Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoekdragende meiden met een vriend..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

12-05-2007, 20:48

Citaat door Toilettas:
[Showen jullie je haren wel aan je vriend? Zoja: vind je dat niet schijnheilig, aangezien hij ook gewoon een niet-mahram is? En je dus die hoofddoek gewoon in de prullenbak mag gooien aangezien die hoofddoek toch geen waarde heeft, en je je haren net zo goed mag tonen aan je buurman?
Zoniet: Vind je dat niet schijnheilig? Aangezien je een vriend hebt, weet-ik-veel-wat je allemaal met hem uitspookt, en dan tóch je haren niet laat zien?]

Nou, wat is het? Wil ik wel 's weten...
.

12-05-2007, 21:06


Hoe weet jij dat ze dat doen dan?
K neem aan dat je het zelf niet draagt, heb je ooit iemand gezien die dat deed of ga je nu af op wat jongens je hebben verteld

12-05-2007, 21:06
wedde dat niemand op m.nl met hoofddoek een vriendje heeft..
























maar ondertussen..

12-05-2007, 21:09
ooit had ik een gesprek met een meisje

k dagt egt van WOW machaAlla hwat een meid ... van die grote hoofddoeken
djalaba ,, en ze praat alleen met mooie woorden.

Ze vroeg aan me heb je een vriendje?

Ik natuurlijk neej ,,, zeker niet. .. ik zo jij ? ( hd t zelfde antwoord verw8)

Maar ze zei dus ja ... al een jaar!!

Ik was gewon in SHOCK!!

12-05-2007, 21:14


Ik vind het normaal: een meid die een hoofddoek draagt en die een vriend heeft..

Weet niet wat er zo verschrikkelijk aan moet zijn


12-05-2007, 21:19

Citaat door _Mar0cChica_:

Ik vind het normaal: een meid die een hoofddoek draagt en die een vriend heeft..

Weet niet wat er zo verschrikkelijk aan moet zijn




dit bedoel ik nou..

waarom draagt ze dan een hoofddoek..

12-05-2007, 21:20
Jou een zorg...Ieder boontje komt om zijn loontje..

12-05-2007, 21:21
Dat een meisje geen hijaab draag, betekent niet dat het minder haraam is om een vriendje te hebben dan een hijaabdragende meid. Je kan wel vinden dat het voor een hijaabdragende meid minder gepast is, maar het is en blijft dezelfde zonde.

12-05-2007, 21:22
Als je een hijaab draagt betekent dat niet dat je imaan groot is. Maar als je imaan groot is dan draag je een hijaab.

12-05-2007, 21:22
Beter met hoofddoek dan zonder hoofddoek

12-05-2007, 21:24
Ik zeg altijd of je nou wel of geen hoofddoek draagt je hoort beide geen vriendje te hebben .

12-05-2007, 21:37

Citaat door Eerlijkmeisje:
Als je een hijaab draagt betekent dat niet dat je imaan groot is. Maar als je imaan groot is dan draag je een hijaab.


Juist.


Citaat door Oem__Yassine:
Beter met hoofddoek dan zonder hoofddoek


Neen, want de zonde blijft gelijk. Er staat niet in de Qu`raan; Vrouwen zonder hijaab mogen doen wat ze willen en vrouwen met hijaab niet


Citaat door Elmosiba18:
Ik zeg altijd of je nou wel of geen hoofddoek draagt je hoort beide geen vriendje te hebben .

12-05-2007, 21:43



Citaat door Oem__Yassine:
Beter met hoofddoek dan zonder hoofddoek



Precies.

13-05-2007, 09:26

Citaat door Lella_Roosje:


Neen, want de zonde blijft gelijk. Er staat niet in de Qu`raan; Vrouwen zonder hijaab mogen doen wat ze willen en vrouwen met hijaab niet


^ Dat bedoelde ze niet. Ze bedoelde dat beter iemand mét hoofddoek een vriend heeft, aangezien die maar één zonde pleegt dan iemand zónder hoofddoek een vriend heeft, aangezien die 2 zondes pleegt.
Tenminste, zo heb ik 't begrepen.

Maar ik ben het wel met je eens. Ik word moe van de mensen die roepen: "ja dan kan ze liever haar hijaab wegdoen als ze een vriend heeft" blablabla. En als iemand zonder hijaab een vriend heeft, is het DOODNORMAAL (?) .

Mohim, ben ook best benieuwd hoe die meiden het doen.

13-05-2007, 09:30

Citaat door l0ubia:
wedde dat niemand op m.nl met hoofddoek een vriendje heeft..
























maar ondertussen..


dat is waar
iedereen is opeens heilig


maar ondertussen ja...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9