Bekijk volle/desktop versie : D€ Gro0$t€ Playster die je nooit da8t verliefdt te worden maar tog wel.....lees snel



Pagina's : [1] 2

09-05-2007, 09:28
iCk bn Nisrine iCk heb een vriendin die is een playster
elke jongen kan ze playen maar zei d8at nooit verlieft te worden maar het toch werdt dit verhaal is egt gebeurd ik was er bij niet alle dingen


hoofpersonen :

Fouad(die jongen waar ze egt op verliefdt wordt)
Luciana(de playster)
Nisrine(iCk)
Soufian(een van de geplayde boys)
Marouan en redouane

Ali( vriend van nisrine)
hier een stukjje

iCk :
stapt van de bus en zie luciana al van ver staan
ze zwaait naar me niet weer he ze is zekker weer op stap
ze zag er goed uit LuCIANA: heej hej sgatjje iCk: heej zina waarom bn je zo flitrig aangekleed Luciana : a je weet hoe die dingen gaan iCk : niet weer tog playen Luciana: mohiem ik ga met soufian uit eten iCk : ooo voor wat bn ik dan gekomen


na 3 reacties ga ik vedre

09-05-2007, 13:32


Mensen luister goed steun ons met dese verhaal het doet ons veell pijn om dit te schriven

12-05-2007, 00:51
ge veder meis
ik steun je alvast wel en wens je veel sterkste

14-05-2007, 12:04
dankkiii juh bnt een sagtjjjee

special vooor j0uw een vervolg

luciana:Ewa kijken of ik er goed uit zie maja ik sie ju so wel of ik bel je Ik : jah jah goed gaan nouw maar kijk goed uit he waga
luciana : jahaj

luciana :
zit nu is de bus op weg naar soufian

14-05-2007, 12:14


jaleh zied ga verder lijkt me een mooi verhaal

up

14-05-2007, 13:48
heej meid
ga snel verder met
je verhaal en ik wens
je ook heel erg veel sterkte

14-05-2007, 14:36
upp

((kunnen die vervolgjes niet wat groter?..:P

14-05-2007, 14:54
okeeE

14-05-2007, 15:03
kijk mensne die een dome opmerking willen geven of de verhaal nixx vinden schrijf dan maar nixx
bedankt

14-05-2007, 15:05
ga verder sgat is eeen mooi verhaal...


Gouda the gekst

14-05-2007, 18:37
+

15-05-2007, 16:58
ey ga verder met je verhaal begint goed!!! :

16-05-2007, 09:23


hier een grote vervolg

€wa a sgatjjje Soufian: ewa a zina waar zullen we heen gaan
Luciana : naar een dure restrante neej geintje
Soufian :als je wil gaan we ? Luciana keej wat jij wil
Ze ging uit eten het duurde niet lang met soufian hij koopt alles voor haar wat ze wou
Sieraden alles wat zei wou na een tijdje toen ze alles had wat ze wou nam ze ander nummer en liet niks meer van haar horen

Ike : heey sgatje inoe druk gehad met souf he trouwens heb een jongen ontmoet
Luciana:I wallah hoe heet hij en hoe oud is hij ? je moet hem playen ik leer je wel saffi
Ike; wat saffi dat wil ik nietjj hij is speciaal en hij heet Ali en is 22 jaar laat hem met rust je hoeft me niet te helpen Luciana: dan niet ze3ma speciaal wa8t maar tot hij jouw playt wallah niet bij mij komen janken he!! Ik: halllo hallo niet elke jongen is een player jij komt togh altijd jongens tege die egt van juh houden waarom gun je het me niet ofso Luciana: omdat het uiteindelijk togh ze3ma niet serieus is Ik: laamaar jij begrijpt muh nietjjj Lucinana: ik begrijp alles doe ma ga maar met ali weg veel plezier beslama d0eii Ik : d0eiii

iCk:
wat is zij en en ooo eindelijke een leuk jongen ontmoet en dan doet ze zo ik liep naar huis
en voelde me down tot dat we mobiel afging zzzzzz ooo een bericht van ali Ewa a zina inoe
alles lekkah met mij wel ewa waneer gaan we chillen meh d0eii sgatjjje hvj xxje ali
aaag wat eenn sgatjjje effe terug sms Eeyy sgatjjje mt mij gaat het wel hebeb russie met me best mattie majah zullen we morgen afspreken d0eii hvj

Luciana: ik liep naar meteen weg ze is netals muh klein zusje wat ik ook die is ook niet goed ma ze moet een beetje nadenken ma als het goed gaat mlih ma als het fout gaat help ik haa niet meer want uit eindelijk heb ik togh gelijk weet het zelfs 100%

16-05-2007, 09:57
Luciana: ik was aan het eten in de stad zzzz gaat me mobiel af ja ja en het was maroun mijn nieuwe vriendje hij vroeg of ik met hem wou afspreken ik zei zo van jah is goed weet je wat ik raar en stom van hem vindt hij heeft een mooi waggie een BWW 33OI egt grof hij doet er stoer mee enzo ma ik ga hem een lesje leren ik piepde hem op en hij belde me trg heej luciana zie je bij de McDonald’s in de stad ja is goed zei ik toen ik hem zag gaf ik hem een knuffel lekkah gegeten enz chilld opeens doe ik gaar tgen hem hij deed stoer ik pakt gwn zij sleutels en reed weg die auto is van mij wat denkt hij ze3ma dat ik z`n vreindinnetje bn hahahah :P nooit want ik en nisrine gaat ervan genieten wallah! Heb muh stijl verandert enzo mij herkendt tie niet meer z`n auto heeft nieuw kenteken en afgelopen tussen hem en mij

iCk:
het was weer so ver ze had weer gedaan dese keer izen grof auto majah we hebben het weer goed gemaakt en heb nog steeds met ali hij doet super lief en egt sgatje we zouden vandaag iets gaan doen hij zou muh ophalen van de station hij stopt voor muh hij zag er super uit ali:ewa a zina ga je mee iCk:jah sgatje stap naast hem in de auto gaf hem een kusje wou het op z`n wang doe maar hij draaide zich om en kwam het op z`n mond we begonne te zoenen
Ali:so dat was lekkah iCk:hhhhmmm waar gaan we ?Ali:naar muh huisje we hadden nu al 5 maanden met elkaar kwam in z`n huis egt mooi huis Ali;eey sgatje muh ouders kommen so meteen Ik: neej sgatjjje bn je geak geworden ofso ali : n0uw wil met juh trouwen ik werd helemaal rood was verlegen ik ook hoor sgatjje :P Ali : sgatjje wil met je naar bed wil jij ook ik: neejjj Ali; ik ga tog met juh trouwen mop wollah ik zweer het het ik:ik weet niet ali:kom op ik kan gwn niet w8ten om je te laten voelen hoeveel ik van juh houw Ik:hhhmmm ikweet nietjj ali ; kom op hij pakte muh beet begon te zoenen voor ik het was lag ik in ze bed en toen gebeurd het

16-05-2007, 15:11
haha wat gebeurde er toen..??

up up up up up

Pagina's : [1] 2