallah ik heb gelachen dit is echt een top verhaal. ik begrijp niet hoe ze met zo`n laag make-up kunnen rond lopen. ik kan dat echt nie. op de bruidloft van mijn zus werd ik op gemaakt, nou voor dat het feest begonnen was alles er alweer af. wallah het enige wat ik kan zeggen is baz

21-09-2003, 19:37
hahahahahahahahahahahah hai samra wallah illah ik geef je groot gelijk echt hellemaal gelijk, ja ze zullen het inderdaad merken. nouo ik heb gelachen en gelezen

perfect,,,,,,,,,,,,,,,,,,

groetjes loena

22-09-2003, 11:06

Citaat:
Origineel gepost door souhailatje
ik zie dat je de dames goed heb bekenen en een leuk verhaaltje over heb kunnen verzinnen.waneer komen de jongens aan de beurt want,onee jullie zijn heilig jullie gaan altijd naar de moskee,not en hebben de koran helemaal uit gelezen.
maar ben wel benieuwt wat je daar over heb te zeggen.ik ga dingen niet goed praten wat je zegt is de waarheid.maar bekijk dingen van twee kanten.

22-09-2003, 18:59
Loena24 ik ben het helemaal met je eens. Was echt wel grappig. Ik vind het wel triest van die meiden, maar gelukkig hoef je voor hun geen verantwoording af te leggen, dat doet iedereen voor zich, en ze zullen inderdaad merken.

22-09-2003, 21:50
Oke het is wel de waarheid, maar waarom oordelen en uitlachen?? Het is ieder voor zichzelf, dus laat hem of haar doen wat ze niet kunnen laten, er is er maar één waar voor ze hun verantwoording moeten afleggen en er is er maar één die kan oordelen, en dat is Allah swt de Allermachtige. Je kunt ze wel op hun fouten wijzen maar waarom zo een roddelbrief???

26-09-2003, 16:18


je bent gewoon jaloers omdat jij zeker zo een apewijf bent die ook al makeup op heeft toch LELIJK blijft,bemoei je er niet mee ga je eigen leven leiden meid

30-09-2003, 13:18

Citaat:
Origineel gepost door Nisrine01
Oke het is wel de waarheid, maar waarom oordelen en uitlachen?? Het is ieder voor zichzelf, dus laat hem of haar doen wat ze niet kunnen laten, er is er maar één waar voor ze hun verantwoording moeten afleggen en er is er maar één die kan oordelen, en dat is Allah swt de Allermachtige. Je kunt ze wel op hun fouten wijzen maar waarom zo een roddelbrief???
Goed verwoord, Nisrine01

Mensen vinden het leuker om te oordelen over anderen, behalve als het over hun gaat.

Er is maar één die oordeelt en dat is Rabbi.

Laat mensen in hun waarde en repecteer elkaar als mens.

Diegene die dat mailtje heeft geschreven voelt zich blijkbaar verheven boven de anderen die zij beschrijft. Triest......

Jammer dat er niet genoeg mensen zijn onder ons, die elkaar in hun waarde laten en om zichzelf bekommeren, want uiteindelijk wordt jij ook beoordeeld.

Thats all..

30-09-2003, 15:51
wat is hier nou mis mee
het is toch zo of niet en
waar slaat dat nou op numidiya25

Pagina's : [1] 2