Bekijk volle/desktop versie : Mailen tijdens je werk



Pagina's : [1] 2

08-05-2007, 10:36
Met je man, wie doet dat?
Of je verloofde of vriendje of whatever...

08-05-2007, 10:41


Doe het nooit meer heb ik gedaaan met een vriendin toen was ik zwanger, ging ze me allemaal gekke dingen vragen over zwangerschap. Bleek dat de systeem beheerder alle mails moest lezen voordat het bij mij aankwam, bij iedereen op het bedrijf was dit zo maar wist dat dus niet

08-05-2007, 10:43

Citaat door Helinim:
Doe het nooit meer heb ik gedaaan met een vriendin toen was ik zwanger, ging ze me allemaal gekke dingen vragen over zwangerschap. Bleek dat de systeem beheerder alle mails moest lezen voordat het bij mij aankwam, bij iedereen op het bedrijf was dit zo maar wist dat dus niet


Dat meeeeeeeen je niet.

Erg!!

Ik vroeg ook of ze het bij de ICT niet lezen of tjekken of verd8 vinden als ze veel mailtjes van dezelfde persoon vinden. Maar volgens hem moet ik me nergens zorgen om maken.

08-05-2007, 10:43
hahah ja ik nu op dit moment.. zoo leuk

Alsof we weer op school zitten

08-05-2007, 10:48



Citaat door boug85:
hahah ja ik nu op dit moment.. zoo leuk

Alsof we weer op school zitten




08-05-2007, 10:59

Citaat door mokaltum:
Ben aan het werk, maar mijn liefde reageert maar niet.





Van mij ook niet. Heb al 2 mailtjes opgestuurd en geen reactie terug w8 al een uur..

08-05-2007, 11:00
ja standaard met mijn man (ik zit thuis, hij op zijn werk) en tegenwoordig 'chatten' we via Gmail over 'wat eten we vandaag' ' wat was je aan het doen' zulke dingen

08-05-2007, 11:03
Mailen, msn-en en als er eentje niet reageert soms zelfs een belletje achteraan..ziek!

08-05-2007, 11:05

Citaat door kindly_mom:
ja standaard met mijn man (ik zit thuis, hij op zijn werk) en tegenwoordig 'chatten' we via Gmail over 'wat eten we vandaag' ' wat was je aan het doen' zulke dingen


Hahaha, grappig 'wat eten we vandaag'. Leuk!

Geen pittige mailtjes ofzo..

08-05-2007, 11:05
Mijn man belt alleen hij werkt niet achter een pc

08-05-2007, 11:07
Ik en mijn man mailen wel, maar meestal mail ik en hoor ik niets terug.... Mijn man is niet zo'n kletser over de mail.

En ik mail met een vriendin, eigenlijk elke dag.

Op mijn vorige werk was er een keer een meisje die een heel verhaal had zitten mailen over een situatie waarin een vriendin van haar twee vriendjes had, en ze wist niet wat ze moest doen, enz. enz.

Toen heeft ze per ongeluk die hele mailwisseling naar all offices gestuurd, dus IEDEREEN in de kantoren Rotterdam, Amsterdam, Brussel, Luxemburg, Londen en New York.

Dan wil je echt door de grond zakken......

08-05-2007, 11:13

Citaat door babyvanbelisma:
Ik en mijn man mailen wel, maar meestal mail ik en hoor ik niets terug.... Mijn man is niet zo'n kletser over de mail.

En ik mail met een vriendin, eigenlijk elke dag.

Op mijn vorige werk was er een keer een meisje die een heel verhaal had zitten mailen over een situatie waarin een vriendin van haar twee vriendjes had, en ze wist niet wat ze moest doen, enz. enz.

Toen heeft ze per ongeluk die hele mailwisseling naar all offices gestuurd, dus IEDEREEN in de kantoren Rotterdam, Amsterdam, Brussel, Luxemburg, Londen en New York.

Dan wil je echt door de grond zakken......




had ooit een grap over de fransen per ongeluk ook doorgestuurd naar ons franse kantoor ze hebben niet gereageerd

08-05-2007, 11:13



Citaat door mokaltum:
mailen jullie dan met de account van werk? Outlouk? Ik gewoon met hotmail, daar kunnen zij toch niet inkomen.



Ik mail ook gewoon met hotmail, maar dat is omdat ik het kan.

Ik zit hier gewoon op werk met mijn laptop.

Maar meneertje kan niet op hotmail, omdat hun internet dat niet toelaat hij kan dus alleen in Outlook.

Denk dat veel dat hebben..

08-05-2007, 11:19
Ik mail ook vanuit mijn outlook en ja ze kunnen alles mee lezen idd.. maar ik doe niks fout.. laat ze maar lekker mee kwijlen

08-05-2007, 11:20

Citaat door mokaltum:
Oh haha, ik heb dan ideale baan.



Omdat je kan mailen met hotmail? oh wow.

Pagina's : [1] 2