Bekijk volle/desktop versie : Delorge "Tekent twee jaar bij Ajax"



09-05-2007, 13:55
"DELORGE IS EERSTE VERSTERKING AJAX"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Laurent Delorge heeft een transfer naar Ajax versierd. Dat meldt de Nederlandse krant De Telegraaf. De Belg zou er een contract voor twee seizoenen tekenen.

Vorige week deed de manager van Delorge de interesse van Ajax af als "nonsens"maar dinsdag zou de belg medisch gekeurd zijn. Ajax kon het nieuws(nog) niet bevestigen..

De 27-jarige Delorge viel afgelopen seizoen op bij ADO Den Haag, dat wel degradeerde uit de Eredivisie. Delorge scoorde er 5 keer en gaf 6 assists. In 2006 werd hij ontslagen bij Anderlecht wegens betrokkenheid bij de zaak-Ye.

09-05-2007, 13:58


ja ik snap deze aankoop echt niet..ik vind t maar niks.

09-05-2007, 14:10
3la miskoop. maarja ze hebben genoeg kwaliteiten op middenveld, hij zal de bank warmhouden

09-05-2007, 14:11
Santi Kolk vind ik beter als delorge

09-05-2007, 14:25


hij is Garatiesh...Salaris zal ook wel flink meevallen..hahaha..

09-05-2007, 19:20
jah nu worden ze volgend jaar misschien "weer" kampioen !!
Misschien winnen ze de beker volgend jaar weer, dan kunnen ze weer massaaal naar de stad om het te vieren en daarna alles te slopen

09-05-2007, 19:25
ik zou niet verschieten als die jodenclub plots veel wedstrijden verliest volgend seizoen

09-05-2007, 23:48

Citaat door Don_Tanjawi:
Santi Kolk vind ik beter als delorge


Ja wollah ik ook! Hij is goeie rechtbuiten, vind ik zelfs beter dan De Mul. Maar Delorge is een redelijke middenvelder met een groot loopvermogen, hij doet mij wel eens denken aan De Graaf van Nac Breda. Delorge heeft bij Anderlecht gespeelt dus dat is ook niet slecht. Al vind ik zelf dat het meer een speler is voor Feyenoord .