Bekijk volle/desktop versie : WoW speler in elkaar geslagen na ganken



09-05-2007, 18:06
WoW speler in elkaar geslagen na ganken
Uitgegeven: 3 mei 2007 14:41


Wie World of Warcraft speelt, weet dat er ook enkele frustrerende kanten aan de MMORPG kunnen zitten. Als je personage doodgaat kom je bijvoorbeeld terecht in de spirit world en moet je als geestverschijning op zoek naar je lichaam om weer in het land der levenden terecht te komen. Als je dan te maken krijgt met een sterkere speler die je bij elke reïncarnatie opnieuw in elkaar hakt (wat ook wel ganken genoemd wordt,) kunnen de emoties ook in het echte leven hoog oplopen.

Bronco Carson uit Mexico zal voortaan wel twee keer nadenken voordat hij zijn medespelers op deze manier gaat treiteren. Keer op keer beroofde hij een vrouw van haar personage, tot ze hem online ging bedreigen. Helaas voor Carson was hij dom genoeg om hierop in te gaan en de vrouw in kwestie zijn adres, gepaard met de boodschap: “als je man mans genoeg is, moet hij maar naar me toe komen om er iets aan te doen.”

Waar Carson niet op gerekend had, was dat de man van de vrouw, samen met twee maten, op zijn deurmat verscheen om hem een lesje te leren. De ganker kwam er vanaf met een paar lichte botbreuken aan zijn hand, maar zijn pc en zijn entertainment systeem werden compleet vernield voordat de aanvallers zijn huis weer verlieten.

“Ik had al het gevoel dat er met me gespeeld werd in het spel, maar ik had niet verwacht dat haar man me ook inderdaad zou komen opzoeken. Daar heb ik me behoorlijk in vergist,” aldus Carson.

Tja, als je zo nodig iemand online wil treiteren, ben dan in ieder geval niet zo stom om je adres aan je slachtoffer te geven. Boontje komt om zijn loontje, zullen we maar zeggen.

http://www.nu.nl/news/1064924/210/rss/WoW_speler_in_elkaar_geslagen_na_ganken.html
-------

Mee eens .

09-05-2007, 18:17


Tsk... zijn verdiende loon.
Het is ook veel leuker om als Healer rond te dolen
en mensen overeind te helpen die het al bijna
opgegeven hebben.

09-05-2007, 18:20
freakin NERDS !!

09-05-2007, 18:57
[VIDEO]http://www.dailymotion.com/video/xgrrk_sp-1008-make-love-not-warcraft[/VIDEO]


deze moeten jullie echt zien gaat over die world of war craft!!