Bekijk volle/desktop versie : Bin Laden is my man!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-09-2003, 01:31
Echt wel!....moet je je eens voorstellen dat jij miljoenen euro's over de wereld verspreid hebt...ze kunnen bezig blijven om zijn accounts te blocken ja zoveel geld heeft die man....heb je die video beelden gezien?....kijk hoe belabbert hij der uitziet mager, vies en oud.....waarom zo'n leven als het er luxer en rustiger aan toe kan gaan?.....RESPECT!.....daar moet je stalen ballen voor hebben om zo iets te kunnen......echt stalen ballen......hij is wakker beste mensen ja die magere stinkende arme man ja.....hij is de enigste die een ECHTE halt toeroept....wij slapen mensen en worden zodanig gehersenspoeld dat wij een leugen voor waarheid nemen en waarheid als LEUGEN.

Ik weet zeker dat er nederlandse marokkanen bij zitten die zich schamen voor wat zij zijn, altijd maar bijna smeken om aardig gevonden te worden door nederlandse nederlanders.....dit omdat men de waarheid niet/wazig kan zien. We worden van alle kanten genaait en twijfelen aan mannen zoals Osama bin laden....nee ik twijfel absoluut niet aan hem en er zullen altijd islamitische groeperingen zijn die ook gaan beweren dat hij een slechte man is.....MOST WANTED.....nou al zullen zij mij $1.000.000.000.000 aanbieden dan geef ik hem niet aan......mijn bloed is niet te betalen en niet alleen islamitisch bloedmaar ook dat van 60.000.000 indianen, en tig Afrikanen en japaners. Alles wordt echt vergeten of vergeven en Amerika kan daardoor haar spelletje spelen met el Leehoed en zo is het cirkeltje rond....wij staan in het midden.....vergelijk het met een groot bord couscous....wij zijn de couscous en onze vijanden smullen van het maal.....er blijft totaal niets over van ons.

Ik verzeker jullie dat het einde nabij is....het duurt niet lang meer voor een wereld dekkende oorlog...neee geen WO III maar erger!.

Vooral koel blijven......

15-09-2003, 02:32


Ik ben best wel teleurgesteld,
Hij heeft dit keer geen enkele Amerikaan gedood.

En wat is er mis met een mug??????????

15-09-2003, 02:37
Als hij werkelijk ballen van staal had gehad dan deed hij zelf een kamikaze actie en zette hij er niet anderen voor aan...

Excuseer mijn (-misschien wel-voor)oordeel, maar als die verhalen kloppen is dit wat ik er van denk.

Verder kan ik er wel inkomen vanwaar die aanvallen van hem op Amerika, er zijn Amerikaanse soldaten al sinds ik dacht 1990 in Mekka, en Bin laden wil ze daar weg hebben van daar die actie's...
Er zijn heel wat interactie's gaande tussen hem en Amerika maar dat krijgen we niet te horen van de westerse media.

15-09-2003, 10:38
Bin Laden is een beetje een hypocriete man die de naam van de islam gebruikt voor allemaal zieke spelletjes.

Eén van zijn stokpaardjes is dat de rijkdom in de wereld verkeerd verdeeld is. Dat heeft volgens hem tot gevolg dat er met name veel arme moslims zijn. En daarvan krijgen Amerika, Israel en het westen (of beter gezegd alles wat geen moslim is) de schuld.

Maar ondertussen is zijn families één van de Saoudische klieken die zich stinkend rijk hebben weten te maken met hun bouwbedrijven en oliebelangen.

Die idioot van een Bin laden bezit zelf miljarden dollars. Yeah right, en dan lullen over een eerlijke verdeling van de rijkdom en zelf het martelaartje spelen. Hij zit zo eenzaam in de bergen. Maar wel met alle moderne apparatuur en voorzieningen om het niet te moeilijk te krijgen.

Als meneer Bin Laden echt een vent was, dan zou hij zijn geld verdelen onder de arme mensen waarvoor hij zegt op te komen, in plaats van het te gebruiken om onschuldige mensen van alle rassen, standen, nationaliteiten en religies te vermoorden.

Het is gewoon een gestoorde gek, en niks meer.

15-09-2003, 10:42


Als er iets is waar bin laden niet voor staat is het wel de Islam. Kijk maar wat hij in afghanistan heeft aangericht met zijn taliban. Die mensen werden gewoon afgestompt en binnen gehouden, het had helemaal niets met islam te maken.

15-09-2003, 10:52
In het arabisch: BIN LADEN HOA RAZEL AMMA LBAKI KOULLOU AYALAT,OU BARAKA ALINA MAN KLAM GAOUI.
GENOEG JONGENS

15-09-2003, 10:55
Ja maar dit is marokko.nl, dus nu ook even in het nederlands graag! Voor alle niet-arabieren.

15-09-2003, 11:19

Citaat:
Origineel gepost door antimadkhali
Bin laden hoewa razjel al mujahid al kbir.

