Bekijk volle/desktop versie : huwelijkscadeau aan je hartsvriendin!? help



Pagina's : [1] 2 3 4

12-05-2007, 21:14
Salaam,

Mijn hartsvriendin gaat trouwen, maar ik weet echt niet wat ik moet kopen.
Ik vroeg haar al wat ze wilde, maar ze heeft al alles wat ze nodig had (ze heeft het al aan haar nichten en haar tantes gevraagd wat ze nodig had)
De huwelijkscadeau moet ongeveer 100 euro zijn.
en ze wilt absoluut geen geld krijgen.

Dus hierbij zeg ik: help me Damess!!

12-05-2007, 21:18


een ik ga trouwen overlevingspakket.. met allerlei dingen die je nodig hebt tijdens de bruiloft en daarna.. met allerlei leuke kaartjes briefjes en kleine cadeautjes..

12-05-2007, 21:22

Citaat door Miss_Zainab:
Salaam,

Mijn hartsvriendin gaat trouwen, maar ik weet echt niet wat ik moet kopen.
Ik vroeg haar al wat ze wilde, maar ze heeft al alles wat ze nodig had (ze heeft het al aan haar nichten en haar tantes gevraagd wat ze nodig had)
De huwelijkscadeau moet ongeveer 100 euro zijn.
en ze wilt absoluut geen geld krijgen.

Dus hierbij zeg ik: help me Damess!!


Houdt ze van sieraden? Dan zou ik een exclusief sieraad voor haar kopen die ze kan koesteren. Elke keer kan ze dan aan jou denken als ze het om heeft . Heb hele mooie sieraden (volgens mij had ik jou al mail gestuurd), waaronder die van Astrelle Jewels (echt wauw om te zien en helemaal om te dragen hihi)

13-05-2007, 10:22
mijn beste vriendin ga ik bos bloemen kopen en van briefjes van 5 op gerolt met een strik en dan er in

13-05-2007, 17:30


Ik heb mijn twee beste vriendinnen allebei een mooie gouden ring gegeven toen zij trouwden en heb mijn naam er in laten graveren.. ze vonden het allebei erg leuk.

Succes ermee, ik weet hoe moeilijk het is om iets orgineels te bedenken!

13-05-2007, 17:46
Wat vind je van een handdoekentaart .. met roosjes van 5 euro erop.. dan kan je hem nog zelf versieren met rozen blaadjes en lint.. Zag er echt leuk uit!!

13-05-2007, 18:41
Ik heb van mijn nichten een cadeaubon gekregen van 100 €, ik mag met mijn toekomstige gaan genieten in één van de verwenparadijzen in berchem. Het is allemaal privé, sauna, zwembad, jaccuzi, hammam...
Ik vond het een heel mooi geschenk en ben er heel blij mee.
Misschien een tip voor jou?

13-05-2007, 18:45
Leuke mand met lingerie setjes en rozenbladeren en allerlei douche spullen met een grote kaart. (Dit doen mijn vriendinnen altijd voor vriendinnen die gaan trouwen)

13-05-2007, 19:09
je kunt een grote mand kopen met erin sieraden (van haar lievelingskleur) en een boekenbon/ douglasbon. je kunt ook een schilderij maken

13-05-2007, 19:10
je kunt kaartjes in de man doen

13-05-2007, 19:13
wat je ook kunt is om een cd op te nemen wara je haar alles kunt verteld. en misschien als je kan zingen g aje een eigen liedje voor haar maken dat is ook leuk.
groeten

14-05-2007, 13:22
Bedankt voor de tips, Maar ze heeft heel veel sieraden. en dat heb ik al voor haar verjaardag gegeven. Verder wilt ze absoluur geen geld. dus ook geen cadeaubon.

14-05-2007, 13:25



Citaat door roosje 85:
Ik heb van mijn nichten een cadeaubon gekregen van 100 €, ik mag met mijn toekomstige gaan genieten in één van de verwenparadijzen in berchem. Het is allemaal privé, sauna, zwembad, jaccuzi, hammam...Ik vond het een heel mooi geschenk en ben er heel blij mee.
Misschien een tip voor jou?


dat lijkt me wel leuk, maar hoeveel kost dat ongeveer en heb je misschien een site?

14-05-2007, 13:27

Citaat door love_tinghir:
Leuke mand met lingerie setjes en rozenbladeren en allerlei douche spullen met een grote kaart. (Dit doen mijn vriendinnen altijd voor vriendinnen die gaan trouwen)


Vorig jaar heb ik voor d'r lingerie gekocht met een leuke pyama en in een mand gedaan en met verzorgingspullen, wil dat liever niet weer voor dr kopen.

14-05-2007, 13:28

Citaat door kamillia83:
Ik heb mijn twee beste vriendinnen allebei een mooie gouden ring gegeven toen zij trouwden en heb mijn naam er in laten graveren.. ze vonden het allebei erg leuk.

Succes ermee, ik weet hoe moeilijk het is om iets orgineels te bedenken!


dat lijkt me wel leuk.. Hoeveel kost dat ongeveer en kan je 2 namen erop graveren? en waar kan je dat doen , heb je misschien een site?

Pagina's : [1] 2 3 4