Bekijk volle/desktop versie : Meiden Stel: Je loopt ´s nachts op straat en dan gebeurt dit :eek:



Pagina's : [1] 2 3 4

11-05-2007, 19:13
Je had tot laat colleges, of je komt van je werk/familie/moskee en je bent te voet en alleen, ín de donkere avond. Je bent dit helemaal niet gewend. ´Had ik maar mijn broer of vader gebeld´, dacht je op dat moment.

Je doet je hoofd omhoog, trekt een serieuze blik waar je je angst gevoelens achter verbergt, en je loopt richting huis, rechtstreeks!


Opeeens... zie je een groep dronken engerds die heen en weer wapperen op jou afkomen Je hart bonst 120 km/h en je ziet ze jouw richting oplopen. Je weet niet wat er zal gebeuren.

Wat zou jij doen??

11-05-2007, 19:20



Citaat door Ana_Weyaak:
Je had tot laat colleges, of je komt van je werk/familie/moskee en je bent te voet en alleen, ín de donkere avond. Je bent dit helemaal niet gewend. ´Had ik maar mijn broer of vader gebeld´, dacht je op dat moment.

Je doet je hoofd omhoog, trekt een serieuze blik waar je je angst gevoelens achter verbergt, en je loopt richting huis, rechtstreeks!


Opeeens... zie je een groep dronken engerds die heen en weer wapperen op jou afkomen Je hart bonst 120 km/h en je ziet ze jouw richting oplopen. Je weet niet wat er zal gebeuren.

Wat zou jij doen??

In ieder geval zou ik sowieso nooit alleen terug lopen, fietsen of wat dan ook als ik na tienen nog naar huis moet gaan. Ik zou me laten ophalen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=4]Als ik dan toch zo'n dom kind ben dat alleen over straat loopt na tienen, en ik zie die dronkenlappen op me afrennen, zou ik rechtsomkeert maken en rennen voor mijn leven.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Century Gothic][SIZE=4]Die dronkelappen zijn toch te dronken om het rennen lang vol te houden. Ze vallen zo om.


11-05-2007, 19:23
Zelfverzekerd doorlopen, denk ik.

11-05-2007, 19:23
eng hoor.. ik zou ayat el koers oplezen..

11-05-2007, 19:31



Citaat door Ana_Weyaak:
Je had tot laat colleges, of je komt van je werk/familie/moskee en je bent te voet en alleen, ín de donkere avond. Je bent dit helemaal niet gewend. ´Had ik maar mijn broer of vader gebeld´, dacht je op dat moment.

Je doet je hoofd omhoog, trekt een serieuze blik waar je je angst gevoelens achter verbergt, en je loopt richting huis, rechtstreeks!


Opeeens... zie je een groep dronken engerds die heen en weer wapperen op jou afkomen Je hart bonst 120 km/h en je ziet ze jouw richting oplopen. Je weet niet wat er zal gebeuren.

Wat zou jij doen??


ikzou eensprintje trekken vanhier tot tetouan

11-05-2007, 19:33

Citaat door marocia17:
eng hoor.. ik zou ayat el koers oplezen..

Goeie, en dan hopen dat ze als wolken achter de zon verdwijnen

11-05-2007, 19:35
Nee maar lieverdjes, tuurlijk zou je met gezonde verstand je laten ophalen ofso. Maar stel je voor dat het echt niet kan om watvoor reden dan ook

Persoonlijk zou ik ook ayaat elkoersie oplezen, mochten die engerds niet verdwijnen. Ik trek mijn schoenen uit, trek mijn vlindermesje onopvallend te voorschijn en loop verder alsof er niets aan de hand is. Maar zodra ik een verkeerde beweging waarneem of iets in die richting. KEIHARD schreeuwen, vlindermesje opsteken en keeeeeeeeeeeihard rennen, zonder om te kijken

11-05-2007, 19:39
Ik wantrouw mensen niet zo snel. Dus ik zou gewoon doorlopen en tegen ze zeggen: goedeavond...

het hoeft niet altijd een slechte afloop te hebben...

Tjonge!

11-05-2007, 19:54

Citaat door Surreal:
Zelfverzekerd doorlopen, denk ik.


Dat denk je nu ja, maar als je werkelijk in die situatie zou zitten dan ga je rennen voor je leven hahah, je weet maar nooit waar die mensen toe in staat zijn

11-05-2007, 20:25
Met opgeheven hoofd doorlopen.. (ookal slaat mijn hart bijna op hol)..
Je moet je nooit laten kennen NOOIT NIET.. want anders ben je echt de zak naar mijn mening..

11-05-2007, 20:26
eerst A3oedoe billah mina sjatain raziem

ayat elkoersie reciteren

alle soerrat die ik ken

11-05-2007, 20:33

Citaat door Behulpzame:
Als ik dan toch zo'n dom kind ben dat alleen over straat loopt na tienen


Dus als ik na mijn training die één keer in de week in de avond plaatsvind, een kwartier naar huis loop, dan ben ik dom? Of fiets, of bij de bushalte wacht of of of. De mens, man of vrouw loopt elke sec. het risico van het leven genomen te worden. Als dat al niet door een stel mafkezen gebeurt, zal Allah daar wel voor zorgen. Weetje, vrouwen blijf thuis in de avond, want anders jonge..

11-05-2007, 20:35



Citaat door Ana_Weyaak:
Goeie, en dan hopen dat ze als wolken achter de zon verdwijnen



ja inderdaad,zo is dat..

11-05-2007, 20:37
Zelfverzekerd doorlopen.. gewoon doen alsof er helemaal niets aan de hand is, gewoon lopen en zodra je ze voorbij bent iets sneller lopen en mochten ze wat zeggen of wat dan ook gewoon negeren.

11-05-2007, 20:39

Citaat door Ana_Weyaak:
Je had tot laat colleges, of je komt van je werk/familie/moskee en je bent te voet en alleen, ín de donkere avond. Je bent dit helemaal niet gewend. ´Had ik maar mijn broer of vader gebeld´, dacht je op dat moment.

Je doet je hoofd omhoog, trekt een serieuze blik waar je je angst gevoelens achter verbergt, en je loopt richting huis, rechtstreeks!


Opeeens... zie je een groep dronken engerds die heen en weer wapperen op jou afkomen Je hart bonst 120 km/h en je ziet ze jouw richting oplopen. Je weet niet wat er zal gebeuren.

Wat zou jij doen??


Dan maar wegrennen

Pagina's : [1] 2 3 4