Bekijk volle/desktop versie : meiden die willen aankomen!!!!

Pagina's : [1] 2

14-05-2007, 13:12
Er zijn misschien genoeg topics over aankomen, maar ja eentje meer is niet erg toch
Ik heb een interessante site gevonden over aankomen!!!

Lees ze!

http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.html

14-05-2007, 13:25

Bedankt voor de site. Ik ga ook aan krachttraining doen. Wil voor de zomervakantie minimaal 7 kg zijn aangekomen.

14-05-2007, 13:37
Ja ik wil ook!

Maar hoe moet je aan die dingen komen? die gewichten?

14-05-2007, 13:41
Met eten moet je minder kauwe en doorslikken

14-05-2007, 13:41

dus het eten moet je niet in je mond al fijnmalen want dan is het al verteerd, het moet zakken naar de maag

14-05-2007, 13:55

Citaat door riffialady17:
Ja ik wil ook!

Maar hoe moet je aan die dingen komen? die gewichten?

Ik ga gewoon een maandabonnemntje nemen voor onbeperkt sporten en dan krachttraining doen en vragen of de trainer een schema voor mij wil maken, dus welke apparatuur ik het beste kan gebuiken om spieren te kweken. Ik ben toch niet gemotiveerd om thuis te gaan gewichtsheffen.

In de sportschool kun je al je spieren trainen. Bilspieren, bovenarmspieren, dijbeenspieren etc.

14-05-2007, 14:40
Waarom aankomuuhhh?

K d8 dat iedereen dat zo leluk vond...

14-05-2007, 16:01

Citaat door La_Bouayach:
Waarom aankomuuhhh?

K d8 dat iedereen dat zo leluk vond...

Als je dik bent wil je afvallen

als je dun bent wil je aankomen

14-05-2007, 16:03

Citaat door yemmalhbiba:
Ik ga gewoon een maandabonnemntje nemen voor onbeperkt sporten en dan krachttraining doen en vragen of de trainer een schema voor mij wil maken, dus welke apparatuur ik het beste kan gebuiken om spieren te kweken. Ik ben toch niet gemotiveerd om thuis te gaan gewichtsheffen.

In de sportschool kun je al je spieren trainen. Bilspieren, bovenarmspieren, dijbeenspieren etc.

Ik heb juist geen zin om naar de sportschool te gaan

moehiem ik moet eve aan die gewichtsdingen komen zodat ik aan de slag kan!

Weet iemand misschien waar je zoiets kunt halen?!?!!?!?

14-05-2007, 16:51

Ik heb juist geen zin om naar de sportschool te gaan

moehiem ik moet eve aan die gewichtsdingen komen zodat ik aan de slag kan!

Weet iemand misschien waar je zoiets kunt halen?!?!!?!?

Uhh, misschien kijkshop?

14-05-2007, 17:52

Er zijn misschien genoeg topics over aankomen, maar ja eentje meer is niet erg toch
Ik heb een interessante site gevonden over aankomen!!!

Lees ze!

http://www.slank-en-sterk.nl/aankomen.html

Je spieren worden dus zwaarder en dat zal de weegschaal waarschijnlijk ook aangeven. Maar het wordt mij niet duidelijk of je er daardoor ook minder dun uit gaat zien. Ik hoef namelijk geen spieren, maar extra vet aan mijn lijf

Hoe dan ook, ik heb na lang twijfelen besloten Weight Gainer van Bodystore.nl te kopen:

4 kilo, als 'ie echt werkt ben ik over een maand ben ik zo rond als een tonnetje

14-05-2007, 18:11
is er ook een bodystore in rotterdam zo jaa waar??

en hoeveel kost die weight gainer...

14-05-2007, 19:36

Citaat door xxChaimaexx:
is er ook een bodystore in rotterdam zo jaa waar??

en hoeveel kost die weight gainer...

