Bekijk volle/desktop versie : Wie Wilt Me Helpen!!! Met Namen Bedenken

Pagina's : [1] 2 3

30-07-2002, 15:00
mijn zus is zwangerrrrrrr eindelijk ben heeeeeeeel erg blij voor d'r ze is pas vier maanden zwanger maak mij niet uit of het een jongen is of een meisje ze heeft al een meisje je moet blij zijn wat ALLAH JE HEEFT GEGEVEn!willen jullie helpen met namen bedenken jongensnamen en meisjesnamen allebei graag p.s niet ouderwetse namen voorbeeld saida farida blabla(sorry voor diegene die ik heb beledigd)

30-07-2002, 15:09

NOU ZOUBIDA VIND IK ECHT NUL VOOR DIE NAAM DAN DENK JE GELIJK AAN MILOUDA EN OOK ZO OUDERWETS

30-07-2002, 15:22
FATOUSH IS DAT EEN NAAM ????????? OMAR IS OOK OUDERWETS KADOUR KLINKT IN MIJ OREN NIET OUDERWETS MAAREH HEYY TOCH THANKSSSSSSSS VOOR JE NAMEN

30-07-2002, 15:37
ALATIEFFFFFF TIMOUSH!!!!!!!!! HMMMM MISSCHIEN EEN LEUKE NAAMPJE VOOR DE POESJE VAN ME TANTE

30-07-2002, 15:42

HAHAHA NEE DIE HEET AL SNEEUWTJE OFZO KIJK VOORBEELD MAROUAN IS EEN HELE MOOIE NAAM ME ZUS VIND VOOR EEN MEISJES NAAM ANISSA OF YASMINA MOOI MAAREH ALS HET EEN MEISJE WORD MAR IK WIL ZEG MAAR APARTE NAAM HEBBEN VOOR DAT KIND SNAPPIE

30-07-2002, 19:51
voor een meisje vind ik deze mooi

mayssam
wiame
roumaissa
hajar
btissam
yasmine

30-07-2002, 19:56
Op deze site staan een heel aantal namen:

http://www.muslim-names.co.uk/pw2.html

30-07-2002, 20:56
(Insha'Allah zal ik ze ook voor mijn kindjes gebruiken

jongen: Sara

30-07-2002, 21:54
jongen: nassim
meisje: samira

02-08-2002, 14:44
meisje:rofeida,oemejma,lemja,choeroek,sarah,sabrin a,amber,ines
jongen:amin,anouar,sherief,farouk,anis,

02-08-2002, 14:48
Sa3d
3alaa

Nouhaila
nihad

02-08-2002, 14:56

Citaat:
Origineel gepost door 009
mijn zus is zwangerrrrrrr eindelijk ben heeeeeeeel erg blij voor d'r ze is pas vier maanden zwanger maak mij niet uit of het een jongen is of een meisje ze heeft al een meisje je moet blij zijn wat ALLAH JE HEEFT GEGEVEn!willen jullie helpen met namen bedenken jongensnamen en meisjesnamen allebei graag p.s niet ouderwetse namen voorbeeld saida farida blabla(sorry voor diegene die ik heb beledigd)
Hahahah dat probleem had ik ook toen ik zwanger was ik wist geen mooie namen. Er zijn zoveel mooie namen ik kon toen niet kiezen, Maar je vind wel een mooie naam die precies bij je neeftje of nichtje past.

Soussia

03-08-2002, 20:57

IK HEB SHAFIA NOG NIET ZIEN STAAN HAHAH

03-08-2002, 21:18
Salaam oe aleikom wr wb,

Nog een paar namen:
Zouhair
Zoubair
Amine
Anes
Ismael
Toufik
Rafik
Marwan
Rougdi
Noufel
Yassine
Lotfi
Nourdinne
Ilias
Billal
Oussama
Ayoub
Salahdin
Otman
Khaled
Youssef
Radwane
Nacerdine
Badr
enz enz..
dit vind ik mooie namen voor jongens...k hoop dat je er wat aan hebt,wens je zus een mooie zwangerschap en een goede bevalling inscha allah

enkele namen voor meiden:
Nada
Marwa
Safa
Oemaima
Sarah
Radia
Fadoua
Souad
Cautar
Zakia
Rajaa
Wafae
Selma
Ilhame
Miriam
Leila
Chadine
Yasmina
Feiza
Nadia
Aouatef
Hannane
Houda
Yousra
Siham

03-08-2002, 21:42
Voor een jongentje:
Younnes
Youssef
Faisal
Aymen
Fattahallah
Nasredin
Walid
Jalal

Voor een meisje:
Ighlaas
Hajar
Rajaa
Doenja
Kauthar
Imane
Isllaam
Ayaa
Chafika
Chafia
Chaima

Pfff..en dit zijn er nog maar een paar van vele mooie namen.
Veel succes met het zoeken en heel erg GEFELICITEERD met de zwangerschap van je zussie.

Buhbyeesszz..KoesZz²

Pagina's : [1] 2 3