Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk 3 Maanden oude olijfolie + knoflook..



Pagina's : [1] 2

08-05-2007, 14:54
FF snel....

Ik heb ong. in februari de mengsel voor het eerst gemaakt.
Dus el ouazinnia (sorry voor foutje) + kleine stukjes knoflook.
Ik heb het 3 keertjes gebruikt dus 3 weken.
Maar daarna had ik de tijd er niet voor of ik was veelste moe of ik had
gewoon geen zin om het te doen.
Ik heb het nog steeds in dat flesje en het ruikt/stinkt nog steeds hetzelfde als toen.

Kan ik het alsnog gebruiken ?!?!?!?!
Is het slecht dat het zo lang heeft ingetrokken of juist goed?
Want ik las dat het niet ouder dan 1 maandje mag worden .



Iemand ervaringen ?!?!?!?!?!?!?!!?!??!?!

08-05-2007, 22:30


Zó, geen ene ziel weet hier iets van ?!?!?!?!



08-05-2007, 22:39
nou meid ik weet het niet zeker, maar volgens mijn moeder is hoe langer gestaan hoe beter, maar Allah ou a3lam

waar gebruik je het voor dan?

08-05-2007, 22:45
Hey meid, ik had pas een programma op een arabische zender gezien (ik weet niet meer welke) En daar vertelde een vrouw (een dokter)uit Koeweit dat er een vrouw naar haar belde, en die vertelde haar dat zij olijfolie met geperste knoflook had gebruikt en ging buiten in de zon zitten 2 uur lang, en op een gegeven moment viel haar haar uit......

Wat je moet gebruiken is de OLIE van knoflook, of de sap, want knoflook is echt TE STERK VOOR JE HAAR.

Maar wat ze bedoelde met knoflook olie .....Geen idee..??Misschien wordt dat verkocht in de winkel???

Dus dat wilde ik effe melden...Veel succes verder

P.s: Die vrouw die had zelf zoooooooooooooooooooo mooi haar, en die gebruikte dat wel vaak.
P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx

09-05-2007, 00:07



Citaat door AnaMoeslima:
nou meid ik weet het niet zeker, maar volgens mijn moeder is hoe langer gestaan hoe beter, maar Allah ou a3lam

waar gebruik je het voor dan?


Nou dat dacht ik zelf dus ook... het zou in moeten trekken toch?
Het stinkt niet of het ziet er niet bedorven uit ?!?!?!

Ik gebruik het op mijn hoofdhuid.
Het zou de haargroei stimuleren ?!?!

09-05-2007, 00:10

Citaat door holandiea:
Hey meid, ik had pas een programma op een arabische zender gezien (ik weet niet meer welke) En daar vertelde een vrouw (een dokter)uit Koeweit dat er een vrouw naar haar belde, en die vertelde haar dat zij olijfolie met geperste knoflook had gebruikt en ging buiten in de zon zitten 2 uur lang, en op een gegeven moment viel haar haar uit......

Wat je moet gebruiken is de OLIE van knoflook, of de sap, want knoflook is echt TE STERK VOOR JE HAAR.

Maar wat ze bedoelde met knoflook olie .....Geen idee..??Misschien wordt dat verkocht in de winkel???

Dus dat wilde ik effe melden...Veel succes verder

P.s: Die vrouw die had zelf zoooooooooooooooooooo mooi haar, en die gebruikte dat wel vaak.
P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx




Zo erg voor d'r !!!
Maar zoiezo ga ik het huis niet uit als ik dat spul heb ingesmeerd op mijn hoofdhuid.
Ik heb ook hier op de forum iets gelezen over knoflookolie.
Maar ik heb het zelf nooit gezien ergens.

Ik zou echt graag willen weten van mensen met ervaring of het slecht voor mijn haar is als ik het gebruik, nu het 3 maanden oud is.



PS. ik smeer de knoflook niet op mijn hoofdhuid.
Ik heb het in stukjes gesneden en in de fles van el ouzania (olijfolie) gedaan.
En vandaag, ruim 3 maanden later, wil ik graag weten of het nog te gebruiken is.

09-05-2007, 00:11

Iemand ?!?!


Alvast erg bedankt !!!


