Bekijk volle/desktop versie : "Dochter, zoon.. je gaat trouwen"



Pagina's : [1] 2

14-05-2007, 10:22
Stel je komt van een lange dag van werk school stage...naar huis....en je vader staat daar met een vrouw/man voor je klaar!...."ja zoon/dochter...dit is je toekomstige echtgenote of echtgenoot?...what the hell zou je doen?

14-05-2007, 10:23


ik zou gelijk tekenen bij het kruisje!

14-05-2007, 10:24
Tazzz.. Maakt niet uit met wat voor scenario je komt, jij trouwt niet.



Dag lelijk kafirtje

14-05-2007, 10:24
wrom ben je zo naief?

14-05-2007, 10:25



Citaat door selouane girl:
Tazzz.. Maakt niet uit met wat voor scenario je komt, jij trouwt niet.



Dag lelijk kafirtje



hahahahha...ik heb je geraakt miskiena ..ik voel me zo belangerijk

14-05-2007, 10:26

Citaat door Miss_Krayzie:
hahahahha...ik heb je geraakt miskiena ..ik voel me zo belangerijk



Ik heb jou geraakt, met een topic met 1 simpel woordje erin.

Dag lelijk kafirtje

14-05-2007, 10:26
Als ze iemand is die ik wel iets vind hebben...en verder overeenkomt met de eisen die ik stel EN ik klaar ben voor een huwlijk zou ik er wel serieus aandenken om ja te zeggen...geloof niet dat je perse verliefd moet zijn voordat je met elkaar kunt trouwen. Het houden van elkaar komt daarna wel.

Tuurlijk klinkt het allemaal veel mooier als je trouwt met de gene waarvan je echt houd etc etc etc maarja, kleg me vertrouwen in iemand die veel hoger staat dan alleen dat gevoel

14-05-2007, 10:28

Citaat door selouane girl:
Ik heb jou geraakt, met een topic met 1 simpel woordje erin.

Dag lelijk kafirtje



welke woordje dan ......je hebt mij niet geraakt..je bent niet origineel genoeg...je bent een kontenlikker .....meid meid...je hebt me dag goed gemaakt...ik voel me belangerijk Shoukran schatje!

14-05-2007, 10:28

Citaat door Ehmien:
Als ze iemand is die ik wel iets vind hebben...en verder overeenkomt met de eisen die ik stel EN ik klaar ben voor een huwlijk zou ik er wel serieus aandenken om ja te zeggen...geloof niet dat je perse verliefd moet zijn voordat je met elkaar kunt trouwen. Het houden van elkaar komt daarna wel.

Tuurlijk klinkt het allemaal veel mooier als je trouwt met de gene waarvan je echt houd etc etc etc maarja, kleg me vertrouwen in iemand die veel hoger staat dan alleen dat gevoel

Jij hebt volkomen gelijk! Ik ben het volledig met je eens.

14-05-2007, 10:29

Citaat door Miss_Krayzie:
Stel je komt van een lange dag van werk school stage...naar huis....en je vader staat daar met een vrouw/man voor je klaar!...."ja zoon/dochter...dit is je toekomstige echtgenote of echtgenoot?...what the hell zou je doen?



Ik weet niet wat voor een vader jij hebt..

14-05-2007, 10:31

Citaat door Miss_Krayzie:
welke woordje dan ......je hebt mij niet geraakt..je bent niet origineel genoeg...je bent een kontenlikker .....meid meid...je hebt me dag goed gemaakt...ik voel me belangerijk Shoukran schatje!




Ik zou me god niet weten wie zn kont ik zou moeten likken, sterker nog ik ken jou niet!

Dus haal maar snel jou tong uit mijn kont.. want dat ruzie zoeken van je is zwaar mislukt.

Klein lelijk amteurtje, ik denk dat jou topic nummer 100000 is, been there done that.

14-05-2007, 10:34
ik zou hem zo hard uit lachen

14-05-2007, 10:41



Citaat door Miss_Krayzie:
Stel je komt van een lange dag van werk school stage...naar huis....en je vader staat daar met een vrouw/man voor je klaar!...."ja zoon/dochter...dit is je toekomstige echtgenote of echtgenoot?...what the hell zou je doen?


ik zou het volgende doen..

ik zou me vader aankijken en die meisje..

vervolgens loop ik achteruit en loop ik de deur naar straat ik trek de deur dicht en wrijf mijn ogen goed open...daarna zeg ik a3oedoe billah mina shaytani rajiem..

dan bel ik aan en loop ik naar binnen als ik hetzelfde zie ga ik

14-05-2007, 10:45
Gedwongen huwelijk is tegen de wil van Allah, maar mochten ze voorstellen om elkaar beter te leren kennen in ’t bijzijn van ’n mahram dan vind ik het geen probleem. ’t Kan positief uitvallen

14-05-2007, 10:47

Citaat door Miss_Krayzie:
Stel je komt van een lange dag van werk school stage...naar huis....en je vader staat daar met een vrouw/man voor je klaar!...."ja zoon/dochter...dit is je toekomstige echtgenote of echtgenoot?...what the hell zou je doen?



Heb zulke gesprekken al meerdere malen gehad thuis, ik blijf toch nee zeggen dus me moeder heeft de hoop opgegeven.

Ik vind het onzin!
dat je zomaar trouwt met iemand die je nooit je leven hebt gesprokken , weet niet hoe hij/zij in elkaar zit, weet niet hoe hij /zij is!

wie weet wat voor weirdo het uiteindelijk blijkt te zijn

Pagina's : [1] 2