Bekijk volle/desktop versie : Hulp gezocht bij het organiseren van een Spoed bruiloft???



15-05-2007, 11:56
Salaam aleikoum,

Ik ben bezig om voor iemand een bruiloft te oragniseren voor volgende week zaterdag insha'Allah.

Het gaat om een stel die nog studeren, dus het budget is helaas heel laag.

- Graag wil ik weten of iemand weet of er een anasheedband in NL bestaat die voor een goedkope prijs willen komen zingen. Ik weet dat alle anasheedbandjes €45 of €500 vragen. Dit is helaas te hoog voor dit stel. Dus ik doel dan meer op vrijwillige zusters of zusters die een kleine vergoeding willen hebben.

- Hebben jullie anasheedmuziek, waarin absoluut geen haram instrumenten bespeelt worden, dus ook geen belletjes, alleen de daff. Zo,ja kan je het dan plaatsen, zodat ik het kan downloaden en branden.

- Zijn er zusters die een bruidsjurk voor een vriendenprijs verhuren, zodat ik deze zuster ermee gelukkig kan maken?

- Wie weet wij terecht kunnen om goedkope sieraden te huren voor deze zuster, zoals een kroon ketting en oorbellen voor bij de takshita's?

- Een visagiste aan huis die zowel make-up doet als een kapsel verzorgt?

Alvast bedankt.

Salaam aleikoum,

Oem Rayaan

15-05-2007, 11:58


zoek je ook marokaanse jurken...?
of een mooi madmaa..?

15-05-2007, 12:00

Citaat door Qwerty:
zoek je ook marokaanse jurken...?
of een mooi madmaa..?


Ja, dat zoek ik eigenlijk ook hahaha, niet erbij gezegd.

15-05-2007, 12:22

Citaat door oem_rayan:
Ja, dat zoek ik eigenlijk ook hahaha, niet erbij gezegd.

heb je pm gestuurd

15-05-2007, 12:43


Ik kan op zich de make-up doen en heb wel een jurk voor de henna te huur. Haren ben ik niet zo denderend in. Ik kan wel stijlen, half opgestoken met een beetje krullen, simpele kapsel of wat dan ook. Over een kleine vergoeding valt te praten

16-05-2007, 08:10

Citaat door Umairah:
Ik kan op zich de make-up doen en heb wel een jurk voor de henna te huur. Haren ben ik niet zo denderend in. Ik kan wel stijlen, half opgestoken met een beetje krullen, simpele kapsel of wat dan ook. Over een kleine vergoeding valt te praten


Ik ga het insha'Allah doorgeven.

Djazaak allahoe gairan.

16-05-2007, 21:42
asriyahsmoda te utrecht

16-05-2007, 22:10
als ze geen anasheed band kunnen betalen dan spelen ze maar cds af.

zo kan iedereen afkomen


je moet de middelen gebruiken die je hebt

16-05-2007, 22:37
als ze nog iemand nodig heeft voor haar haar en make up te doen kan ze bij mij nog terecht bi idni lah

16-05-2007, 22:50
voor een goedkope maar ook hele mooie bruidsjurken kun je bij ougt_islamia terecht zei heeft ook een acount op marokko.nl voor 150,- verhuurt ze bruidsjurken,,succes meid ik hoop dat het allemaal goed gaat komen voor de aanstaande bruidspaar inch allah....

17-05-2007, 16:35

Citaat door Chaimav:
als ze geen anasheed band kunnen betalen dan spelen ze maar cds af.

zo kan iedereen afkomen


je moet de middelen gebruiken die je hebt


Ja, daar dacht ik ook aan, maar bij de meeste anasheed worden ook belletjes gebruikt, dat is niet toegestaan dus dan blijven er maar een paar nummertjes over. Dat kunnen wij niet de hele avond draaien.

Mohiem gair insha'Allh.

17-05-2007, 16:41
salaam alaikom

ik zet al 4 jaar henna en doe ook make-up en kapsel ,... Ik kan als je intresse heb insallahe een mooi pakketje voor je maken je an me pm-en voor fotos en voor alle antwoorden op je vragen ma3asalama Mila

17-05-2007, 16:45



Citaat door oem_rayan:
Ja, daar dacht ik ook aan, maar bij de meeste anasheed worden ook belletjes gebruikt, dat is niet toegestaan dus dan blijven er maar een paar nummertjes over. Dat kunnen wij niet de hele avond draaien.

Mohiem gair insha'Allh.



daar heb je wel een punt............


zo ver heb ik niet gedacht...


geir inschallah


ik heb zitten oordelen over iets waar ik noch verstand en recht op had om te doen

smahli

17-05-2007, 17:26
Voor koekjes hapjes etc. kun je bij mij terecht

http://everyoneweb.com/elkouzina