10-05-2007, 10:20
ja het is nog te gebruiken. Als mensen gaan koken dan maken ze ook olie met van alles en nog wat erin, laten ze ook een tijdje staan. Door de olie bederft het niet.

De vraag is alleen of het wel echt goed is voor je haar ....

10-05-2007, 10:35

Citaat door holandiea:
Hey meid, ik had pas een programma op een arabische zender gezien (ik weet niet meer welke) En daar vertelde een vrouw (een dokter)uit Koeweit dat er een vrouw naar haar belde, en die vertelde haar dat zij olijfolie met geperste knoflook had gebruikt en ging buiten in de zon zitten 2 uur lang, en op een gegeven moment viel haar haar uit......

Wat je moet gebruiken is de OLIE van knoflook, of de sap, want knoflook is echt TE STERK VOOR JE HAAR.

Maar wat ze bedoelde met knoflook olie .....Geen idee..??Misschien wordt dat verkocht in de winkel???

Dus dat wilde ik effe melden...Veel succes verder

P.s: Die vrouw die had zelf zoooooooooooooooooooo mooi haar, en die gebruikte dat wel vaak.
P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx




Waaar kan je die 0lie van kn0fl0ok halen!?

10-05-2007, 11:16

Citaat door BetterThanU:
ja het is nog te gebruiken. Als mensen gaan koken dan maken ze ook olie met van alles en nog wat erin, laten ze ook een tijdje staan. Door de olie bederft het niet.

De vraag is alleen of het wel echt goed is voor je haar ....



wat voor eten laten jullie 3 maanden staan dan?

10-05-2007, 19:38

Citaat door Naanaa:
Zo erg voor d'r !!!
Maar zoiezo ga ik het huis niet uit als ik dat spul heb ingesmeerd op mijn hoofdhuid.
Ik heb ook hier op de forum iets gelezen over knoflookolie.
Maar ik heb het zelf nooit gezien ergens.

Ik zou echt graag willen weten van mensen met ervaring of het slecht voor mijn haar is als ik het gebruik, nu het 3 maanden oud is.

PS. ik smeer de knoflook niet op mijn hoofdhuid.
Ik heb het in stukjes gesneden en in de fles van el ouzania (olijfolie) gedaan.
En vandaag, ruim 3 maanden later, wil ik graag weten of het nog te gebruiken is.



Wat die vrouw bedoelde is dat je het beste alleen de SAP of DE OLIE gebruikt van de teen knoflook, ik heb het stukje gemist waarin zei vertelde waarom de knoflook slecht is voor je haar (omdat een teen knoflook sterk is)

Maar olijfolie is zowiesoo echt goed voor je haar......
En dat andere dat kun je denk ik beter navragen....
(arabische vrouwen uit het midden-oosten weten het beter dan die hier in holland, omdat ze in het midden-oosten bijna alleen maar natuurproducten gebruiken....(mijn advies ))

Veel succes verder...

10-05-2007, 19:39

Citaat door mar0kaantj0e:
Waaar kan je die 0lie van kn0fl0ok halen!?



Geen idee.....Misschien bij een kruidenwinkel..?P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





http://xxxxxxxxxxxxxxx.info/funscr/silly_bear32_funnyxxxxx

10-05-2007, 19:45


noooooooooooooiiittt moet je dat in je haren doen!!
wejoooo je haar gaat echt uitvallen en het is slecht voor je hoofdhuid het trekt helemaal in het huid en dan kan het gaan ontsteken weet je hoe erg!
NOOIIITT DOENN!!!!
en die geur gaat echt niet weg he van je haren!al doucht je 2000 keer

10-05-2007, 20:31

Citaat door laatmijmetrust:
noooooooooooooiiittt moet je dat in je haren doen!!
wejoooo je haar gaat echt uitvallen en het is slecht voor je hoofdhuid het trekt helemaal in het huid en dan kan het gaan ontsteken weet je hoe erg!
NOOIIITT DOENN!!!!
en die geur gaat echt niet weg he van je haren!al doucht je 2000 keer




Wat nie!!


P.S Has got acquainted with the girl, http://cyberblady.com, how it to you? Only it is fair!

10-05-2007, 20:34
het is nog goed voor je haar ik heb er ervaring mee

Pagina's : [1] 2