Bekijk volle/desktop versie : rijlessen



08-05-2007, 10:01
Assalamoe alaikoem,

hey hey ik heb een vraagje. ik doe nu al circa 2 maanden rij lessen volgen maar. mijn vraag was dus hoe kun je het beste naar achteruit rijden want ik heb daar egt problemen mee. ik neem altijd een grote bocht. en ik moet precies aan de lijn rijden zodat er geen fietsen der tussen in kunnen rijden. en ojah Wat houdt een fileparkeren precies in want ik snap dat niet echt heel goed wat die Instructuur bedoeld

nou hey hoor het van jullie

groetjess

08-05-2007, 10:14



Citaat door Sroeret:
up up



Jah wat UP UP. Wes6 me3andiks ll Fhoem

08-05-2007, 10:41

Citaat door islam-4_Everboy:
Jah wat UP UP. Wes6 me3andiks ll Fhoem



la ken hsem

08-05-2007, 11:27
file parkeren is je auto tussen 2 andere parkeren

08-05-2007, 11:33



Citaat door islam-4_Everboy:
Assalamoe alaikoem,

hey hey ik heb een vraagje. ik doe nu al circa 2 maanden rij lessen volgen maar. mijn vraag was dus hoe kun je het beste naar achteruit rijden want ik heb daar egt problemen mee. ik neem altijd een grote bocht. en ik moet precies aan de lijn rijden zodat er geen fietsen der tussen in kunnen rijden. en ojah Wat houdt een fileparkeren precies in want ik snap dat niet echt heel goed wat die Instructuur bedoeld

nou hey hoor het van jullie

groetjess


achteruit rijden
versnelling in zijn achteruit
stuur in bedwang houden en/of sturen en gas geven

Fileparkeren betekent parkeren in de ruimte tussen twee auto's die achter elkaar staan.

08-05-2007, 12:18



Salam..

Als je achteruit rijdt, zo langzaam mogelijk, dus alleen met koppeling..

Recht achteruit; Koppeling en als je midden onderin je achterruit kijkt zie je een knobbel of een sticker..- dat is bij mijn rijschool het geval dan - en die knobbel of sticker moet zeg maar op de stoep.. Als dat het geval is, rijd je recht achteruit

File parkeren; dat is tussen 2 auto's in achteruit parkeren.

Als de achterbank gelijk is met de achterkant van de auto moet je draaien met je stuur.. en als je buitenspiegel gelijk is met de achterkant van de auto..moet je terugdraaien..

En hoe bedoel je een grote bocht..? Je moet denk ik wat vroeger sturen..!

Ik hoop dat ik je voldoende geinformeerd heb..is dat niet het geval, kun je het altijd nog zeggen..!

Wa3alaikoum Salam..


08-05-2007, 13:49

Citaat door miss_shiki:



Salam..

Als je achteruit rijdt, zo langzaam mogelijk, dus alleen met koppeling..

Recht achteruit; Koppeling en als je midden onderin je achterruit kijkt zie je een knobbel of een sticker..- dat is bij mijn rijschool het geval dan - en die knobbel of sticker moet zeg maar op de stoep.. Als dat het geval is, rijd je recht achteruit

File parkeren; dat is tussen 2 auto's in achteruit parkeren.

Als de achterbank gelijk is met de achterkant van de auto moet je draaien met je stuur.. en als je buitenspiegel gelijk is met de achterkant van de auto..moet je terugdraaien..

En hoe bedoel je een grote bocht..? Je moet denk ik wat vroeger sturen..!

Ik hoop dat ik je voldoende geinformeerd heb..is dat niet het geval, kun je het altijd nog zeggen..!

Wa3alaikoum Salam..




nou weet je volgens mijn neem ik gelijk een grote bocht nadat ik naar achteruit wil gaan. Maar ik beweeg ook te veel met te stuur. Ewa jaa komt nog wel inshallah want ik had ook heel veel moeite met koppeling en schakelen. opgevemoment wordt het allemaal een gewoonte. Ewa ja in dit geval erg bedankt

groetjess

08-05-2007, 13:59

Citaat door islam-4_Everboy:
nou weet je volgens mijn neem ik gelijk een grote bocht nadat ik naar achteruit wil gaan. Maar ik beweeg ook te veel met te stuur. Ewa jaa komt nog wel inshallah want ik had ook heel veel moeite met koppeling en schakelen. opgevemoment wordt het allemaal een gewoonte. Ewa ja in dit geval erg bedankt

groetjess



Ooh, je bedoelt een bochtje achteruit..toch..?