Bekijk volle/desktop versie : Depressief



Pagina's : [1] 2

14-05-2007, 21:05
Ik heb al een tijdje het vermoeden dat ik depressief ben. Na Opera gezien te hebben (alhamdoellilah is het niet zo erg bij mij) ben ik gaan Googlen en heb ik van alles gelezen en een test gedaan. Mijn vermoeden is bevestigd.

Nou zit ik te twijfelen of ik naar de huisarts moet gaan. Ik wil er wel vanaf, dus meiden die het meemaken/meegemaakt hebben; plaats hier alle tips!

PM is ook welkom.

14-05-2007, 21:42


ik zou er met een famillielid over praten...maar ik zou nooit de dokter inlichten ben altijd bang dat ze je dan in een inrichting dumpen of ben ik gewoon bang? haha...ik haat dokters, ik haat pillen!! ik geloof in praten met een dierbaar iemand..en dan komt het wel goed...

14-05-2007, 21:45
Het is in ieder geval belangrijk dat je er met iemand over praat.
Als je het opkropt kan het alleen maar erger worden.....

Ik zou toch ook wel naar de huisarst gaan, die kan je eventueel doorverwijzen, dat lijkt me dan wel prettig......


In ieder geval veel succes gewenst.....

14-05-2007, 21:46

Citaat door kindly_mom:
ik zou er met een famillielid over praten...maar ik zou nooit de dokter inlichten ben altijd bang dat ze je dan in een inrichting dumpen of ben ik gewoon bang? haha...ik haat dokters, ik haat pillen!! ik geloof in praten met een dierbaar iemand..en dan komt het wel goed...



Inrichting? Zo erg ben ik er ook weer niet aan toe, mag ik hopen .

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de dokter precies kan doen. Ik weiger medicijnen te slikken. Met familie wil ik niet praten. Het is te complex allemaal, maar bedankt voor je reactie

14-05-2007, 21:49


Stertke meid allah chafik !Wat voor test heb je eigenlijk gedaan?

14-05-2007, 21:52

Citaat door lasagne:
Inrichting? Zo erg ben ik er ook weer niet aan toe, mag ik hopen .

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de dokter precies kan doen. Ik weiger medicijnen te slikken. Met familie wil ik niet praten. Het is te complex allemaal, maar bedankt voor je reactie


begrijp me nie verkeerd lieverd, ik bedoel gewoon dat ik echt bang ben voor artsen!!! van een mug wordt een OLIFANT gemaakt en daar ben ik gewoon erg bang voor!!! heb je geen vriendin waar je tegenaan kan lullen? ik hoop dat het gauw overgaat

14-05-2007, 21:54

Citaat door marocloubna:
Het is in ieder geval belangrijk dat je er met iemand over praat.
Als je het opkropt kan het alleen maar erger worden.....

Ik zou toch ook wel naar de huisarst gaan, die kan je eventueel doorverwijzen, dat lijkt me dan wel prettig......


In ieder geval veel succes gewenst.....


Dank je wel.

Ik vraag me af of er meiden zijn die naar de huisarts toe zijn gestapr. Graag een reactie, eventueel via de PM.

14-05-2007, 22:00

Citaat door kindly_mom:
begrijp me nie verkeerd lieverd, ik bedoel gewoon dat ik echt bang ben voor artsen!!! van een mug wordt een OLIFANT gemaakt en daar ben ik gewoon erg bang voor!!! heb je geen vriendin waar je tegenaan kan lullen? ik hoop dat het gauw overgaat


Ik begrijp het. Ik ga liever ook niet naar de dokter en pillen haat ik al helemaal!

Ik heb slechte ervaringen met "vriendinnen", die er nooit voor je zijn, maar dat is een ander verhaal.

Ceuta; depri-en-dan.nl.

Ik heb ook gegoogled en die symptonen heb ik al heel lang. Soms gaat het ff goed en dan heb ik weer een periode waar ik me somber voel.

14-05-2007, 22:07

Citaat door lasagne:
Ik heb al een tijdje het vermoeden dat ik depressief ben. Na Opera gezien te hebben (alhamdoellilah is het niet zo erg bij mij) ben ik gaan Googlen en heb ik van alles gelezen en een test gedaan. Mijn vermoeden is bevestigd.

Nou zit ik te twijfelen of ik naar de huisarts moet gaan. Ik wil er wel vanaf, dus meiden die het meemaken/meegemaakt hebben; plaats hier alle tips!

PM is ook welkom.



ik denk dat dat gewoon heel normaal is
iedereen wordt wel eens deprie van een film of programma en ga zo door
ik zou je maar niet te druk maken meisie en gewoon lekker rustig aan doen

14-05-2007, 22:18

Citaat door Teletubie21:
ik denk dat dat gewoon heel normaal is
iedereen wordt wel eens deprie van een film of programma en ga zo door
ik zou je maar niet te druk maken meisie en gewoon lekker rustig aan doen


Meid, het is niet zo dat ik me een keertje slecht voel, want ik je kan niet alleen maar leuke en goede dingen meemaken in dit leven.

O.a. de volgende dingen kan ik allemaal weken achter elkaar hebben..
-concentratieproblemen
-Slaapproblemen
-Ben geprikkeld
-Somber zijn
-moe zijn
-ik heb nergens zin in

Mijn school ben ik aan het verwaarlozen. Ik heb zin om met niemand te praten. Af en toe loop ik erbij als een zombie. Dit kan gewoon niet gezond zijn.

14-05-2007, 22:26

Citaat door lasagne:
Meid, het is niet zo dat ik me een keertje slecht voel, want ik je kan niet alleen maar leuke en goede dingen meemaken in dit leven.

O.a. de volgende dingen kan ik allemaal weken achter elkaar hebben..
-concentratieproblemen
-Slaapproblemen
-Ben geprikkeld
-Somber zijn
-moe zijn
-ik heb nergens zin in

Mijn school ben ik aan het verwaarlozen. Ik heb zin om met niemand te praten. Af en toe loop ik erbij als een zombie. Dit kan gewoon niet gezond zijn.




o ooo das wat anders het beste wat je kan doen is effe contact opnemen met je dokter en wie wie weet heb je gewoon een leuke dokter met wie je gwoon heel close kunt praten sterkte en heel veel kracht voor jou

14-05-2007, 22:32

Citaat door Teletubie21:
o ooo das wat anders het beste wat je kan doen is effe contact opnemen met je dokter en wie wie weet heb je gewoon een leuke dokter met wie je gwoon heel close kunt praten sterkte en heel veel kracht voor jou


Soukran bezef .

14-05-2007, 22:41



voel me nu z00000000 bad .. en dan vind ik deze topic....

''het leven doet pijn''


14-05-2007, 22:47

Citaat door lamiae_:


voel me nu z00000000 bad .. en dan vind ik deze topic....

''het leven doet pijn''



Het is mijn doel niet om het te verergen. Ik probeer juist een oplossing te vinden .

Meid, ik wens je echt het beste.

14-05-2007, 22:53

Citaat door lasagne:
Het is mijn doel niet om het te verergen. Ik probeer juist een oplossing te vinden .

Meid, ik wens je echt het beste.


is g0ed.pffffffffff

Pagina's : [1] 2