Miljonair die al sinds zijn achtiende na zijn afstuderen van de universiteit tegen de koefar vocht ( nee Rambo was het niet die in Afghanistan vocht).

De man die de Amerikanen in hun militaire hoofdkwartier heeft aangevallen (pentagon ) en ook in hun twee hoogste gebouwen omlaag heeft gehaald.

Als men naar Bin Laden kijkt dan ziet men een beeld van hoe de sahaba vroeger waren.

Een hele wereldmacht die het opneemt tegen 1 moslim...subhannalah.

Het is alleen triets dat er tussen ons vele 'moslims'zitten , beter gezegt munafiqien, de Usama bin Laden aanvallen.

Maar ja munafiqien heb je altijd....

wa salamu 3alla man ittaba3a lhoeda
Ik denk dat je er verstandig aan doet Bin laden niet met de sahaba te vergelijken...

15-09-2003, 11:28
Ik krijg kippevel als ik naar die man kijk. En niet op de goede manier

15-09-2003, 11:34
Kijk en waarom nou gelijk zo aanvallend als ik het niet met je eens ben. Ik vind Bin Laden het toonbeeld van een valse moslim, eentje die met de naam loopt te pronken terwijl hij goede moslims het leven zuur maakt. Kijk maar naar Afghanistan.

Deze man is een bedreiging voor de moslims en geen voorbeeld. Of vind jij ook dat vrouwen op straat alleen maar met een burqa mogen lopen en niet mogen praten of lachen? Vind jij ook dat vrouwen niet op straat mogen lopen zonder een mahram erbij? Vind jij ook dat kinderen geen opleiding mogen volgen, alleen maar koranlessen?

Als jij dat allemaal vind, dan is Bin Laden jouw voorbeeld, veel plezier ermee maar dan kijk ik inderdaad nog liever naar Ricky martin.

15-09-2003, 11:43
Ewa safi nou over ricky martin. Ik geef er alleen mee aan dat ik helemaal niet naar Bin Laden wil kijken, dus nog liever naar een Kafir.

Beetje zwak van je, dat je op al mijn voorbeelden alleen maar te zeggen hebt: het zijn leugens, ze hebben je gehersenspoelt. Ja hoor, lekker makkelijk yak! Ik blijf bij mijn standpunt en blijf jij maar bij het jouwe maar als er een tijd komt dat jij met een riempje explosieven om je middel heen een kantoor in amerika binnenloopt, bedenk dan wel dat Allah swt niet houdt van zelfmoordenaars!! Maar dat maakt je waarschijnlijk niet uit, want al wat telt is dat Bin laden, je grote voorbeeld, trots op je is....

15-09-2003, 11:59
Okee......blijven ademhalen mister taliban.....pas op dat je je niet te druk maakt over allerlei filmsterren waar wij niets mee te maken hebben.

Ik zal je zeggen het interesseert me vrij weinig wat een imam zegt of een of andere sjeik. Ik hou me liever aan de letter van de koran... En staat er in de koran dat zelfmoord haram is ja of nee? JA DUS!!! Dus zeg niet tegen mij dat ik gehersenspoelt ben of wat voor bulls.hit je nog meer verzint, ik gebruik mijn eigen hersens, dat zou jij ook eens moeten doen mister taliban, in plaats van zonder aarzelen het woord van sjeik weetikveelwie over te nemen. Die sjeik zit waarschijnlijk in zijn paleis met 100 vrouwen gezellig een waterpijpje te roken onder het genot van een lekkere cognac.... Hij is niet verantwoordelijk voor jouw daden, jij wel.

Mohiem het interesseert mij dus ook niet of je me wel of niet een kafir vind of dat je me in elkaar zou slaan als ik niet in burqa loop, maar Insh'Allah voor jou zal Allah swt je naar het rechte pad leiden en je je zonden vergeven, zoals ik hoop dat hij ook voor mij doet.

Dus, mijn broeder in de Islam, het ga je goed.

15-09-2003, 12:08



Citaat:
Origineel gepost door antimadkhali
Moge Allah je meer kennis geven en je van je onwetendheid afhelpen zuster.

p.s: Niet te veel televisie kijken.
Dat zullen Antonio Banderas en ricky martin niet leuk vinden

15-09-2003, 12:14

Citaat:
Origineel gepost door antimadkhali
knipoog niet naar me..




15-09-2003, 12:23

Citaat:
Origineel gepost door antimadkhali
Miljonair die al sinds zijn achtiende na zijn afstuderen van de universiteit tegen de koefar vocht ( nee Rambo was het niet die in Afghanistan vocht).
Zeg maar gerust miljonair (zoniet mijardair) sinds zijn geboorte omdat zijn familie toen al stinkend rijk was geworden in de zakenwereld.

Ik zeg nogmaals dat hij zijn geld beter kan verdelen onder de arme moslims waar hij zo'n warm hart voor zegt te hebben.
In plaats dat hij er onschuldige mensen meer over de kling jaagt.
Zie ook mijn eerdere reactie (voordat ik in herhalingen val).

http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=2615748#post2615748

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9