Bekijk volle/desktop versie : in dit verhaal kent liefde geen ''grenzen''ze loopt weg,en word bijna vermoord door..



16-09-2003, 19:27
[COLOR=skyblue]het was mijn eerste schooldag het was best wel warm buiten ik zat me zoals altijd te vervelen in de klas niks doen zoals altijd opeens gaat de deur open er komt me toch een stuk binnen hij is mooi getint lekker lichaampie mooie bruine ogen ik staarde hem aan met open mond het was gewoon niet normaal hij was prachtig!en raad eens naast mij was een plekje vrij!''ga maar zitten amin zegt de meester''naast fadoua is nog een plekje!ik was zo blij he echt niet normaal meer.ik wist 100%zeker dat het een marokaan was dus wat deed ik met mijn domme hoofd ik ging marokaans tegen hem praten,hij keek me aan heel raar en zei sorry k ben turks,ow sorry zei ik met een rode kop ik zei ik heet fadoua hij zei aangenaam ik heet amin.maar ik was niet de enige die een oogje op hem had mijn klasgenoot karima had ook een oogje op hem ze was niet zo heel erg mooi gewoon normaal. dus het werd een strijd tussen ons twee wie gaat hem krijgen ik dacht hij is van mij ik moet hem krijgen .gelukkig mocht ik de boeken uitdelen tussen dat boek deed ik een brief met daarin wil je wat met me beginnen ?hij las het en toen................ [/COLOR] dat was mijn eerste deel ik hoop dat jullie het leuk vinden het word een heel lang verhaal veel plezier met lezen bye(K)ja

16-09-2003, 19:50


leuke begin schrijf verder

xxxjes je eerste fan

16-09-2003, 21:36
hij las het berichtje van haar dat hij kreeg op dat briefje hij was verbaast maar natuurlijk wou hij haar wel hij dacht ik play haar gewoon kost niks.hij zei tuurlijk wil ik wat met je beginnen hij gaf haar zijn geilste look.Hij d8 eindelijk weer eentje die zo makkelijk is.Dit gaat leuk worden

16-09-2003, 21:40
Hey Meid
Ga gauw weer verder!
Hier alvast nog een fan!!

Bigg Kizz
Hanan

16-09-2003, 21:42


'2 maanden verder:

fadoua was hopeloos ze was zo verliefd op amin maar hij zag haar niet meer staan hetw as namelijk allang al uit hij had haar lekker effe gebruikt niet dat ze verder ging dan zoenen hoor!ik ging naast mijn vriendin fatima zitten ow fatima wat moet ik doen hij ziet me niet eens meer staan wat moet ik nou?fadoua hij is je niet waard je bent mooi en slim en je moet dit jaar je examen halen dus zet hem uit je hoofd vergeet alles ow kijk hem dan met die trut karima ze denkt nu ze met hem heeft dat ze heel wat is weet je wat fatima ik ga hoe dan ook ervoor zorgen dat hij weer van mij word mij part moet ik mijn leven ervoor opofferen ik doe het gewoon!

een dag later........


hey kijk daar komt amin fatima daar heb je hem zit me haar goed zit me broek goed hoe zitten me jeweet wel in dit truitje.........perfect schreeuwt fatima!tot de verbasing van fadoua en fatima amin komt op fadoua afgelopen dat heeft hij al 2 maanden niet meer gedaan fadoua staat stil ze is ademloos ze weet niet waar ze moet kijken komt hij nou naar haar of tog niet..................

16-09-2003, 21:47
EGt toppie
Maar ga gauw weer verder!

