Bekijk volle/desktop versie : wie bid lefser meestal op tijd is al bijna tijd om te bidden



16-05-2007, 03:12
wie gaat er allemaal zo bidden

16-05-2007, 03:32


Ik Insha'Allah..
Daar ben ik nu op aan het wachten..

Allahie Tekbel alvast.

16-05-2007, 03:32
salaam alaikoem

moge Allah onze gebeden accepteren ameen.. ik moet de rest nog wakker zien te krijgen khair insha Allah

wa alaikoem salaam

16-05-2007, 03:34

Citaat door Hawa_Moslima:
salaam alaikoem

moge Allah onze gebeden accepteren ameen.. ik moet de rest nog wakker zien te krijgen khair insha Allah

wa alaikoem salaam



Allahoe Amien!
Wij hebben thuis zo'n klok die afgaat, dan wordt de rest wakker..

Wa3alaikoem salaam.

16-05-2007, 03:38



Citaat door teriefesht:
Allahoe Amien!
Wij hebben thuis zo'n klok die afgaat, dan wordt de rest wakker..

Wa3alaikoem salaam.

wij hadden het ook van Athan maar die doet het om een of andere reden niet meer.. nu word ik belast met de taak van iedereen wakkerschudden..water helpt khair insha Allah

wa alaikoem salaam

16-05-2007, 03:40

Citaat door Hawa_Moslima:
wij hadden het ook van Athan maar die doet het om een of andere reden niet meer.. nu word ik belast met de taak van iedereen wakkerschudden..water helpt khair insha Allah

wa alaikoem salaam


Gair Insha'Allah. water doet wonderen
Allahie tekbel. Slaap lekker en mogen de Engelen over jullie waken.

Wa3alaikoem salaam..

16-05-2007, 06:43
Ik ben al vanaf 4 uur wakker, omdat ik moest bidden. op zatrdag kwam mijn vader aan met 'je moet wel voor 6 uur al bidden, anders telt het niet.' kwam hij een beetje laat mee, maargoed.

Ik was gisteren al te laat op school omdat ik mij verslapen had vanwege het bidden om 4 uur. Dus dacht ik : dan ga ik hierna niet naar bed (ik kan zowiso moeilijk slapen als ik net gedouched hebxD)