Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk pijn in linkerzij en rug



12-05-2007, 12:14
saloum al aikoum broeders en zusters,

Ik heb vandaag zo een last. (ook snachts) achter me ribben (achterlinkerkant en een beetje in me linker zij en buik) Ook heb ik vandaag veel gedronken maar niet veel geplast (hasjakoum) Ik heb nu de hele dag zo een kramp daar en ik voel me echt niet lekker. Ik heb geen koorts of zo . Weet iemand wat dit is????????????/ Nee het is denk ik geen blaasontsteking daar heb ik vaker last van. Ik heb vandaag echt niet veel geplast (sinds gisteravond) en vanochtend een milliliterje. Kan dit nierbekkenontsteking zijn of een niersteen. Ik heb bij elke beweging pijn.

Gair inchallah.

12-05-2007, 17:54


Het klinkt ernstig. Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen en langs de huisarts gaan..

Succes ermee.

12-05-2007, 18:04
shokran hbiba. Ik heb nog steeds last. Ik ben wel naar de wc geweest en een beetje geplast (hasjak) maar niet zo veel als altijd hoor. Ik ben nu nog maar 2 keer geweest. Terwijl ik normaal 2 keer per uur ga. Ik heb geen pijn bij het plassen.

Als ik het morgen nog heb ga ik naar de weekend dokter.

shokran voor je reactie.

12-05-2007, 18:30

Citaat door sourya1980:
shokran hbiba. Ik heb nog steeds last. Ik ben wel naar de wc geweest en een beetje geplast (hasjak) maar niet zo veel als altijd hoor. Ik ben nu nog maar 2 keer geweest. Terwijl ik normaal 2 keer per uur ga. Ik heb geen pijn bij het plassen.

Als ik het morgen nog heb ga ik naar de weekend dokter.

shokran voor je reactie.


Allah ie shafie

12-05-2007, 19:48


allah ie shafik hbiba

12-05-2007, 20:13
soubhan allah!! ik heb precies hetzelfde!! heb het vandaag nog tegen me moeder gezegd en ik weet ook echt niet wat het is of wat het kan zijn!

12-05-2007, 20:18
Heb ik ook last van.

13-05-2007, 14:25
lahiesjafikoum lieverds inou. EN bedankt voor jullie steun. Het gaat vandaag een stuk beter hamdollilah.