16-09-2003, 21:59
krijg nou wat hij komt wel naar mij ow jee wat nu hoe moet ik staan ja zo nee zo o nee hij is er ja ja ja!fadoua mag ik je wat vragen ?ja zegt fadoua stotterend.....wil je met me naar de bios zegt amin fatiha gaat bijna huilen ze zegt ja en rent weg voor ze gaat huilen.

fatima fatima zegt ze huilend hij vroeg me mee ik ben zo blij hij vroeg me mee naar de bios fatima was blij we gilden allebei we waren zo blij he

ik verveel me zo in de klas gelukkig kan ik naar mijn schatje kijken hij zit niet meer in me klas maar wel tegenover mijn klas hij durft niet mijn kant op te kijken hij durft het niet hahaha nog 5 minuten en de bel gaat ik tel de minuten want als de bel gaat gaan ik en amin lekker naar de bios,hey maar hij heeft toch met karima hoe zit het nou met haar moet ik haar laten stikken ja dat doe ik zei d8 ook niet aan mij toen ze met hem nam waarom zou ik wel aan haar moeten denken geen nut toch hehe de bel tuuuuuuuuuutttt......yes ik ren de gangen door opeens bots ik tegen amin aan ow sorry zeg ik hij pakt me hand en sleurt me de gangen mee kom we gaan ik was zo blij ik droomde.....zo leek het !maar het was absuluut geen droom het was de waarheid

na 30 minuten kwamen we uiteindelijk aan in de bios we gingen kaartjes halen hij kocht wat te drinken voor ons en popcorn we gingen zitten helemaal achteraan waren bankjes love bankjes we gingen er zitten het was een leuke film ''the pirrates of carribean''ik voond het wel een enge film hoor ieuwww hij sloeg zijn arm om me heen ik was zo warm hetw as gewoon fantastisch hij bukte voorover en gaf me een kus die had ik zo gemist he je moest eens weten.........de tijd ging zo snel voor ik het wist namen we afscheid ik ging weer naar huis en hij ook fadoua el xxxxx waar was jij trut zegt yemma mama niet slaan asjeblieft ikw as op school niet liegen waar waas jij ja waar was jij hoor ik een xxx stem zeggen het was me zus zaineb bemoei je er niet mee zei ik laat me met rust je was zeker met amin trut hou je mond moet je me altijd verraden me moeder verstaat geen woord nederlands
ik wilde weg rennen naar boven maar het kon niet mijn moeder trok aan mijn haren en mijn vader kwam binnen hij maakte het af auw auw riep ik laat los ik was gewoon op school mijn andere zus nadia kwam en sloeg hun allemaal en rende met mij mee naar boven en sloot de deur!ik vertelde haar alles zij was mijn zus maar wel mijn beste vriendin ik kan niet zonder haar

het was weer de volgende dag een drukke dag op school....
erw erd geroddelt heel vel meer dan genoeg verscrikkelijk opeens kwam karima naar me toe ze was zo store maar niet heus ze gilde de hele school bij elkaar wat doe je met mijn vriendje dit en dat ze pakte me bij me nek ik trok aan haar haar en gooide haar op de grond het was verschrikkelijk ik had krassen in me gezicht van hier tot tokio ik gilde van pijn zei ook vanaf toen was het oorlog

16-09-2003, 22:01
ik ga slapen ik hoop nog veeel reacties te krijgen weltrusten zusters en broeders
hou van jullie kussies een 15 jarig meisje samia

16-09-2003, 22:07
amin kwam rennend naar me toe heel raar was het wel hijw as nooit zo bezorgd maar ja ik d8 wat nu wat moet ik nu doenhij vond het erg maar ja wat kon hij doen hij ging tussen ons in staan en keek ons strak aan hij keek mij aan en bukte...........
\

17-09-2003, 15:05
ga gauw verder meid
hier heb je een nieuwe fan

groetjes aminatje

17-09-2003, 15:10
gA VERDRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!

17-09-2003, 16:07
meid
ga gauw verder!!!!!!!!!