Ik weet niet of er ook een winkel is, maar ik heb hem besteld op hun site. 2 kilo voor 24,90 en 4 kilo voor â¬44,90. Kijk anders hier http://www.bodystore.nl/weightgainers/weightgainers.php

14-05-2007, 21:20

Citaat door _Swarovski_:
Je spieren worden dus zwaarder en dat zal de weegschaal waarschijnlijk ook aangeven. Maar het wordt mij niet duidelijk of je er daardoor ook minder dun uit gaat zien. Ik hoef namelijk geen spieren, maar extra vet aan mijn lijf

Hoe dan ook, ik heb na lang twijfelen besloten Weight Gainer van Bodystore.nl te kopen:

4 kilo, als 'ie echt werkt ben ik over een maand ben ik zo rond als een tonnetje

Ik weet het eigenlkijk ook niet. Ik denk dat je er juist dikker van wordt omdat je spiermassa opbouwt en het is ook de bedoeling dat je bij die 6 maaltijden niet weinig eet, dus ja..

15-05-2007, 12:01

Citaat:
Er zijn allerlei oorzaken voor ondergewicht, zoals leefstijl (mensen die geen tijd nemen om bijvoorbeeld te ontbijten of te lunchen), depressiviteit of andere (ernstige) ziektes.

BMI
Of je moet aankomen, kun je bepalen met behulp van de Body Mass Index (BMI). De BMI is een index voor je gewicht in verhouding tot je lengte. In de index kun je aflezen of je met je gewicht gezondheidsrisico’s loopt. Bereken hier je BMI! http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Wanneer aankomen?
Wanneer je BMI 18,5 of lager is, heb je ondergewicht. Daarmee kan je conditie achteruitgaan, maar ook kun je je sneller moe of lusteloos voelen en loop je een grotere kans op botbreuken. Bij een BMI lager dan 18,5 moet je proberen aan te komen. Je kunt hiervoor naar de huisarts gaan, die je kan verwijzen naar een diëtist, dat is iemand die je wil helpen met aankomen.

Hoe moet je aankomen?
Het belangrijkste advies bij aankomen is dat je ten minste de hoeveelheden basisvoeding moet aanhouden. Om het gewicht te verhogen, is het verder nodig vaker wat tussen de maaltijden door te eten. Ook is het goed regelmaat aan te brengen in het eetpatroon en de tijd te nemen om rustig te eten.

Ook als je te mager bent, is gezond eten belangrijk, zodat je de voedingsstoffen binnenkrijgt die het lichaam nodig heeft, waaronder eiwit, vitamines en mineralen. Eten met veel verzadigd vet is ongezond met het oog op hart- en vaatziekten. Een ‘slagroomkuur’ is dus af te raden! Te vet eten remt bovendien de eetlust, terwijl het juist de bedoeling is elke paar uur iets te eten.

Hieronder staan wat suggesties voor tussendoortjes die naast calorieën ook vitamines en mineralen leveren:
een beschuit, cracker, toost of knäckebröd, besmeerd en belegd met plakjes banaan, appel of aardbeien, brie of (smeer)kaas met tomaat en/of tuinkers, een lepel tonijnsalade, plakjes gebraden rosbief of fricandeau met wat mosterd of chutney, cervelaat- of gekookte worst met plakjes augurk.
een tosti met kaas, ham en plakjes ananas of appel
een mueslibol met kaas
een plak ontbijtkoek, tussendoorbiscuit
een glas melk, karnemelk, yoghurtdrank, chocolademelk of milkshake
een schaaltje vla met yoghurt, yoghurt met vruchten, een ijsje
een kop soep met stukjes kip of soepballetjes, groente en vermicelli, met een stukje stokbrood

Geduld
Een ander belangrijk advies is geduld te hebben. Voor magere mensen is het vaak moeilijker om aan te komen dan het voor te dikke mensen is om af te vallen. Zet dus goed door en weet dat één kilo aankomen in drie tot vier weken al een goed resultaat is.
http://www.marokko.nl/voedingscentrum/?pagina=aankomen

Pagina's : [1] 2