Bekijk volle/desktop versie : 5 dagen 5 kilo kwijt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

07-05-2007, 22:21
ey mensen wie heeft er wel een het 5 daagse/ziekenhuisdieet gevolgd? ik wil het wel volgen, maar wil eerst ff alles over weten...
wie heeft het weleens gedaan en wilt er iets over vertellen? Ik ben ook op andere sites geweest, en daar waren ze ook heel positief over het ziekenhuisdieet, en je hoeft niet echt bang te zijn voor het jojo-effect omdat het dieet dan alleen nog iedere maandag moet volgen om je gewicht te behouden...Maar ik vraag me zou erg af hoe het zit met de hoeveelheid eieren!! weet je hoeveel!!! mag dat? en kan dat?

07-05-2007, 22:36

Ik heb hem ooit gevolgd. Hij is echt goed. Ik was in de eerste week 4 kilo afgevallen en in de 2e week, 2 kilo. Het gaat steeds langzamer. Maar hij is echt te doen. Je eet opzich wel veel. En het is ook spannend, want het is steeds weer wat anders en niet eens zoveel moeite!

Go for it!.

07-05-2007, 22:39

Citaat door MISS_Tanjawia:
Ik heb hem ooit gevolgd. Hij is echt goed. Ik was in de eerste week 4 kilo afgevallen en in de 2e week, 2 kilo. Het gaat steeds langzamer. Maar hij is echt te doen. Je eet opzich wel veel. En het is ook spannend, want het is steeds weer wat anders en niet eens zoveel moeite!

Go for it!.

en die eieren gewoon doen?
en ben je niet meer bijgekomen?
en volg je het nu wel iedere maandag?

leuk man

08-05-2007, 09:17
vertel meerrrrrr

08-05-2007, 11:40

waar staat dat dieet dan?

08-05-2007, 11:42
Oo dat wil ik ook doen!

4 kilo in 1 week?

Hoe is die dieet dan ?

xxx

08-05-2007, 13:34
http://www.dieetwijzer.com/ziekenhuisdieet.html

ben vandaag begonnen....

08-05-2007, 13:37
Ik heb het al een keertje gedaan, was toen 2 kg afgevallen.. Had me er niet echt aangehouden. Vandaar dat het maar 2kg is..
Ben gister weer begonnen met het 5dagen dieet ..

08-05-2007, 13:38

Citaat door Polly_McShane:
http://www.dieetwijzer.com/ziekenhuisdieet.html

ben vandaag begonnen....

08-05-2007, 13:38
ik kan het je echt afraden al die dieeten en dat meen ik echt

ik was toen 90 kilo en het ging zo verkeerd met die dieeeten en kwam alleen maar aan tot op een dag was ik 101 kilo. maar el hmdl ik weeg nu 75 kilo ben dus 26 kilo afgevallen in 4 weken tijd en ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht, indien er mensen geinterreseerd zijn laat het me dan even weten dan leg ik uit hoe en wat je er allemaal voor moet doen

08-05-2007, 13:42

Citaat door ik_lieve_jongen:

ik was toen 90 kilo en het ging zo verkeerd met die dieeeten en kwam alleen maar aan tot op een dag was ik 101 kilo. maar el hmdl ik weeg nu 75 kilo ben dus 26 kilo afgevallen in 4 weken tijd en ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht, indien er mensen geinterreseerd zijn laat het me dan even weten dan leg ik uit hoe en wat je er allemaal voor moet doen

soow dat heb je goed gedaan.

wil je mij alle info geven hoe je het hebt gedaan. en wat je op een dag at.

hoop gauw wat van je te horen

alvast bedankt

08-05-2007, 13:54

Citaat door ik_lieve_jongen:

over de 'foute' dieet gesproken, heb je je ook stirkt aan die regels gehouden, want bij het 5daagse dieet moet je alleen het dieet dan nog iedere maandag volgen om op je gewicht te blijven. En sportte je ook tijdens maar vooral na je dieet?

08-05-2007, 20:30

óh ik maak me zorgen om de 3 eieren die ik vandaag opheb....

08-05-2007, 20:46

Citaat door Polly_McShane:
ey mensen wie heeft er wel een het 5 daagse/ziekenhuisdieet gevolgd? ik wil het wel volgen, maar wil eerst ff alles over weten...
wie heeft het weleens gedaan en wilt er iets over vertellen? Ik ben ook op andere sites geweest, en daar waren ze ook heel positief over het ziekenhuisdieet, en je hoeft niet echt bang te zijn voor het jojo-effect omdat het dieet dan alleen nog iedere maandag moet volgen om je gewicht te behouden...Maar ik vraag me zou erg af hoe het zit met de hoeveelheid eieren!! weet je hoeveel!!! mag dat? en kan dat?

als je een te hoog cholestrolgehalte hebt word dit dieet afgeraden.
Als je cholestrolgehalte in orde is...
dan kan je het gewoon doen.. het is wel te doen...en zeker haalbaar ..

08-05-2007, 20:52

Citaat door fetiha84:
als je een te hoog cholestrolgehalte hebt word dit dieet afgeraden.
Als je cholestrolgehalte in orde is...
dan kan je het gewoon doen.. het is wel te doen...en zeker haalbaar ..

ik weet voor zover ik weet geen cholestrol problemen....
maar ik heb zo'n honger!! ik ben gewend om heel veel te vreten...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19