Bekijk volle/desktop versie : Gynaecoloog, Clomid, zwanger worden!



Pagina's : [1] 2 3

07-05-2007, 18:55
Salaam,

Deze topic is speciaal voor de ladies onder ons die kinderwensen hebben maar helaas niet vanzelfsprekend is. Misschien een idee om elkaar te steunen, adviseren via deze topic
Wie van jullie dames slikt ook Clomid? Wat waren bij jullie de bijwerkingen en hoelang slikken jullie Clomid al en bij wie heeft het geholpen? Wil alles weten!
Zal even met mezelf beginnen...wie volgt???

Ik slik Clomid 50mg nu al 3 maanden. Voorheen had ik een onregelmatige cylcus maar sinds ik Clomid slik standaard 30 dagen. Wel fijn! Gelukkig, hamdoelilah slaat 50mg bij mij wel aan dus ik kan verder met deze lage dosering. Ik heb er wel heel wat bijwerkingen van gekregen denk aan chagrijnig, licht in mn hoofd, depressief, misselijkheid....in het begin dacht ik dat ik zwanger was maar het waren die K-bijwerkingen

Ik hoop dat Allah SWT insha'Allah alle vrouwen met kinderwensen deze wens in vervulling zal laten gaan, Amien!

07-05-2007, 19:02


hoi meid. ik ben nu 2 jaar bezig. Ik moet aan IUI beginnen gelukkig zonder hormonen.

Hoe onregelmatig was jou ongesteldheid dan???? Er zijn hier veel ledendie hamdollilah door clomid zwanger zijn geworden. \

Hoe lang ben je getrouwd/??? Er is hier al een soortgelijke topic hier is ie.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=673229

07-05-2007, 19:25
Wat houdt dat precies in IUI? Zijn dat injecties? En wanneer gebruik je IUI is dat als je aantal fases verder bent?

Ik had een cyclus van 42 dan 48 dan 53 heel onregelmatig dus. Tot dat ik een keer 3mnd niet meer ongesteld werd. Dacht toen dat ik zwanger was maar
Toen ben ik naar de huisarts geweest en zij verwees me door naar de gyn. Toen gelijk Clomid gekregen.

Wist niet dat er een soort gelijke topic hierover is. Even checken. Bedankt!


Citaat door sourya1980:
hoi meid. ik ben nu 2 jaar bezig. Ik moet aan IUI beginnen gelukkig zonder hormonen.

Hoe onregelmatig was jou ongesteldheid dan???? Er zijn hier veel ledendie hamdollilah door clomid zwanger zijn geworden. \

Hoe lang ben je getrouwd/??? Er is hier al een soortgelijke topic hier is ie.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=673229

07-05-2007, 19:28
hoi meid. IUI is inseminatie met het zaad van je mannetje. Nee ik heb nooit clomid gekregen, omdat ik wel een eisprong heb. Hamdollilah. BIj mij ligt het aan me mannetje. Zijn zaad beweegt te traag. Gair inchallah. EN daarom wordt zijn zaad dan naar binnen gespoten met een soort rietje. Het is niet pijnlijk heb ik gehoord. IVF is wel pijnlijk maar dat komt dan doordat je eitjes met een punctie eruitworden getrokken. Dat hoef ik (nog)niet . Ik hoop dat IUI mijn sebbab is om zwanger te worden.

dikke boussa.

07-05-2007, 19:36


Salaam,

Ah ok op die manier. Ik moet nu nog 3 maanden Clomid slikken (totaal 6 maanden) daarna nemen ze de volgende stap. Hopelijk hoef ik geen andere stappen te ondernemen en word ik snel zwanger, insha'Allah. Mijn man heeft zich nog niet laten controleren omdat mijn gyn vond dat het bij de volgende fase hoort. Afwachten maar...wens je veel geluk en geduld toe!


Citaat door sourya1980:
hoi meid. IUI is inseminatie met het zaad van je mannetje. Nee ik heb nooit clomid gekregen, omdat ik wel een eisprong heb. Hamdollilah. BIj mij ligt het aan me mannetje. Zijn zaad beweegt te traag. Gair inchallah. EN daarom wordt zijn zaad dan naar binnen gespoten met een soort rietje. Het is niet pijnlijk heb ik gehoord. IVF is wel pijnlijk maar dat komt dan doordat je eitjes met een punctie eruitworden getrokken. Dat hoef ik (nog)niet . Ik hoop dat IUI mijn sebbab is om zwanger te worden.

dikke boussa.

07-05-2007, 19:39

Citaat door 1980:
Salaam,

Ah ok op die manier. Ik moet nu nog 3 maanden Clomid slikken (totaal 6 maanden) daarna nemen ze de volgende stap. Hopelijk hoef ik geen andere stappen te ondernemen en word ik snel zwanger, insha'Allah. Mijn man heeft zich nog niet laten controleren omdat mijn gyn vond dat het bij de volgende fase hoort. Afwachten maar...wens je veel geluk en geduld toe!


shokran hbiba. Jij ook. Ik vind het raar dat je man ook niet gelijk is bekeken. Soms ligt het aan beiden. Ik denk dat jou volgende stap ook iui is dat is meestal de volgende stap. Gair inchallah. Inchallah is die clomid jou sebbab om zwanger te worden.

09-05-2007, 23:49
Moge allah jullie inchallah snel blij maken met een zwangerschap.. en vooral alle dames die zwanger willen worden inchallah.

10-05-2007, 12:59
inchallah lieve aalyah. moge allah al jou wensen uit laten komen.

10-05-2007, 15:34
salaam dames,
incha allah zullen jullie snel zwanger worden.
groetjes

11-05-2007, 15:23
hallo meiden,

wie is na iui, ivf of icsi of door middel van hormonen zwanger geworden?????? En na de hoeveelste keer/maand van medicatie of behandeling?????????????

11-05-2007, 15:40
Mijn collega na de 2e keer.. de derde keer is ze zwanger geraakt...

11-05-2007, 16:38

Citaat door MELOENTJE:
Mijn collega na de 2e keer.. de derde keer is ze zwanger geraakt...



hamdollilah meid. moge allah iedereen die het wenst een wondertje schenken inchallah.

verder???????? nog meer mensen????

11-05-2007, 16:41


van mij weet je het he

13-05-2007, 15:15
wie heeft hier ervaring mee??

13-05-2007, 15:35
http://www.fertiliteit.info/content/fertiliteit/ki/ki.asp

Geen ervaring mee,maar hier kan je veel over lezen,succes...

Pagina's : [1] 2 3