Bekijk volle/desktop versie : kan haar maar niet vergeten.



13-05-2007, 20:36
Salaam broeders en zusters.
heb jullie hulp nodig.
ben inmiddels alweer 6 mnden verder na de break van mn ex. het enige wat ik kan zeggen. is dat ik nog dagelijks aan haar denk en haar niet vergeten kan. heb het gevoel alsof ik mn autosleutels kwijt ben. maar ik weet dat ik ze wel weer terug vindt. dat gevoel heb ik net zo met mn ex. niet dat ik nog hoop heb dat het weer goedkomt. ik heb dat gevoel gewoon. heb best veel vriendinnen gehad maar uiteindelijk stelde het niets voor. totdat ik haar tegenkwam. juist hiernaar dat gevoel was ik naar op zoek. juist zij heeft me gepusht om weer contact met mn moeder op te nemen na 3 jaar mekaar niet gesprokken en gezien te hebbben. ze heeft me ook gepusht om wat meer aan de islam te doen. hmdl doe ik dat nu ook sinds 4 mnden ga ik wekelijks naar de moskee. en lees boeken. en ga sindsdien ook om met mensen die het geloof rijk zijn. en moet zeggen het doet me goed. de reden dat het is uitgegaan is omdat ze zogenaamd op mn aandacht en uiterlijk gevallen is zoals ze dat zelf zegt. en 2 dagen daarvoor hadden we haar moeder zij en ik duidelijk gemaakt dat we met elkaar verder zouden gaan. trouwen en samenwonen dus. haar oom heeft zelf gezegd dat we met elkaar zouden trouwen. dat weet hij omdat hij contact met djinns heeft. hij wist mij precies te beschrijven. dat terwijl hij niets van me wist. ik wil nu geen tijd verspillen aan hoe wat en waarom. heb duidelijkgemaakt dat ik erg veel om haar geef. ze wil niets meer van me weten. daar heb ik de afgelopen 6 mnden tijd voor gehad. en nog steeds geen antwoord op gehad. heb haar alweer mnden niet gesproken. en toch zegt iets in me dat het weer goedkomt al weet ik niet hoe en wat. mn vraag is hoe kan ik weer verdergaan en haar vergeten. en het gevoel alsof ik mn autosleutels kwijt ben. maar weer terugvindt ook kwijtraak. want ik word hier echt gek. ze zit nog steeds in mn hart. en doet me nog steeds gigantisch veel. al weet ik niet waarom. ik wil en moet weer verder gaan. heb nooit eerder zon gevoel gehad. heb mn tijd genomen en op mn werk gestort. heb rondgedate met diverse meiden uit boosheid. en na 6 mnden helpt nog steeds niets. heb steeds het gevoel dat het weer goedkomt. krijg van anderen te horen volg je gevoel. wie heeft er tips.
salaam aleikoem.

13-05-2007, 20:43


Waarom wil ze niks meer van je weten???

Ga naar haar en praat met haar.

13-05-2007, 20:46
Dus ookal wist die oom dat jij met haar ging trouwen, is het toch uit.
Raar verhaal

13-05-2007, 20:49
Wat een moeilijke periode... Die oom die contact heeft met djins... blijf daar maar liever van weg, zo'n zaken zijn voor NIETS goed.
Het is wel te begrijpen dat je nog zoveel gevoelens hebt voor haar na wat jullie samen hebben doorstaan...

Het is wel vreemd dat ze van de ene dag op de andere zo doet ... Doe vooral doua en vraag Allah hetgeeen wat je wil. InshaAllah zal je het ook krijgen.
Het zou beter zijn voor jou en je omgeving dat je accepteert dat jullie niet samenhoren, ookal voelt het zo aan, ookal zag je haar als de vrouw van je leven. Misschien is ze dat wel, maar misschien ook niet, Allahoe 3alem. Het hangt van elmekteb af hoe je toekomst eruit ziet... met of zonder haar .. Ik vind het wel jammer voor je!

Maar wens je het beste inshaAllah

13-05-2007, 20:52


Praten, praten, praten pff. Leg haar uit wat voor toekomst je met haar ziet en wilt hebben!! En vraag haar ook goed naar haar gevoelens, vrouwen zijn moeilijk daarin nigh!!
En als ze echt niet wil of kan, dan moet je het echt accepteren!! Gewoon door steun te zoeken in je geloof, familie en vrienden!!
Nu weet je hoe die meisjes zich voelde vroeger!! Toen jij niet serieus met hun was en hun dat misschien wel met jou waren!! Ik wil niet hard overkomen!!
InshaAllah hebben jullie een liefdevolle toekomst samen!!

13-05-2007, 20:55
broeder,

om haar te vergeten, moet je juist niet met andere meiden uitgaan zo ga je ze met haar vergelijken.
richt je op je dien, gedenk je heer,en hij zal je gedenken , lees veel koran! soms is het goed om iets los te laten waar je van houd, komt het terug dan is het van jou, kom het niet terug dan is het dus zo voorbestemd, walahoe a3lam.

en wat betreft haar oom die contact heeft met djinns en jou dus kan vertellen dat jij met haar zal trouwen, wie is hij om jou te garanderen dat jullie zullen trouwen?
ja we horen te geloven in sihr, het bestaat, maar hou je verre van dat , hou je dr niet mee bezig.

het huwelijk is voorbestemd, en inshaalah zullen jullie met de wil van allah elkaar trefen.

dat gevoel wat je hebt is van shaitaan, probeer sterker te zijn dan hem


salamoe alikoem

13-05-2007, 21:02

Citaat door ouarzazatelady:
broeder,

om haar te vergeten, moet je juist niet met andere meiden uitgaan zo ga je ze met haar vergelijken.
richt je op je dien, gedenk je heer,en hij zal je gedenken , lees veel koran! soms is het goed om iets los te laten waar je van houd, komt het terug dan is het van jou, kom het niet terug dan is het dus zo voorbestemd, walahoe a3lam.

en wat betreft haar oom die contact heeft met djinns en jou dus kan vertellen dat jij met haar zal trouwen, wie is hij om jou te garanderen dat jullie zullen trouwen?
ja we horen te geloven in sihr, het bestaat, maar hou je verre van dat , hou je dr niet mee bezig.

het huwelijk is voorbestemd, en inshaalah zullen jullie met de wil van allah elkaar trefen.

dat gevoel wat je hebt is van shaitaan, probeer sterker te zijn dan hem


salamoe alikoem


Hier ben ik volledig mee eens

13-05-2007, 21:09

Citaat door BoraSita:
Dus ookal wist die oom dat jij met haar ging trouwen, is het toch uit.
Raar verhaal



Djins geloof je het zelf?
Vele van hen zijn vijanden van Allah
Onderdanen van Shaytaan, net alsof zij het juiste kunnen voorspellen...

Alleen Allah schrijft en alles is in zijn handen...

Hoe komt die mafkees erbij?

13-05-2007, 21:12

Citaat door Ongekend:
Djins geloof je het zelf?
Vele van hen zijn vijanden van Allah
Onderdanen van Shaytaan, net alsof zij het juiste kunnen voorspellen...

Alleen Allah schrijft en alles is in zijn handen...

Hoe komt die mafkees erbij?


13-05-2007, 21:14
hoelang had je met haar?

13-05-2007, 21:20
Je gelooft zo blijkt nog steeds in die ooms zijn woorden.

Ik zou zeggen, niets gaat op de één of andere dag over.

Alles heeft zo zijn tijd nodig