Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse cultuur.



11-05-2007, 16:55
Hee!
Ik ben een nederlands meisje, maar erg geïnteresseerd in de marokkaanse cultuur.. Dus vertel me hier alles wat ik over de cultuur en gebruiken moet weten.

xx

11-05-2007, 17:01



Citaat door xx_Sanne:
Hee!
Ik ben een nederlands meisje, maar erg geïnteresseerd in de marokkaanse cultuur.. Dus vertel me hier alles wat ik over de cultuur en gebruiken moet weten.

xx


Wow wil je dat zeker ben je ziek ofzo.....
Cultuur is nog steeds onbegrijpelijk en verschild bij marokkkanen van uur tot uur niet dag tot dag.
Enkel huwelijke zijn ongeveer hetzelfde bruid en bruidegom komen binnen alle die wijven beginnen indiane geluidjes te insonseren.

11-05-2007, 17:04
WHAHAHAHAAH indianen geluidjes!

11-05-2007, 17:35

Citaat door Jameela1:
WHAHAHAHAAH indianen geluidjes!


is toch zo

11-05-2007, 17:48



Citaat door JAMAL_ANVERS_be:
is toch zo

Uhmm tja haha

11-05-2007, 20:17
nou.. hmm bedankt...



Nog andere mensen?

11-05-2007, 21:26

Citaat door xx_Sanne:
nou.. hmm bedankt...



Nog andere mensen?


De cultuur met de verschillende onderscheidingen.
Dus als hollande moet je eerst weten tot welke groepering je wel wil horen. Is het de Arabische of de berberse groepering. Wees niet geschrokken door het woord beber staat echt niet voor barbaar.
Na dat je voor u eigen hebt bepaald tot wat u wilt horen.
Volgt stap 2 van de inburgerings misverstand.

Neem de berberse wil je een beni tezien worden deze groepering wordt herkend als egoistisch niet veel gewoon en betweters over alles.
De heren hebben het meestal te zeggen in de mokees en de dames zie je amper op straat.

Ishwdanen dit zijn bewoners van berkan god weet hoe ze daar zijn beland maar hebben wel een grappige accent in hun berberse taal gebruik.
De meeste zien ze als een groepering zonder manieren en respect voor de mede zuster en broer.

Atwajeger deze groepering vaak te vinden in Al;-hoceima en later geintegreerd in Tanger zijn te vergelijken met Beni toezien enkel met wat respect en lichtte manieren.

En dan Akerhieen een zalige groepering die nador hebben overgenomen. Dit zijn de modere berbers met een tikje charme en show. Meestal te herkennen aan lichte ogen en mooie dames.
Dit zijn ook de enigste groepering die thuis een normaal gesprek kunnen voeren met heel de familie.

Heel globaal gezien.

11-05-2007, 21:40
Wij Marokkanen houden van eten, veel maar vooral lekker eten . We houden ook van gezelligheid, uitbundige feesten zijn bij ons geen overbodige luxe. We love to party!!

17-05-2007, 23:08
WIJ IMAZIGHEN ZIJN GEWOON 1 !!!

Vanwaar al dat onderscheid...?