Bekijk volle/desktop versie : Aankomsttijd Negaffa



15-05-2007, 12:53
Hoi dames,

Ik heb effe een praktisch vraagje. Als je je gasten om 6 uur uitnodigt in de zaal. Hoe laat moet je negaffa dan in de zaal zijn? Hoop dat jullie me kunnen helpen.....

15-05-2007, 12:59


Kom op dames.....ik zit hier toch wel goed=? Dit is toch een trouwforum???????????????? HELP ME OUT HERE

15-05-2007, 13:22
Ik neem nadia uit maastricht en ze komt naar me huis om me haar en make up te doen en dan gaan we samen naar de zaal

15-05-2007, 13:44

Citaat door chillbabe:
Ik neem nadia uit maastricht en ze komt naar me huis om me haar en make up te doen en dan gaan we samen naar de zaal


en je gaat met je bruidsjurk naar de zaal? en op het eind weer je bruidsjurk?

15-05-2007, 13:55


Als je de gasten om 18h00 verwacht dan is het verstand dat ze ruim van te voren bij je is.. rond 13h00. Het duurt altijd heel erg lang.

sowieso is het altijd lang wachten voor dat de bruid naar beneden komt. en zeker met de eerste jurk, de 2e gaat meestal sneller omdat make up en het haar al gedaan is.

Maar naggafa's zijn geld en tijdverspilling, huur/koop je eigen jurken en neem een leuke kapsel bij de kapper en doe je eigen make up, en je zal een dag hebben om het nooit te vergeten inschAllah!

mijn mening..