Bekijk volle/desktop versie : Buikdansen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

09-05-2007, 14:24
Slm oe 3lk

Ik vroeg me af of er hier meisjes zijn die er wat van kunnen, en hoe het dan komt dat ze het kunnen? Zelf aangeleerd door vaak voor de spiegel te dansen, of gewoon lessen gevolgd? En aan de mannen hier, wat vinden jullie ervan als jullie "toekomstige" vrouwtje heel mooi marokkaans kan dansen, en zouden jullie het toestaan om jullie vrouw op een trouw op de dansvloer te laten dansen wetend dat ze er wat van kan, of mag ze dat gewoon doen tss 4 muren?

Wslm oe 3lk

09-05-2007, 15:20


Eindelijk een leuke onderwerp

Ik kan wel buikdansen..ik heb het zelf geleerd, maar ik heb toen der tijden ook 10 lessen gevolgt voor de leut. Was wel leuk alleen wat we leerden kon ik al dus was niet echt boeiend

Trouwens op me bruiloft zal ik niet gaan buikdansen Ik zie het al voor me
Dat hou ik maar tussen 4 muren een prive optreding voor me mannetje

09-05-2007, 15:43

Citaat door almegrabia21:
Slm oe 3lk

Ik vroeg me af of er hier meisjes zijn die er wat van kunnen, en hoe het dan komt dat ze het kunnen? Zelf aangeleerd door vaak voor de spiegel te dansen, of gewoon lessen gevolgd? En aan de mannen hier, wat vinden jullie ervan als jullie "toekomstige" vrouwtje heel mooi marokkaans kan dansen, en zouden jullie het toestaan om jullie vrouw op een trouw op de dansvloer te laten dansen wetend dat ze er wat van kan, of mag ze dat gewoon doen tss 4 muren?

Wslm oe 3lk



Ik kan ook buikdansen ..
Ik heb er geen lessen voor gevolgd.. Maar gewoon vanzelf geleerd..
doordat ik vaak oefende..

09-05-2007, 16:04
ik kan ook buikdansen, heb het zelf geleerd gewoon elke dag met de juiste muziek voor de spiegel dansen.
en wat mijn man betreft, hij vind het gewelldig, ik geef hem vaak prive shows. en op bruiloften ga ik gewoon uit mijn dak, hij heeft er nooit wat van gezegd. maar mannen verschillen. heb je ook intresse?

09-05-2007, 16:55



Citaat door almegrabia21:
Slm oe 3lk

Ik vroeg me af of er hier meisjes zijn die er wat van kunnen, en hoe het dan komt dat ze het kunnen? Zelf aangeleerd door vaak voor de spiegel te dansen, of gewoon lessen gevolgd? En aan de mannen hier, wat vinden jullie ervan als jullie "toekomstige" vrouwtje heel mooi marokkaans kan dansen, en zouden jullie het toestaan om jullie vrouw op een trouw op de dansvloer te laten dansen wetend dat ze er wat van kan, of mag ze dat gewoon doen tss 4 muren?

Wslm oe 3lk


Wat noem jij eigenlijk buikdans? Marokkaans dansen is vooralsnog geen buikdans...

09-05-2007, 18:51

Citaat door almegrabia21:
Slm oe 3lk

Ik vroeg me af of er hier meisjes zijn die er wat van kunnen, en hoe het dan komt dat ze het kunnen? Zelf aangeleerd door vaak voor de spiegel te dansen, of gewoon lessen gevolgd? En aan de mannen hier, wat vinden jullie ervan als jullie "toekomstige" vrouwtje heel mooi marokkaans kan dansen, en zouden jullie het toestaan om jullie vrouw op een trouw op de dansvloer te laten dansen wetend dat ze er wat van kan, of mag ze dat gewoon doen tss 4 muren?

Wslm oe 3lk




buikdansen is heel sexy maar helaas denken sommige meisjes snel dat ze experts zijn in het buikdansen.

ook hier geldt het gezegde : velen zijn er geroepen maar weinig uitverkoren.

09-05-2007, 19:09
Ik kan goed buikdansen

Maar ik dans alleen voor mijn vent, want ik vind het toch een te sensuele dans om te doen met anderen....

09-05-2007, 19:34
Mlive aan en buikdansen maar of filmpjes op internet en dan buikdansen nadoen,dan leer je het van zelf.. voor de rest heb ik 1 keer een workshop gehad. En ja er is een duidelijk verschil tussen marokkaans dansen en belly dance.


check this:
http://www.halimadans.nl/

love bellydance; rachel brice is echt goed heh

09-05-2007, 19:34

Citaat door brownie74:
buikdansen is heel sexy maar helaas denken sommige meisjes snel dat ze experts zijn in het buikdansen. ook hier geldt het gezegde : velen zijn er geroepen maar weinig uitverkoren.



Laat ze dat toch denken dan gun je hun toch ook een beetje plezier

09-05-2007, 19:34

Citaat door brownie74:
buikdansen is heel sexy maar helaas denken sommige meisjes snel dat ze experts zijn in het buikdansen.

ook hier geldt het gezegde : velen zijn er geroepen maar weinig uitverkoren.




Je slaat de spijker op zn kop. Heel veel meisjes en vrouwen denken dat ze goed zijn maar zijn gewoon schandalig en dat moeten ze realiseren. Kun je dansen als Shakira dan kun je dansen eerder niet

09-05-2007, 19:40
Kijk deze vrouwtje kan pas goed buikdansen

http://www.youtube.com/watch?v=i1oHTzHq4fY&mode=related&search=

09-05-2007, 19:42

Citaat door Cheb_Anwar:
Je slaat de spijker op zn kop. Heel veel meisjes en vrouwen denken dat ze goed zijn maar zijn gewoon schandalig en dat moeten ze realiseren. Kun je dansen als Shakira dan kun je dansen eerder niet




een paar jaar geleden was ik met een paar vrienden en vriendinnen in Marokko en een paar van die meiden dachten dat ze goed konden buikdansen....anyway, ze gingen op de dansvloer en begonnen hun kunsten te vertonen....anyway, een paar locals hadden snel in de gaten dat wij europeanen waren en begonnen een wedstrijd in de wedstrijd met onze vriendinnen.

ewa, de strijd ging een beetje gelijkop tot er een paar meiden bijkwamen die echt goed konden buikdansen
eentje daarvan was zo goed dat ik heel de avond alleen oog voor haar had
later bleek dat ze ook goed kon zingen

09-05-2007, 19:42



Citaat door smisha_V_maroc:
Kijk deze vrouwtje kan pas goed buikdansen

http://www.youtube.com/watch?v=i1oHTzHq4fY&mode=related&search=




Jaa..alleen rachel brice hoort bij superstar bellydancers

09-05-2007, 19:45
Ik werd door iemand altijd Shakira genoemd

Maar buikdansen is mijn favoriete bezigheid...Alleen liever niet zo sensueel en extreem als er mannen bij zijn. Met mn vriendinnen laat ik me lekker gaan..... Marokkaans dansen is vooral heel leuk en gezellig en doe ik ook gewoon als er mannen zijn.



Roosje

09-05-2007, 19:46
PS: Brwonie74 waarom reageer jij niet op mn pm??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12