Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Papa I Miss yOu



14-05-2007, 16:30


papa hoeveel pijn kan een mens verdragen?
hoeveel verdriet?
1 Juni 1996 ben jij weg gegaan van ons
je tijd was gekomen,na lange tyd te vechten tegen die ziekte kanker heb jij toch de strijd verloren
alweer 11 jaar byna van ons vandaan en nog steeds doet het vreselijk pijn.
ik was 9 jaar en je andere dochter 13 we waren nog zo jong we begrepen er weinig van.nu we ouder worden doet het pijn!je zal nergens bij zijn..
wel in onze harten.je bent uit het oog maar never nooit uit onze hart

ALLAH RAHMOEN PAPA
MOGE ALLAH JE VERGEVEN VOOR JE DADEN!
MOGE ALLAH DE DEUREN VAN DE PARADIJS DOEN OPENEN VOOR JE
WE VERGETEN JE NEVER NOOIT WAAR WE OOK ZIJN JIJ BENT IN ONZE HART!!

WE HOUDEN VAN JE PAPA..EN WE MISSEN JE ENORM!

14-05-2007, 16:35


Made By My Sistha

Missen, papa doen we elke dag weer de ene dag minder en de andere dag weer meer. Dertien jaar was ik en zusje was toen Negen jaar toen je ons verliet, je liet 2 kleine meiden en echtgenote achter met groot verdriet.

Nu, elf jaar later vechten wij voor onze verdriet en die elf jaar zijn niet over rozen gegaan.

Veel verdriet hebben wij al in onze jonge leven gekend, maar wij zijn er niet door gekrent.

Positief kijken wij weer tegen het leven aan, mede door onze vele echte vrienden.
Bij wie wij terecht konden met onze lach en traan.

Ja, papa missen doen wij iedere dag, maar we geloven dat, dat ook een beetje mag!

14-05-2007, 18:44
Allah Irahmou, ik weet precies hoe jullie meiden je voelen, ik was zelf 11 toen mijn vader overleed. en nog steeds doet het ontzettend veel pijn, er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. maar dit is Allah swt zijn wil, dit moeten wij respecteren. Inshallah zijn onze vaders nu in het paradijs heel veel sabr voor jullie en de rest van het gezin. en hamdoelilah dat we nog een moeder hebben!!!

14-05-2007, 19:23
Salam wa3alikom zusters...ik schrijf dit nu terwijl tranen langs mijn wang glijden.ik heb mij vader nog en steeds waneer hij in marokko is en ik kijk naar zijn grote portret moet ik weer huilen...dan denk ik bij me zelf: Ik zou niet weten wat ik zonder jou en mama moet...je hebt me door dik en dun geholpen en dankzij jou ben ik altijd op mijn benen blijven staan.ik hou echt ziels veel van me vader.

en insha Allah heeft Rabi l7bieb de deur van de paradijs voor jullie vaders geopend.

Ma3asalema!!

14-05-2007, 22:16



Citaat door moumia:
Allah Irahmou, ik weet precies hoe jullie meiden je voelen, ik was zelf 11 toen mijn vader overleed. en nog steeds doet het ontzettend veel pijn, er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. maar dit is Allah swt zijn wil, dit moeten wij respecteren. Inshallah zijn onze vaders nu in het paradijs heel veel sabr voor jullie en de rest van het gezin. en hamdoelilah dat we nog een moeder hebben!!!



Bedankt voor je reactie.!allah rahmoen meid moge hy ook inshallah het paradijs betreden..en idd ik snap dat er geen dag voorby gaat.!maar vaak zijn het momenten verjaardagen de dag dat ie is gestorven het moeielijkste..!!
maar zoals je zegt elhamdulliaah we hebben onze mama's!!
veel sbar ook voor jou en je familie!xx

14-05-2007, 22:19

Citaat door maffia_tangawia:
Salam wa3alikom zusters...ik schrijf dit nu terwijl tranen langs mijn wang glijden.ik heb mij vader nog en steeds waneer hij in marokko is en ik kijk naar zijn grote portret moet ik weer huilen...dan denk ik bij me zelf: Ik zou niet weten wat ik zonder jou en mama moet...je hebt me door dik en dun geholpen en dankzij jou ben ik altijd op mijn benen blijven staan.ik hou echt ziels veel van me vader.

en insha Allah heeft Rabi l7bieb de deur van de paradijs voor jullie vaders geopend.

Ma3asalema!!



Dank je wel meid ook voor jou reactie.!elhamdulliaah heb je vader nog!en je mama ook!
idd ik snap wel hoe je voelt.ik heb ook vaak dat k denk hoe moet ik nou verder zonder je papa?maar ik moet wel voor me mama zus en neefje.!

InshAllah zullen de deuren van de paradijs voor onze vaders open gaan en voor alle andere moslims die overleden zyn!

15-05-2007, 01:10

Citaat door Lief_Meisje18:
Dank je wel meid ook voor jou reactie.!elhamdulliaah heb je vader nog!en je mama ook!
idd ik snap wel hoe je voelt.ik heb ook vaak dat k denk hoe moet ik nou verder zonder je papa?maar ik moet wel voor me mama zus en neefje.!

InshAllah zullen de deuren van de paradijs voor onze vaders open gaan en voor alle andere moslims die overleden zyn!


Amien jeh Rab el3alamien

klopt meid,je moet verder leven...je vader zou nu zeker trots op je zijn..100%