Bekijk volle/desktop versie : zwanger en op vakantie



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-05-2007, 18:46


salaam alaikom
ik heb een vraagje over mijn zwangerschap,ik ben op het moment 8 weken zwanger elhamdolillah en ben van plan om over 2,5 weken op vakantie te gaan naar marokko voor 8 dagen.
is dit wel verstandig?zijn hier vrouwen die dit ook hebben gedaan of er verstand van hebben?alvast bedankt

08-05-2007, 18:56


hoezo is het niet verstandig... ga lekker op vakantie en geniet ervan!!! zolang jij je goed voelt is er niks aan de hand!! De zon van marokko zal je alleen maar sterker maken zeggen ze

Gefeliciteerd met je zwangerschap en laat je maar lekker verwennen

09-05-2007, 12:57
om te beginnen proficiat met de zwangerschap...

8 weken is nog vroeg hé
ik zou gewoon lekker op reis gaan en genieten van de zon
en het lekker eten !

vorig jaar was ik 6 maanden zwanger en ben toen naar
frankrijk geweest voor 8 dagen, met de wagen...was echt leuk
en had toen nergens last van, had echt genoten

09-05-2007, 13:15

Citaat door LuckyLady:
om te beginnen proficiat met de zwangerschap...

8 weken is nog vroeg hé
ik zou gewoon lekker op reis gaan en genieten van de zon
en het lekker eten !

vorig jaar was ik 6 maanden zwanger en ben toen naar
frankrijk geweest voor 8 dagen, met de wagen...was echt leuk
en had toen nergens last van, had echt genoten



heyhey meid, ik ben straks in de zomer vakantie inschallah ook 6 maanden zwanger, wij wouden ook naar frankrijk gaan ,maar ik ben de gene die tegen hem zegt van nee joh is gevaarlijk en aangezien k ook wagenziek ben ,maar hoe heb jij het ervaren en waar ben je naar toe gegaan. in frankrijk?

09-05-2007, 13:20


Je bent toch niet van papier ?!

09-05-2007, 13:28

Citaat door MELOENTJE:
Je bent toch niet van papier ?!



tegen wie heb jij het als ik vragen mag??

09-05-2007, 13:30
Nie tegen u... t was een algemeen opmerking.

09-05-2007, 13:32

Citaat door MELOENTJE:
Nie tegen u... t was een algemeen opmerking.



ja maar, waarom die opmerking ik begrijp het namelijk niet.

09-05-2007, 13:37
is dat zo moeilijk te begrijpen?! maar ik denk niet dat JIJ je in mijn antw zal vinden.; aangezien je bent gekapt met school en werk OMDAT je zwanger bent.

09-05-2007, 13:39
Ik denk dat ik haar wel begrijp.. waarom zou je niet op vakantie gaan als je zwanger bent en je je goed voelt.. zodra je zwanger bent verander je heus niet in papier

09-05-2007, 13:40
vroeger ploegde de vrouwen grond terwijl ze zwanger waren en droegen de ander kind op hun rug....

en men wil alleen op vakantie ( lees: VAKANTIE) Haaay haaaay!!


Tenzij je doodziek ben.. dan moet je naar de dokter

09-05-2007, 13:43

Citaat door MELOENTJE:
vroeger ploegde de vrouwen grond terwijl ze zwanger waren en droegen de ander kind op hun rug....

en men wil alleen op vakantie ( lees: VAKANTIE) Haaay haaaay!!


Tenzij je doodziek ben.. dan moet je naar de dokter

Ja klopt gebeurt nu nog steeds in marokko.. sommige bevallen gewoon thuis met haar vriendinnen om haar heen

maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze zoveel vragen heeft en dat ze bezorgd is. Ze is eenmaal niet in marokko opgevoed en hier in nederland maken ze alles zwaarder dan dat het al is.. je mag dit niet en dat niet.. je mag dit niet eten en dat ook niet.. zo ga je zelf echt er alles aan doen omdat je bang bent dat er iets kan gebeuren allah hfed..

ik mocht van mijn man niet eens traplopen ik moest de lift altijd nemen.. omdat hij dacht dat de baby er zo uit kan vallen

09-05-2007, 13:44



Citaat door MELOENTJE:
vroeger ploegde de vrouwen grond terwijl ze zwanger waren en droegen de ander kind op hun rug....

en men wil alleen op vakantie ( lees: VAKANTIE) Haaay haaaay!!


Tenzij je doodziek ben.. dan moet je naar de dokter



ja vroeger namen de vrouwen ook achter elkaar 5 kinderen vroeger haalde de schoonmoeder het kind der uit dat was allemaal vroeger wij de vrouwen van nu kunnen dat niet en ik begrijp deze meid heel goed vooral als het haar eerste kind is ze is nog bang enz enz en de ziekenhuizen van marokko is zo ie zo anders dan van nederland en je moet zeker niet vergeten dat het land van marokko heel anders is dan van nederland en meid je moet ook zeker niet vergeten at ik gestopt ben met sgool en werk door mijn zwangerschap

09-05-2007, 13:46

Citaat door boug85:
Ja klopt gebeurt nu nog steeds in marokko.. sommige bevallen gewoon thuis met haar vriendinnen om haar heen

maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze zoveel vragen heeft en dat ze bezorgd is. Ze is eenmaal niet in marokko opgevoed en hier in nederland maken ze alles zwaarder dan dat het al is.. je mag dit niet en dat niet.. je mag dit niet eten en dat ook niet.. zo ga je zelf echt er alles aan doen omdat je bang bent dat er iets kan gebeuren allah hfed..

ik mocht van mijn man niet eens traplopen ik moest de lift altijd nemen.. omdat hij dacht dat de baby er zo uit kan vallen



haha net als de mijne haah als ik naar mijn schoonmoder ga zij woont op
2 hoog moet ik met de lift haha hij denkt meskien is te zwaar mag niet eens veel schoonmaken eten koken hij zegt nee dat is te zwaar voor jou ahhaha

09-05-2007, 13:47

Citaat door alhoecima girl:
ja vroeger namen de vrouwen ook achter elkaar 5 kinderen vroeger haalde de schoonmoeder het kind der uit dat was allemaal vroeger wij de vrouwen van nu kunnen dat niet en ik begrijp deze meid heel goed vooral als het haar eerste kind is ze is nog bang enz enz en de ziekenhuizen van marokko is zo ie zo anders dan van nederland en je moet zeker niet vergeten dat het land van marokko heel anders is dan van nederland en meid je moet ook zeker niet vergeten at ik gestopt ben met sgool en werk door mijn zwangerschap


Ik weet niet waar jij vandaan kom uit marokko....

Pagina's : [1] 2 3 4 5