Bekijk volle/desktop versie : concert sammy yusuf zondag te bxl!!!wie gaat



09-05-2007, 16:49
salaam mensen

wie van jullie belgen(of nederlanders ) gaat zondag naar het concert van sammy yusuf (brxl);ik was van plan te gaan maar heb links en rechts informatie opgedoekt en heb mij laten vertellen dat het er nogal te wild aan toe gaat en nu ben ik in twijfel gevallen ...heeft er toevallig iemand zo'n concert bijgewoond??

09-05-2007, 17:39


Slaat echt nergens op, loftzangen over Allah s.w.t en dan in een concert
Het moet niet gekker worden

10-05-2007, 01:28
Een moslim heeft daar niets te zoeken.

10-05-2007, 01:34
is gewoon een popster

10-05-2007, 09:52


yaha ya marokkanen, ahendam als je wilt gaan zoek iemand en ga ermee. wat is dat nu weer voor flauwe kul, een moslim mag niet gaan.. Ga wel met iemand want Brussel op zich is niet eeecht veilig, vind ik.

10-05-2007, 10:25

Citaat door Karma555:
yaha ya marokkanen, ahendam als je wilt gaan zoek iemand en ga ermee. wat is dat nu weer voor flauwe kul, een moslim mag niet gaan.. Ga wel met iemand want Brussel op zich is niet eeecht veilig, vind ik.

Misschien omdat hij gewoon HARAMMUZIEK speelt. Misschien omdat er fitna heerst. Misschien omdat meiden gaan mee dansen. Misschien omdat er volop wordt versierd. Zie zijn haramconcerten in Londen (een zuster was daar geweest en heeft hiervoor gewaarschuwd) en in Nederland (waar tientallen topics werden geopend over die 'lekkere jongen' of 'lekkere meisje'. Een moslim heeft daar dus niks te zoeken. Of laat ik het anders zoeken: alleen dwalende moslims gaan naar zulke gelegenheden.

10-05-2007, 10:27
Hij is echt nep



Allah Allah..........wat hij doet is haraam

Gebruikt Allah de naam om zo platen te verkopen.........

10-05-2007, 10:27
Meeste marokkaanse wijven van alle hoeken van nederland zijn die dag daar te vinden...Ze houden van schreewen en giegelen.


Het zijn aandachttrekkers koninginnen.

10-05-2007, 10:29

Citaat door Faris:
Meeste marokkaanse wijven van alle hoeken van nederland zijn die dag daar te vinden...Ze houden van schreewen en giegelen.


Het zijn aandachttrekkers koninginnen.

Ze zijn daar op zoek naar haramvriendjes. Ze zeggen tegen hun ouders dat het een islamitische gelegenheid is, en dan mogen ze gaan. Die ouders weten niet dat hun dochters alles uit de kast halen om de minderheid van jongens te versieren of in ieder geval hun aandacht te trekken.

10-05-2007, 10:31

Citaat door Najib26:
Ze zijn daar op zoek naar haramvriendjes. Ze zeggen tegen hun ouders dat het een islamitische gelegenheid is, en dan mogen ze gaan. Die ouders weten niet dat hun dochters alles uit de kast halen om de minderheid van jongens te versieren of in ieder geval hun aandacht te trekken.



Nou nou

overdrijven

10-05-2007, 11:20

Citaat door Najib26:
Ze zijn daar op zoek naar haramvriendjes. Ze zeggen tegen hun ouders dat het een islamitische gelegenheid is, en dan mogen ze gaan. Die ouders weten niet dat hun dochters alles uit de kast halen om de minderheid van jongens te versieren of in ieder geval hun aandacht te trekken.

overdrijven is ook een vak

10-05-2007, 11:23
Dan gaan jullie toch. Uiteindelijk wordt iedereen op de dag des oordeels apart beoordeeld.