Bekijk volle/desktop versie : Leuk lekker wijf gezocht



Pagina's : [1] 2 3

31-07-2002, 16:26
Nederlandse kale man met enorme vleesboom is op zoek naar zijn verstand eeeuh ik bedoel naar een spannende waanzinnige afspraak met een mooie Maroc-lady........... het verschaffen van een verblijfs vergunning is ook geen enkel probleem.............. Het lijkt me ontzettend leuk om in iedergeval een keertje te gaan blowen eeuh bowlen............. Of lekker dag je uit naar de kinderboederij zie ik natuurlijk ook wel zitten .................

Nou tuut tuut de groetjes van ome ruud.

31-07-2002, 16:32


Hahahahaha hij is leuk hoor

31-07-2002, 16:55
RIEP GIJ MIJ?????????
AARDAPPEL

31-07-2002, 17:00
uuuuuuhhhhhhhhhh.......hier ben ik!.............wanneer en hoelaat gaan we......OME RUUD.......

ps welkom bij marokko.nl

31-07-2002, 17:01


Dus kortom geen liefde op het eeste gezicht maar op liefde op het eerste ticket....

31-07-2002, 17:02

Citaat:
Origineel gepost door Kaassouflet
Nederlandse kale man met enorme vleesboom is op zoek naar zijn verstand eeeuh ik bedoel naar een spannende waanzinnige afspraak met een mooie Maroc-lady........... het verschaffen van een verblijfs vergunning is ook geen enkel probleem.............. Het lijkt me ontzettend leuk om in iedergeval een keertje te gaan blowen eeuh bowlen............. Of lekker dag je uit naar de kinderboederij zie ik natuurlijk ook wel zitten .................

Nou tuut tuut de groetjes van ome ruud.
Grapjas

31-07-2002, 19:19

Citaat:
Origineel gepost door Kaassouflet
Nederlandse kale man met enorme vleesboom is op zoek naar zijn verstand eeeuh ik bedoel naar een spannende waanzinnige afspraak met een mooie Maroc-lady........... het verschaffen van een verblijfs vergunning is ook geen enkel probleem.............. Het lijkt me ontzettend leuk om in iedergeval een keertje te gaan blowen eeuh bowlen............. Of lekker dag je uit naar de kinderboederij zie ik natuurlijk ook wel zitten .................

Nou tuut tuut de groetjes van ome ruud.
hehehehe ...Jeh Zieke Goozert...Met je Vleesboom...Vleesplantje nigh

31-07-2002, 19:24

Citaat:
Origineel gepost door Kaassouflet
Nederlandse kale man met enorme vleesboom is op zoek naar zijn verstand eeeuh ik bedoel naar een spannende waanzinnige afspraak met een mooie Maroc-lady........... het verschaffen van een verblijfs vergunning is ook geen enkel probleem.............. Het lijkt me ontzettend leuk om in iedergeval een keertje te gaan blowen eeuh bowlen............. Of lekker dag je uit naar de kinderboederij zie ik natuurlijk ook wel zitten .................

Nou tuut tuut de groetjes van ome ruud.
ga naar maroc .nl !!!!!!!!

31-07-2002, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door miss_maghrebia

ga naar maroc .nl !!!!!!!!
Hehehe :[...

31-07-2002, 19:29

Citaat:
Origineel gepost door Analfabeet


Hehehe :[...
:[ je bent gewoon vreemdgegaan

31-07-2002, 19:35

Citaat:
Origineel gepost door miss_maghrebia


:[ je bent gewoon vreemdgegaan
Mede jou schuld...Jullie bezorgen me slaap...Dus moest ik mn heil wel ergens anders zoeken...Maar het verloren schaap zal snel terugkeren ...

31-07-2002, 19:37

Citaat:
Origineel gepost door Analfabeet



Mede jou schuld...Jullie bezorgen me slaap...Dus moest ik mn heil wel ergens anders zoeken...Maar het verloren schaap zal snel terugkeren ...
mijn schuld...ik ben nooit saai!!

ewa kom snel terug, we hebben je daar ''hard'' nodig

amaaaaaaaaaaaikes ik mis je nu al

31-07-2002, 19:38



Citaat:
Origineel gepost door miss_maghrebia
mijn schuld...ik ben nooit saai!!

ewa kom snel terug, we hebben je daar ''hard'' nodig

amaaaaaaaaaaaikes ik mis je nu al
Nee Nee en nog eens Nee....Men is hier veel Aardiger...En Charmanter en Mooier ...Lekker puuuuuuuuuuuuuh....Kekeke...

31-07-2002, 19:40

Citaat:
Origineel gepost door Analfabeet



Nee Nee en nog eens Nee....Men is hier veel Aardiger...En Charmanter en Mooier ...Lekker puuuuuuuuuuuuuh....Kekeke...


aardiger??? maroc. nl-ers zijn het aardigst!!! niet ontkennen

mooier?? dat kun je niet weten, want je hebt niet alle pb-ers gezien


31-07-2002, 19:54
IK als proffesioneel observeerder van mijn Marokkaanse medemens kom graag bij de mensen thuis zo wilde de familie ........... heeeeeee wist je dat Jullie zijn veelste [SIZE=12]aardig SIZE] doen.....Wist je dat zelf zo aardig dat ik het bijna niet vertrouw....? Mij en m'n serieuze bedoelingen een beetje in de maling nemen...............(flik ut niet)

Hee maar nog ff als je mee wilt met het kinderboederij tripje of de bowling baan geef dit dan tijdig aan

Ps. Zwemspullen mee nemen maar wat gaan doen is en blijft nog even een mega grote verassing.


Mzzl,

Kaassouflet.

Pagina's : [1] 2 3