Bekijk volle/desktop versie : spoed draadloos internet



08-05-2007, 11:20
ik heb een vraag ik had laast zo een kaart gekocht waar je draaloos mee kan interneten het was een g+ kaart gekocht bij media markt ik had wel bereik na 00.00 of in de slaapkamer de hele dag door dus ik d8 ik ga die nog betere halen een no1 kaart die is zehma nog beter nog meer bereik d8 ik dus ik gehaald wat blijkt nou helemaal geen bereik hij geeft niet eens de netwerk aan waar ik bij die g+ kaart wel bereik mee had helemaal niks maar hoe kan dat je hgaat er toch vanuit een betere kaart nog meer en beter bereik dus niet wie heeft hier een antwoord op

08-05-2007, 12:10


kan niemand me helpen

08-05-2007, 16:25
ja achteraf denk ik dom maar ja ik d8 heb bereik met een g+ dus die nummer 1 kaart zal nog beter zijn en ik heb geen router ik had alles gewist van wat ik niet nodig had op die pc ook de software maar welo zelf de beveiligde netwerk heeft geen bereik terwijl hij dat wel aangaf bij die g+ kaar die nummer 1 kaart moet zehma nog beter zijn was ook veel duurder die g+ was 60 en nummer 1 kaart was 100 maar ga gewoon die g+ weer halen denk ik want hem geen moer aan die andere kaart niet eens bereik niks welo