Bekijk volle/desktop versie : ?????? mensen die Frans kunnen....



09-05-2007, 16:36
azul , j ai déja parlé avec toi ds un autre msn ! je ss d origine de ta famille ... j spére que tu m accept parmi la list de tes amis car j ai vraiment envie de bien faire ta connaissance .... a trés bien tot

09-05-2007, 16:38


wie kan dit vertalen???

09-05-2007, 16:41

Citaat door xsamira2004x:
azul , j ai déja parlé avec toi ds un autre msn ! je ss d origine de ta famille ... j spére que tu m accept parmi la list de tes amis car j ai vraiment envie de bien faire ta connaissance .... a trés bien tot

ik praat met jou via een andere msn...ik ben oorspronkelijk jouw familie...ik hoop dat je me accepteert in je vriendenlijst want ik wil graag kennis met jou maken....


ik weet niet of het helemaal goed is maar daar komt het ongeveer op neer

09-05-2007, 16:42
owh ja....groen puntje is altijd welkom

09-05-2007, 16:50



Citaat door bent_lgarij:
ik praat met jou via een andere msn...ik ben oorspronkelijk jouw familie...ik hoop dat je me accepteert in je vriendenlijst want ik wil graag kennis met jou maken....


ik weet niet of het helemaal goed is maar daar komt het ongeveer op neer



Staat daar echt in dat ik hem al ken ik heb toen straks m'n neef gevraagd en hij zei dat ie deze msn niet kon. Ik drufde heb het stukje niet te laten lezen, omdat er iets geks in zou kunnen staan.

09-05-2007, 17:05

Citaat door xsamira2004x:
Staat daar echt in dat ik hem al ken ik heb toen straks m'n neef gevraagd en hij zei dat ie deze msn niet kon. Ik drufde heb het stukje niet te laten lezen, omdat er iets geks in zou kunnen staan.

http://babelfish.altavista.com/

09-05-2007, 17:16

Citaat door xsamira2004x:
azul , j ai déja parlé avec toi ds un autre msn ! je ss d origine de ta famille ... j spére que tu m accept parmi la list de tes amis car j ai vraiment envie de bien faire ta connaissance .... a trés bien tot



Ik heb al eerder met je gepraat op een andere msn. Ik ken de oorsprong/achtergrond van je familie. Ik hoop dat je me hebt geaccepteerd onder je vriendenlijst want ik wil echt kennis met je maken. Tot héél ziens.


10-05-2007, 15:37

Citaat door Droefje:
Ik heb al eerder met je gepraat op een andere msn. Ik ken de oorsprong/achtergrond van je familie. Ik hoop dat je me hebt geaccepteerd onder je vriendenlijst want ik wil echt kennis met je maken. Tot héél ziens.


dat zeg ik...



gamma

10-05-2007, 20:07

Citaat door ahlemm:
deze stukje klopt niet..er staat dat ie 1 van je familie leden is P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx



Oeps, klopt ja.. Ik las sais ipv suis..

13-05-2007, 16:26
Ik ben jaloers op jullie (in positieve zin), wallah echt goed.. Heeft iemand tips hoe ik zsm goed frans kan leren.

13-05-2007, 18:30
J'aime le français..'
c'est ma meilleure et ma matière préférée à l'école..

toutes les autres choses sont ennuiyant

13-05-2007, 22:32
[QUOTE=Vesuvius;33283787]Ik ben jaloers op jullie (in positieve zin), wallah echt goed.. Heeft iemand tips hoe ik zsm goed frans kan leren.[/QUOT


een goeie tip is TV5 kijke egttt helptt in begin begrijp j dr geen bal van maar daarna komt het vanzelf want frans word vaak gebruikt zelfs marokaanse kanalen 2m zie j ze hele tijd tatatata oui oui bledde in het frans
als j iemand kent die frans spreek of beetje kan praat gewoon voor de f2 frans want je kan beterr van iemand lere dan individueel

14-05-2007, 20:02



Citaat door Vesuvius:
Ik ben jaloers op jullie (in positieve zin), wallah echt goed.. Heeft iemand tips hoe ik zsm goed frans kan leren.

ga een maandje op vakantie naar frankrijk