Bekijk volle/desktop versie : Baardgroei en hygiene..



13-05-2007, 01:39
Ik heb respect voor de mannen met een baard. Maar beste mensen, dat je de soennah volgt van onze profeet mohammed vzmh, wilt niet zeggen dat je goed bezig bent.

Een baardgroei is 1 van de vele dingen. Sommigen denken dat ik geen recht heb om te praten, omdat ikzelf geen baard heb, maar dat is onjuist, aangezien gezonde mensen weten dat niet iedereen op dezelfde leeftijd baardgroei krijgt.

Maar waarom dragen jullie baarden als shayatin? Een baard moet er verzorgd uitzien. Je moet je baard wassen, je moet je baard kammen, en je moet je baard bijknippen, oftewel, het is goed dat je een baard hebt, maar onderhoud hem dan ook.

Ik zie velen erbij lopen alsof ze 4 uur op Hoog Catharijne de daklozenkranten hebben verkocht.

13-05-2007, 01:44



Citaat door 23_2:
sexie tok

Tok tok tok zei 't kippetje.

13-05-2007, 01:46

Citaat door SerrakElHoeb:
Ik heb respect voor de mannen met een baard. Maar beste mensen, dat je de soennah volgt van onze profeet mohammed vzmh, wilt niet zeggen dat je goed bezig bent.

Een baardgroei is 1 van de vele dingen. Sommigen denken dat ik geen recht heb om te praten, omdat ikzelf geen baard heb, maar dat is onjuist, aangezien gezonde mensen weten dat niet iedereen op dezelfde leeftijd baardgroei krijgt.

Maar waarom dragen jullie baarden als shayatin? Een baard moet er verzorgd uitzien. Je moet je baard wassen, je moet je baard kammen, en je moet je baard bijknippen, oftewel, het is goed dat je een baard hebt, maar onderhoud hem dan ook.

Ik zie velen erbij lopen alsof ze 4 uur op Hoog Catharijne de daklozenkranten hebben verkocht.




Daar heb je helemaal gelijk in, Het lijkt wel of sommige van hun vergeten zijn dat die baard daar zit..

13-05-2007, 01:53
Een moslim hoort er netjes, schoon en verzorgd uit te zien!

Ik vind een verzorgde baardje bij moslimmannen macha'Allah staan.

13-05-2007, 02:16


mensen moeten het natuurlijk wel verzorgen
en niet gewoon laten groeien omdat ze scheermesjes willen besparen

13-05-2007, 02:20

Citaat door dangerguy:
mensen moeten het natuurlijk wel verzorgen
en niet gewoon laten groeien omdat ze scheermesjes willen besparen


Ja idd

me vader heeft er zelf ook 1 en hij verzorgt hem heel goed
knipt 'm bij alles en is geen grote baard gewoon netjes en verzorgt