Bekijk volle/desktop versie : Militaire opleiding aan kinderen in Iran (fotoverslag)



Pagina's : [1] 2

13-05-2007, 21:22
12/05/2007 Jtwnetwork - TEHERAN (ISNA) - Hieronder een foto verslag van de militaire opleiding aan de kinderen van basisscholen en brugklassen in de Iraanse hoofdstad Teheran, georganiseerd door het ministerie van onderwijs en opvoeding van de Islamitische Republiek Iran. De foto's zijn afkomstig van ISNA.
Bron:
http://www.jtwnetwork.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3691&Ite mid=279


13-05-2007, 21:30


Ik vraag me af waar de internationale outcry van Amnesty, Unicef en al die andere hypocriete 'mensenrechten organisaties' nu blijft

13-05-2007, 21:39

Citaat door Cees_H:
Hele goeie zaak vind ik.. Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn met die Joodse honden in je nek..



O lieve hemel nu word dracula ook al ontmaskerd in ons zionistisch complot


13-05-2007, 22:05
Check de kids van de [SIZE="4"]US of A[/SIZE][/SIZE]







[SIZE="2"]Ik kan nog meer laten zien, but I made my point....

13-05-2007, 22:12



Citaat door krabbel33:
Jaja mevrouw, dat is een echte militaire opleiding om mensen te doden

En ja, de wapenpolitiek binnen de VS is ook belachelijk.

Maar diegenen die hier dit goedkeuren van Iran zijn in andere situaties tegen kindsoldaatjes stelletje hypocriieten.


Amerikaanse kindjes mogen wel leren schieten en spelen met wapens. Iraanse kindjes mogen niet leren schieten als hun vijanden naderen.

Als het gaat om de combinatie wapens en kinderen zijn Amerika en Iran 1 vieze stinkpot nat!!

13-05-2007, 22:15

Citaat door iligaalmarokaan:
Fauna je maakt jezelf belachelijk.



Hoezo? De pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet, die maakt zichzelf belachelijk!

Confused? check de bovenste comment

13-05-2007, 22:21

Citaat door iligaalmarokaan:
Iran heeft een achterlijke president.




Amerika ook hoor maar dat terzijde....

13-05-2007, 22:26

Citaat door iligaalmarokaan:
Kinderen moeten naar school gaan en bedenken wat ze later willen worden. En voor vijanden heb je altijd nog het leger.


Idd.

Kinderen moeten kinderen zijn zolang ze dat mogen zijn. Niet leren schieten of leren dat ze Joden moeten haten of het westen. Laat ze hun eigen conclussies trekken later.

Bah Israel en het midden oosten komen mijn strot uit. Stelletje KINDERVERKRACHTERS!!!

13-05-2007, 22:28

Citaat door fauna:

Amerika ook hoor maar dat terzijde....


Zeer zeker, net zo achterlijk!

13-05-2007, 22:30
En die kinderen die door hun joodse ouders word aangezet om de bommen/raketten te tekenen (with love from Israel) sporen ook niet. Walgelijk om daarvoor kinderen te gebruiken en in te zetten. Echt te idioot voor woorden

13-05-2007, 22:38
Deze kinderen krijgen niet eens een kans om met liefde op te groeien. En wat krijg je later?

Juist, nog meer haat naar elkander toe, en ze weten niet eens meer beter.

Gaat lekker in deze wereld.

13-05-2007, 22:48

Citaat door fauna:
Hoezo? De pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet, die maakt zichzelf belachelijk!

Confused? check de bovenste comment



te leren schieten voor de jacht of op mensen is een heel ander begrip, beste fauna. raar dat je dat niet inziet.

13-05-2007, 22:53


Liefde is de essentie van het bestaan. Zonder dat heb je niet de kans op een volwaardig leven. Het leven kan niet zonder liefde.....Het IS liefde...

Ik ben emo ja laat me ff!

13-05-2007, 23:04

Citaat door 2kewl:
te leren schieten voor de jacht of op mensen is een heel ander begrip, beste fauna. raar dat je dat niet inziet.




Ja, tuurlijk. Als je je kinderen niet leert jagen in Amerika zullen ze sterven van de honger. Leren jagen/schieten is preoriteit in de Amerikaanse opvoeding

Laat verdomme kinderen gewoon kinderen zijn, waar ook ter wereld!!

13-05-2007, 23:08

Citaat door Tessie:
Liefde is de essentie van het bestaan. Zonder dat heb je niet de kans op een volwaardig leven. Het leven kan niet zonder liefde.....Het IS liefde...

Ik ben emo ja laat me ff!





Pagina's : [1] 2