Bekijk volle/desktop versie : Waarom denken marokaanse jongens de zogenaamde players



16-09-2003, 11:24

Citaat door MeknesPower:
zozo daar gaan we weer met een discusie...

Waarom denken marokkaanse jongens alleen met hun LxL inplaats met hun hersens..
waarom moet je 5 vriendine hebben inplaats van 1 waar je verlieft op bent en de rest van je leven me wilt zijn zeg me aub wat heb je als je 5 vriendinen hebt of als je vreemd gaat hebben jullie geen hart kunnen jullie niet heel jullie leven met 1 vrouw doorbrengen..

net als nu, me beste vriend die gaat vreemd met een NL.. en hij is 6 jaar getrouwd hebben een mooie dochter van 1 jaar, en op een dag belt ze andere vriendin en wie neemt op zen vrouw en jah daar heb je het al..
de volgende ochtend naar de kunsulaat scheiden, terwijl ik nog weet hoe gelukkig hun waren ik weet echt niet waar dit heen gaat maar goed, als jullie dit interesant vinden laat wat achter zo niet adiosssssss
.

16-09-2003, 11:29


boontje komt om zn loontje..
alle mannen die vreemd gaan worden altijd HOE DAN OOK gepakt!! heb dat meerdere malen gezien.. meneertje gaat een aantal jaartjes vreemd en nadat zijn kinderen opgegroeid zijn komt opeens de waarheid boven tafel .. kan je nagaan wat voor ellende dat met zich kan meebrengen en die kinderen msekkien.. die zijn de dupe ervan

16-09-2003, 12:18
A3OED oebilah ie mina shaitan iraziem.
Ik kan het ook niet begrijpen sis ...
Zo jammer joh......

16-09-2003, 12:20
Nordin you got that right bro

16-09-2003, 12:24



Citaat:
Origineel gepost door MeknesPower
echt ze waren vorig jaar zo gelukkig ik zie ze nog voor me maar echt ze hebben een schat van een dochtertje ewa jah mensen zonder hersens de laatste tijd ze kunnen ook niet elkaar vergeven en het opnieuw proberen alleen al voor hun dochter misschien komt het wel goed maar ja tegen wie praat ik tegen de muur wella
ewa ze kan het hem wel vergeven maar ik denk niet dat hun relatie even goed blijft als toen.. ..



16-09-2003, 12:24
Ze denken gewoon dat ze stoer zijn als ze meer meiden kunnen krijgen dat kan iedereen als het die sletjes zijn, sorry hoor maar ik vind je echt schade als je zegt ik ben player....alsof een meisje ervan houd om geplayed te worden of een vriendje heeft die een player is...die zijn niet te vertrouwen gewoon!!

16-09-2003, 12:31
jah net als zowat iedere marokaanse meisje dat als h0er word beschouwt ..


dr zijn altijd wel een aantal zielepoten die het voor anderen moeten verpesten ...



16-09-2003, 12:48
Wat is dat een loser en dan heb ik een andere vraag waarom gaat ie vreemd??? ik bedoel hij is getrouwd een kind hij is toch niet gedwongen om met haar te trouwen neem ik aan.... wat is het dan?? the sex? krijgt ie toch van zn vrouw.... hield ie niet van haar en zn kindje?? of ie uitgekeken.... dat had ie denk ik wel kunnen weten....als je gaat trouwen toch????? kuzzzz

17-09-2003, 20:15
echt ziellig voor die vrouw,sommige mensen snap ik echt niet en kijk wat hij zijn dochtertje allemaal aandoet

17-09-2003, 20:21
just love kids..from manny different woman :verliefd:

17-09-2003, 22:10

Citaat:
Origineel gepost door MeknesPower
nou ik zeg je is wat hij vertelde me alles maar echt ik bleef naar hem kijken en ik wist niet meer wat ik moest zegen..

maar jah eve over players zogenaamde players deze sukkels verxxxxxx het alleen voor de jongens die wel sireus een relatie willen..
de meeste meiden van tegenwoordig denken dat alle jongens players zijn.. dat vind ik het ergste der van,,,,
dat is niet zo dat denken de meisjes niet. we zeggen het omdat de jongens niet kunnen ophouden met zeggen dat de meisjes hoeren zijn en ja dat kunnen we toch niet over ons heen laten gaan of wel. Tuurlijk zijn er meiden die zich als een stelletje hoeren gedragen maar dan hebben we het ook over de jongens.
Maar er zitten meer goeie tussen dan slechte, het lijkt soms niet zo. Maar kijk goed om je heen misschien ontdek je dan iets verbazingwekkends.

xxx MC