17-09-2003, 20:35


hij kuste me vollop op mijn mond iedereen was verbaast en keek me raar aan,iedereen was geschokt en bleef me aan staren nou zei amin valt er wat te staren?he he hega naar je les joh karima kon het niet aan en rende de school uit iedereen ging zijn les weer in,gaat het schatje van me sorry ik heb alles gedaan dus ik moet het ook weer goedmaken zullen we uitgaan vanavond?wat......zei fadoua met dit gezicht no way k ben niet gek oke dan gaan we rustig wandelen op het strand oke zei ik met een zacht stemmetje!vanavond om 20:00 bij de pier oke?oke zei ik maar amin ik moet weer gaan ik rende naar de wc en ging naar de spiegel ik zag me gezicht en begon te huilen opeens klopte iemand op de wc deur ik schrok en probeerde me in te houden maar het kon niet ik zei wie ike amin ?mag ik naar binnen ik snakte naar adem en zei sorry lijkt me geen goed iedee ik kom wel naar buiten effe w8ten,ja wat is er?fadoua ik hou van je wil je please weer met me nemen?tuurlijk zei ik ik was zo blij en veegde mijn tranen weg en omhelsde hem het was fantastisch ik nam afscheid en ging richting huis onderweg met de bus kon ik alleen maar aan zijn kus denken en aan zijn lieve woordjes ik wist niet wat er met me was zo heb ik me al zolang niet meer gevoeld het was fantastisch
19:45
ow shit ik moet over een 15 min al bij de pier zijn ik ga gewoon uit het raam ja dat doe ik lekker uit het raam ik had een strakke jeans van replay en een strak truitje van diesel aan en mijn hoge laarzen mijn puntschoenen ik klom via de regenpijp het raam uit we woonde maar een etage hoog eigelijk kon ik gewoon springen maar zo lenig ben ik niet hoor uiteindelijk beneden aangekomen ging het raam van mijn kamer open me vader gilde fadoua hier komen el xxxxx ik maak je dood als je niet komt!als je nu niet komt hoef je niet meer terug te komen el xxxxx me klote zus rende me achterna en probeerde me te pakken ik rende gewoon door alsof mijn hele leven er vanaf hing dat was het ook uiteindelijk kwam ik na hard rennen en huilen bij amin aan :hij stond er al ik zei sorry en barsste in huilen uit hij vond het zo erg dat ik huilde hij omhelsde me en vroeg aan me wat er was ik vertelde alles hij zei als je een keer wegloopt ga dan niet weg maar kom gewoon naar mij toe of bel me oke?ja is goed zei ik en snikte

volgende dag
ik ging naar school ik zou vandaag weglopen ik kon het niet meer aan het leven ik kon het niet aan ik was van plan om naar zotermeer te gaan ik zie wel verder na een lange tijd niksen in de klas ging de bel we hadden p[auze ik ging naast amin staan we gingen wat praten enz hij zei fadoua waag het niet om weg te lopen oke asjeblieft ik beloofde hem en zei ja vertrouw me de bel ging en we rende de klas in ik gaf hem een kus en ging de les weer in ik was zo verdrietig ik had geen keus me vader zou me dood maken als ik weer naar huis ging want hij weet niet waar ik was gisteraviond ik was de hele avond met amin ik heb niks met m gedaan hoor alleen zoenen enz meer niet de bell ging ik rende naar huis en pakte mijn spullen en rendennaar huis niemand was thuis dus ik pakte mijn spullen en liet een brief achter voor mijn lieve zus ik huilde en huilde ik was bang en verdrietig opeens ging de beneden deur open ik schrok me rot en sprong naar benden uit het raam gelukkig kwam ik goed neer ik rende en belde amin huilend op hij nam op en vroeg waar ik was ik zei bij jou om de hoek hij kwam rennend naar me toe en omhelsde mij hij zei wat is er gebeurt ik vertelde weer alles en huiilde kapot hij omhelsde me en zei tegen me ik kan je hier niet achterlaten dus ik reglde een hotel voor haar ik ging met haar mee naar binnen ze zat op het bed en ik ernaast.