Bekijk volle/desktop versie : De echte dame is uitgestorven



Pagina's : [1] 2

15-09-2003, 20:18
Ik heb mijn ogen uitlaten kijken en nergens zag ik een dame van een zekere hogere klasse. Alle meisjes zitten net onder de waarde van een dame. Ik begrijp dus goed dat mannen zoals ik het maar met minder moeten doen. Helaas maar wel waar!

15-09-2003, 20:22



Citaat:
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
zo te zien hou jij niet van een golf 4
elke keer een andere foto

15-09-2003, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door naisha
jou ondertekening :traan: waar is mijn naam?

15-09-2003, 20:24

Citaat:
Origineel gepost door sweet_boy
zo te zien hou jij niet van een golf 4
elke keer een andere foto
:boogie:

15-09-2003, 20:24



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb mijn ogen uitlaten kijken en nergens zag ik een dame van een zekere hogere klasse. Alle meisjes zitten net onder de waarde van een dame. Ik begrijp dus goed dat mannen zoals ik het maar met minder moeten doen. Helaas maar wel waar!
hahah meskien

15-09-2003, 20:27

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb mijn ogen uitlaten kijken en nergens zag ik een dame van een zekere hogere klasse. Alle meisjes zitten net onder de waarde van een dame. Ik begrijp dus goed dat mannen zoals ik het maar met minder moeten doen. Helaas maar wel waar!
Weet je het zeker.......Heb je heel Nederland gecheckt naar "een dame van een zekere hogere klasse"?

Zo jah....Look again.

15-09-2003, 20:27

Citaat:
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
jou ondertekening :traan: waar is mijn naam?
Die staat er of heb je iets in je ogen...ik zie anders mijn naam niet in jouw ondertekening...wacht maar als ik je pak...

15-09-2003, 20:30

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb mijn ogen uitlaten kijken en nergens zag ik een dame van een zekere hogere klasse. Alle meisjes zitten net onder de waarde van een dame. Ik begrijp dus goed dat mannen zoals ik het maar met minder moeten doen. Helaas maar wel waar!
die dames zijn er zat, je kan ze alleen maar vinden als jij die klasse ook bezit!!

15-09-2003, 20:31

Citaat:
Origineel gepost door naisha
Die staat er of heb je iets in je ogen...ik zie anders mijn naam niet in jouw ondertekening...wacht maar als ik je pak...
:verliefd: :boogie:

15-09-2003, 20:34

Citaat:
Origineel gepost door hayatoe
Weet je het zeker.......Heb je heel Nederland gecheckt naar "een dame van een zekere hogere klasse"?

Zo jah....Look again.
Ik heb jullie meisjes gewoon niet hoog in waarde. Ik had dat wel wanneer jullie wel over enige waarde beschikten. Jullie moeten hoog nodig veranderen, er is werk te doen aan het imago van de Meisjes.

15-09-2003, 20:44
achja, je ziet waarschijnlijk enkel de slechte dingen .
De juiste komt nog wel, insjAllah...

15-09-2003, 20:48
En ikkeuh??? :huilen:

15-09-2003, 20:59



Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb jullie meisjes gewoon niet hoog in waarde. Ik had dat wel wanneer jullie wel over enige waarde beschikten. Jullie moeten hoog nodig veranderen, er is werk te doen aan het imago van de Meisjes.
Je scheert ieder meisje over een kam!!!
Jij moet echt eens wakker worden en beseffen dat niet ieder meisje hetzelfde is!!!
en trouwens weet je hoe dat komt dat elke jongen slecht over elke meisjes denken!!
OMDAT JULLIE 24/7 DRUK BEZIG ZIJN MET HET GEVEN VAN DE SLECHTE NAAM AAN MEISJES!!!!!

15-09-2003, 20:59

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb mijn ogen uitlaten kijken en nergens zag ik een dame van een zekere hogere klasse. Alle meisjes zitten net onder de waarde van een dame. Ik begrijp dus goed dat mannen zoals ik het maar met minder moeten doen. Helaas maar wel waar!
salaam alikoem

walallilah hasjoema heliek........

walikoem salaam mir

15-09-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ik heb mijn ogen uitlaten kijken en nergens zag ik een dame van een zekere hogere klasse. Alle meisjes zitten net onder de waarde van een dame. Ik begrijp dus goed dat mannen zoals ik het maar met minder moeten doen. Helaas maar wel waar!
pff de echte dame heeft be3da nog bestaan, de echte heer integendeel moet nog geboren worden!

Pagina's : [1] 2