Bekijk volle/desktop versie : Wanneer is jullie baby verwekt ??



Pagina's : [1] 2

11-05-2007, 23:51
Salaam aleikoum wa rahmatoellahi zusters,

Even een gek vraagje, wanneer is jullie baby verwekt?
Precies rond de dag vd eisprong of later/eerder???

IK vraag me nl af of het mogelijk is een week later dan de eisprong ook zwanger te raken..

Alvast bedankt,

Oeght fie dien

11-05-2007, 23:54


Natuurlijk kan dat, zie hieronder mijn link hierop staat ook precies wanneer kans op zwangerschap het grootst is... veel leesplezier

12-05-2007, 00:09
djazaak allaho gair zusterrrr (K)

12-05-2007, 09:53
Wat ik me dus afvraag: Stel je voor je, eisprong is al meer dan een week geleden ( ongeveer )geweest, kan je dan nu toch nog zwanger raken ?

Djazak allaho gairrr

12-05-2007, 09:55


heb laatst topic van moslima gelezen en was toen heel wat wijzer geworden! dus zekers een aannrader!

12-05-2007, 09:56

Citaat door jihadannafs:
Wat ik me dus afvraag: Stel je voor je, eisprong is al meer dan een week geleden ( ongeveer )geweest, kan je dan nu toch nog zwanger raken ?

Djazak allaho gairrr



Nee volgens mij niet! Op het moment dat de eisprong plaatsvindt en er is geen bevruchting (sperma blijft 3 dagen actief na gemeenschap!), dan kan je 1 week na je eisprong niet zwanger raken!

12-05-2007, 10:00

Citaat door aliyaah:
Nee volgens mij niet! Op het moment dat de eisprong plaatsvindt en er is geen bevruchting (sperma blijft 3 dagen actief na gemeenschap!), dan kan je 1 week na je eisprong niet zwanger raken!


Ohh choukran (F) (K)

Maar mensen die de pil slikken die moeten toch altijd oppassen dat ze er niet één overslaan.... Als er geen kans was dan kon je het slikken toch laten in het laatst van de cyclus >?> ( Hoop, hoop... ! ) hihihi

12-05-2007, 10:07

Citaat door jihadannafs:
Ohh choukran (F) (K)

Maar mensen die de pil slikken die moeten toch altijd oppassen dat ze er niet één overslaan.... Als er geen kans was dan kon je het slikken toch laten in het laatst van de cyclus >?> ( Hoop, hoop... ! ) hihihi


Nee als je je pil vergeet in de 1e week van je strip ben je ONBESCHERMD, in de 2e week ook niet helemaal veilig. Als je 'm in de 3e week vergeet ben je 'veilig', want je eisprong is dat of al geweest of niet geweest door de pil.

Maar het is niet slim om te rommelen met je pil...

12-05-2007, 10:08

Citaat door Marisah:
Nee als je je pil vergeet in de 1e week van je strip ben je ONBESCHERMD, in de 2e week ook niet helemaal veilig. Als je 'm in de 3e week vergeet ben je 'veilig', want je eisprong is dat of al geweest of niet geweest door de pil.

Maar het is niet slim om te rommelen met je pil...


En daarom ben ik gestopt met de pil!!

12-05-2007, 10:08

Citaat door Marisah:
Nee als je je pil vergeet in de 1e week van je strip ben je ONBESCHERMD, in de 2e week ook niet helemaal veilig. Als je 'm in de 3e week vergeet ben je 'veilig', want je eisprong is dat of al geweest of niet geweest door de pil.

Maar het is niet slim om te rommelen met je pil...


Djazzak Allaho gair (F) Je hebt me erg geholpen oeghtieee (K) !!!!

12-05-2007, 10:09

Citaat door aliyaah:
En daarom ben ik gestopt met de pil!!


Hihihi jaa ik vind het ook troep !!! Maarja,.. Je moet toch iets hè ...?

12-05-2007, 10:09

Citaat door jihadannafs:
Ohh choukran (F) (K)

Maar mensen die de pil slikken die moeten toch altijd oppassen dat ze er niet één overslaan.... Als er geen kans was dan kon je het slikken toch laten in het laatst van de cyclus >?> ( Hoop, hoop... ! ) hihihi



Als je dat doet dat onderbreek je de veiligheid die de pil biedt, dan kan je maar beter helemaal stoppen!

12-05-2007, 10:10



Citaat door jihadannafs:
Hihihi jaa ik vind het ook troep !!! Maarja,.. Je moet toch iets hè ...?



Ik tel, niet dat dat de veiligste manier is, maar ik vind het beter dan dagelijks chemische troep in te slikken!

12-05-2007, 10:13

Citaat door aliyaah:
Ik tel, niet dat dat de veiligste manier is, maar ik vind het beter dan dagelijks chemische troep in te slikken!


Jaaa bah bah. Vrouwen die de pil slikken hebben ook een verhoogde kans op o.a. borstkanker.

En het kan zijn dat als je stopt, het een tijd duurt ( kan zelfs een half jaar duren !! ) voordat je menstruatie weer op gang komt...

Pffff... Maarja.

Ik slik nu geen pil, maar ik gebruikte het voorbeeld eventjes om nog wat hoop over te houden... Ik wil zooooo graag een baby'tje !!!!!!

12-05-2007, 10:18

Citaat door jihadannafs:
Jaaa bah bah. Vrouwen die de pil slikken hebben ook een verhoogde kans op o.a. borstkanker.

En het kan zijn dat als je stopt, het een tijd duurt ( kan zelfs een half jaar duren !! ) voordat je menstruatie weer op gang komt...

Pffff... Maarja.

Ik slik nu geen pil, maar ik gebruikte het voorbeeld eventjes om nog wat hoop over te houden... Ik wil zooooo graag een baby'tje !!!!!!


Dan moet je echt rond je eisprong (drie dagen van te voren tot dezelfde dag) gemeenschap hebben met je man. Dan maak je de meeste kans om zwanger te raken.

Inchaallah komt alles goed!

Pagina's : [1] 2