Bekijk volle/desktop versie : Je Druk Maken Om Niets!



12-05-2007, 10:10
Waar sommige mensen zich druk overmaken, my god!
Is er dan helemaal niks waar jullie druk over kunnen maken, dan alleen Jongens Jongens.... of Dames, en nog eens dames?
Ik lees hier echt de meeste onzin, waarvan ik denk a gossie maak je nou daar echt zo druk om????

aaaah mensen, denk a.u.b goed na er zijn veel ergere dingen in het leven, bijv kijk eens hoe we leven, kijk be3da a.u.b hoe we leven daar moet je druk over maken...

En kijk naar de rest van de wereld, hongersnood, oorlog noem maar op.
Druk maken? Doe dan wat aan je geloof!

Moge Allah swt ons Bijstaan!

12-05-2007, 10:22




Tsjáh, we leren het ook nooit hé..

12-05-2007, 10:31
Hadith
“Aboe Saâied al-Khoedrie verhaalt: De Boodschapper van Allah zat op de Minbar (kansel) en wij zaten om hem heen, toen hij zei: Waar ik voor jullie na mijn doodbang voor ben, zijn de verrukkingen en versieringen van de wereld die voor jullie geopend zal worden.”
-Overlevering: Al-Buchaarie en Muslim

12-05-2007, 10:35

Citaat door Hroebi:
Hadith
“Aboe Saâied al-Khoedrie verhaalt: De Boodschapper van Allah zat op de Minbar (kansel) en wij zaten om hem heen, toen hij zei: Waar ik voor jullie na mijn doodbang voor ben, zijn de verrukkingen en versieringen van de wereld die voor jullie geopend zal worden.”
-Overlevering: Al-Buchaarie en Muslim


Zelfs ik ben er doodsbang voor. Op dit moment gaat het allemaal niet goed, waar gaat dit allemaal heen?

12-05-2007, 11:06


Ik heb genoeg om me druk om te maken