Bekijk volle/desktop versie : Islam is straks niet meer..



Pagina's : [1] 2 3

14-05-2007, 20:58

Citaat door Matokkie:
Als ik jullie was zou ik je maar vast gaan bekeren tot gristenhond of beter nog stoppen met geloven in onzin en sprookjes.

Met de overwinning van Sarkozy is Europa straks weer vrij van onwillige allochtonen die zich niet willen aanpassen aan de westerse samenleving en alleen maar hun ''achtelijke'' cultuur/geloof opdringen.
Goede allochtone zijn er maar een handjevol van, die rest is kansloos, lui, crimineel en profiteur. Da's een feit. Maar goed, ''Rechts Nationalisme'' is in opkomst overal in Europa, en dank Sarkozy/Wilders/Haider/Berlusconi etc. zal zich dat alleen maar vermeerderen in de andere EU-landen.

Dus pas je aan, gooi je marokkaans paspoort weg (dat kan dus wel gewoon maar jullie zijn goed in liegen net zoals de turken 1 pot nat dus ) gedraag je netjes en spreek nederlands of vlaams en anders ga lekker terug naar je eigen land als je Turk wilt blijven of Marok.
.

14-05-2007, 21:10


aand8t te kort..

14-05-2007, 21:23
Sarkozy? Laat me niet lachen jochie. Hij is Joods

14-05-2007, 21:37
De islam blijft lekker voor altijd en ik zal het met hart en ziel verdedigen en het als mijn levenwijze beschouwen in de toekomst. Ik zou zeggen, stik in je woede.

14-05-2007, 21:41



Citaat door Matokkie:
Als ik jullie was zou ik je maar vast gaan bekeren tot gristenhond of beter nog stoppen met geloven in onzin en sprookjes. .
Wat een respect naar christenen toe. Je moest je schamen met je "gristenhond"

Trouwens, wat voor jou onzin is, geeft mij zin aan het leven.


Citaat:
Met de overwinning van Sarkozy is Europa straks weer vrij van onwillige allochtonen die zich niet willen aanpassen aan de westerse samenleving en alleen maar hun ''achtelijke'' cultuur/geloof opdringen. .
Sarkozy is zelf allochtoon. LePen heeft er zijn mening over. Maar goed, Lepen's anti-Joodse houding kennende, zullen we zijn mening niet al te objectief noemen, zeker...


Citaat:
Goede allochtone zijn er maar een handjevol van, die rest is kansloos, lui, crimineel en profiteur. Da's een feit. .
Zij die zich afgekeerd hebben van hun geloof komen meestal wel op het slechte pad terecht, daar heb je een punt.



Citaat:
Maar goed, ''Rechts Nationalisme'' is in opkomst overal in Europa, en dank Sarkozy/Wilders/Haider/Berlusconi etc. zal zich dat alleen maar vermeerderen in de andere EU-landen. .
Je hebt geen glazen bol ofzo.


Citaat:
Dus pas je aan, gooi je marokkaans paspoort weg (dat kan dus wel gewoon maar jullie zijn goed in liegen net zoals de turken 1 pot nat dus ) gedraag je netjes en spreek nederlands of vlaams en anders ga lekker terug naar je eigen land als je Turk wilt blijven of Marok.



Als dit geen staaltje racisme is weet ik het niet. Maar dan van zeer laag niveau.

14-05-2007, 21:42

Citaat door Sophia_Foelara:
De islam blijft lekker voor altijd en ik zal het met hart en ziel verdedigen en het als mijn levenwijze beschouwen in de toekomst. Ik zou zeggen, stik in je woede.


En dit hier een staaltje schizofrenie...

14-05-2007, 21:46
wat een zielige rot jochi zeg!
islam blijft voor altijd!!!!!!!!

14-05-2007, 21:50
ik denk dat dit de gefrustreerde admin moderator van forum-voor-de-vrijheid.nl is, anders wellicht wel een erg gefrustreerd persoon. Kortom, we hoeven niet veel aandacht te schenken aan tuig.

14-05-2007, 21:51
moge allah jouw vervloeken vuile vieze zindiq die je bent vieze dikke murtad die je bent. degene die de islam en de muslemeen schande wil geven daar zal allah wraak van nemen allahuma 3laika bil kafereen

allahuma man araadal islama walmuslemeena bisoein wa3laika bihi ya ar7amara7min

Allhuma ameen

en ik geef andere forumleden nasi7a om niet in te gaan op deze topic wassalamu 3alikum

14-05-2007, 21:54
misschien is het geen eens een moslim!
het kan vast wel een daliatje zijn of een zielige qard!!ganzier die niks te doen heeft

14-05-2007, 21:54
Matokki,

Ben jij één van de mensen van het verdwaalde volk dat de Moslims op Marokko.nl even komt vertellen hoe het moet. Het mag toch inmiddels wel duidelijk zijn dat de Islam de sterkste en enigste godsdienst is, dat merk je aan alles om je heen. Wees niet bang, verdiep je erin, je zit in ieder geval al goed bij het forum "Islam en Ik", het christendom noem je al gristenhond, met andere woorden: je hebt het goed verdraait en Islam heb je keurig genoemd met een hoofdletter.

Succes verder,

Groet

14-05-2007, 21:57
qoeroed!ganziers tfoe 3ala lihoed!!!

14-05-2007, 21:58



Islam voor eeuwig!

Dus wegwezen jij! En topic sluiten.

14-05-2007, 22:00
hij is niet alleen dwalend
hij is gewoon de toppunt!!!wled del 7ram

14-05-2007, 22:09
Islam tilll deathhhhhhh islammmmmm enige echte WAARHEID flippooo brandddd maar stikkk stilkkkkkk


LAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAH
LAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAH
LAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAH
LAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAHLAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAHLAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAHvLAAA ILAHA ILA ALLAAH MOHAMMAD RASOEL ALLAAH

Pagina's : [1] 2 3