Bekijk volle/desktop versie : Honderden Moslims bijeen!



13-05-2007, 11:55
Honderden moslims bijeen op Heizel

(Belga) Verscheidene honderden moslims zijn zaterdag op de Heizel in Brussel bijeengekomen voor culturele ontmoetingen rond het thema "moslimspiritualiteit en universele waarden: voor een constructieve convergentie". Het gaat om de grootste moslimbijeenkomst die ooit in België georganiseerd werd. De eerste editie, die zaterdag en zondag plaatsvindt, is volgens de organisatoren een succes.

Verscheidene moslimverenigingen uit België, Frankrijk, Duitsland, Italië en Nederland liggen aan de basis van het initiatief. Gedurende twee dagen kan het publiek, overwegend moslims, debatten en conferenties bijwonen over de opbouw van de islam in Europa, de identiteit van de moslims in Europa, de aanwezigheid van de islam in de wereld en de bijdrage van de islam tot "beter samen leven". Zaterdagavond geven Arabische muzikanten uit alle uithoeken van Europa concerten. In Europa leven meer dan 20 miljoen moslims. In West-Europa is de islam een vrij recent verschijnsel, dat met de na-oorlogse immigratie zijn intrede deed. In de Balkan en Oost-Europa daarentegen leven sinds honderden jaren moslimminderheden. In Albanië zijn ze in de meerderheid. (SVR) BELGA

bron: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=B16756722070512

13-05-2007, 13:27


De opbouw van moslims in europa men kan moslims niet uitstaan tegenwoordig de dag en moslims zeggen natuurlijk ook dat islam de snelst groeiende geloof is, gelukkig geloven ze het zelf.
Enigste wat ik zie is dat steeds meer moslims zich nog erger gedragen als beesten en in de kroeg/bar/disco te buiten gaan aan drank, drugs en sex en met een bezopen kop willen gaan vertellen wie profeet moahmmed is was van mij mogen ze, ik las op het nieuws dat er een 600.000 katholieke christenen bijeen kwamen maar daar hoor je ze ook niet over, alsof dat nieuws is zal wel veel geweld geweest zijn of misschien juist niet omdat ze moslim waren die beroven elkaar niet en als ze islamitisch zijn worden ze ook niet verkracht zoals die broers aangaven toen ze dat 13 jarig kind verkracht hadden

13-05-2007, 13:31
mooi zo, heel goed dat ze de Islam willen uitbreiden in Europa.. dat is een heel goed teken..

13-05-2007, 13:50
Lan Doorsnee;De mensen die zeggen dat ze moslim zijn en aan drank beginnen of al die andere dingen zijn geen moslims al zeggen ze zelf van wel.Hier heb je nog iets bijgeleerd .En wat zul je van christenen en katholieken ofso zeggen jullie mogen ook geen drank gebruiken alleen 71% van de Katholieken gebruikt drank nou lijkt jou dat wat.

13-05-2007, 13:53


Maar ja dat 71 %is voor mjijn niet belangrijk jullie geloven toch in iets dat niet bestaat.
IK zeg je Allah is de enige en geen van jullie zou dat kunnen veranderen .

13-05-2007, 14:37

Citaat door Bouzedjief:
mooi zo, heel goed dat ze de Islam willen uitbreiden in Europa.. dat is een heel goed teken..


op zich sta ik niet negatief tegenover moslims maar ratten als jij maken dat is-lam een hele slechte naam heeft. een goed teken my ass, ik geloof er geen jota van. Zou zelfde zijn als die beweren dat is-lam zo snel groeit maar altijd op de 2e plek blijft staan na een vreedzaam geloof als die christenen

13-05-2007, 14:43

Citaat door Oguzhan:
Lan Doorsnee;De mensen die zeggen dat ze moslim zijn en aan drank beginnen of al die andere dingen zijn geen moslims al zeggen ze zelf van wel.Hier heb je nog iets bijgeleerd .En wat zul je van christenen en katholieken ofso zeggen jullie mogen ook geen drank gebruiken alleen 71% van de Katholieken gebruikt drank nou lijkt jou dat wat.


jabma Lan (local area network) dan blijven er weinig moslims over beste Oguzhan, christenen mogen wel alcohol, die hebben eerder zoiets dat men er met verstand mee moet omgaan. Die jezus zelf veranderde water in wijn en die christenen weten het wel beter want de koran is overgeschreven uit die bijbel van hun.
Is gewoon plagiaat, vervalsing en achteraf maar janken dat de christen het vervalsd heb dat kan toch niet want er was ja niets om te vervalsen stug volhouden ouwe.
Ik ben trouwens geen christen, waarom zeg je dan jullie. verder drink ik geen drank, kan ik niet mee omgaan dus moet ik dat maar niet nemen.
Maar uhmm, als je onterecht een moslim voor ongelovige verklaart dat de takfier die je dan hebt gedaan op jezelf terugkeert, ik kan vind het top dat je dat gewoon durft te zeggen maar waarom jij wel en alle andere moslims niet

13-05-2007, 15:02

Citaat door doorsnee:
maar altijd op de 2e plek blijft staan na een vreedzaam geloof als die christenen

Zeg dat maar tegen de zwarten in Amerika,Surinaam,de Antillen.......