Bekijk volle/desktop versie : rijlessen



08-05-2007, 10:01
Assalamoe alaikoem,

hey hey ik heb een vraagje. ik doe nu al circa 2 maanden rij lessen volgen maar. mijn vraag was dus hoe kun je het beste naar achteruit rijden want ik heb daar egt problemen mee. ik neem altijd een grote bocht. en ik moet precies aan de lijn rijden zodat er geen fietsen der tussen in kunnen rijden. en ojah Wat houdt een fileparkeren precies in want ik snap dat niet echt heel goed wat die Instructuur bedoeld

nou hey hoor het van jullie

groetjess

08-05-2007, 10:14



Citaat door Sroeret:
up up



Jah wat UP UP. Wes6 me3andiks ll Fhoem

08-05-2007, 10:41

Citaat door islam-4_Everboy:
Jah wat UP UP. Wes6 me3andiks ll Fhoem



la ken hsem

08-05-2007, 11:27
file parkeren is je auto tussen 2 andere parkeren

08-05-2007, 11:33



Citaat door islam-4_Everboy:
Assalamoe alaikoem,

hey hey ik heb een vraagje. ik doe nu al circa 2 maanden rij lessen volgen maar. mijn vraag was dus hoe kun je het beste naar achteruit rijden want ik heb daar egt problemen mee. ik neem altijd een grote bocht. en ik moet precies aan de lijn rijden zodat er geen fietsen der tussen in kunnen rijden. en ojah Wat houdt een fileparkeren precies in want ik snap dat niet echt heel goed wat die Instructuur bedoeld

nou hey hoor het van jullie

groetjess


achteruit rijden
versnelling in zijn achteruit
stuur in bedwang houden en/of sturen en gas geven

Fileparkeren betekent parkeren in de ruimte tussen twee auto's die achter elkaar staan.

08-05-2007, 12:18



Salam..

Als je achteruit rijdt, zo langzaam mogelijk, dus alleen met koppeling..

Recht achteruit; Koppeling en als je midden onderin je achterruit kijkt zie je een knobbel of een sticker..- dat is bij mijn rijschool het geval dan - en die knobbel of sticker moet zeg maar op de stoep.. Als dat het geval is, rijd je recht achteruit

File parkeren; dat is tussen 2 auto's in achteruit parkeren.