Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse 'mannen' weten niet wat ze willen en zijn snel opgefokt.



Pagina's : [1] 2

07-05-2007, 11:09
[Loop je in de stad te winkelen loop je langs wat Marokkanen (vaak niet langer dan 1,60 en niet zwaarder dan 55 kilo, dit soort kakkerlakken wil je niet mee vechten dus loop je door.) 'Feen alghzalla', Tbaaarkelah 3la zein!' en 'Mooie meisjes zijn de wereld nog niet uit' opmerkingen waar je niet om heen kunt, wat zo vreemd is komt nu:

Je negeert ze (in mijn geval wil ik ze niet knockout slaan) en loopt vrolijk verder met je neus hoog in de lucht tot je 'vuile kapsones-h.oer' en 'wie denk je wel niet dat je bent vieze s.let' naar je hoofd krijgt geslingerd. Hmmm Als ik een mietje was dan zou ik een gevecht aangaan met die wormen maar dat doe ik dus niet.

Of:

Je gaat lachen (Marokkaanse meisjes van 14 jaar die sterven voor een beetje aandacht al is het van zo'n kleine dunne Marokkaantje) en gaat met ze in gesprek. Jullie spreken later ergens af en hij zegt tegen zijn vrienden 'Wat een makkelijke trut zeg' 'Die heb ik binnen no-time in bed'

Misschien moet de stad maar verboden worden. Kan iemand mij uitleggen wat nou goed is?]

07-05-2007, 11:10


De Muta3wien van Saudi Arabië (Geloofs politie)

De Zwimpie's en de Ho's zullen binnen no time uitgestorven zijn.

07-05-2007, 11:11
kleed je op de juiste islamitische manier, dan heb je geen last meer van die kakkerlakken

07-05-2007, 11:13

Citaat door The_Hulkin:
[Loop je in de stad te winkelen loop je langs wat Marokkanen (vaak niet langer dan 1,60 en niet zwaarder dan 55 kilo, dit soort kakkerlakken wil je niet mee vechten dus loop je door.) 'Feen alghzalla', Tbaaarkelah 3la zein!' en 'Mooie meisjes zijn de wereld nog niet uit' opmerkingen waar je niet om heen kunt, wat zo vreemd is komt nu:

Je negeert ze (in mijn geval wil ik ze niet knockout slaan) en loopt vrolijk verder met je neus hoog in de lucht tot je 'vuile kapsones-h.oer' en 'wie denk je wel niet dat je bent vieze s.let' naar je hoofd krijgt geslingerd. Hmmm Als ik een mietje was dan zou ik een gevecht aangaan met die wormen maar dat doe ik dus niet.

Of:

Je gaat lachen (Marokkaanse meisjes van 14 jaar die sterven voor een beetje aandacht al is het van zo'n kleine dunne Marokkaantje) en gaat met ze in gesprek. Jullie spreken later ergens af en hij zegt tegen zijn vrienden 'Wat een makkelijke trut zeg' 'Die heb ik binnen no-time in bed'

Misschien moet de stad maar verboden worden. Kan iemand mij uitleggen wat nou goed is?]



rouh gdhem sgher ennem, thbel3adh nennem

07-05-2007, 11:13



Citaat door soef_houceima:
kleed je op de juiste islamitische manier, dan heb je geen last meer van die kakkerlakken


Daar geef k je gelijk in, je haalt de woorden uit me mond

07-05-2007, 11:14

Citaat door Atta:
De Muta3wien van Saudi Arabië (Geloofs politie)

De Zwimpie's en de Ho's zullen binnen no time uitgestorven zijn.



Kunnen die niet deze richting op?

07-05-2007, 11:15
Als jij je kleed volgens islamitische normen, of in ieder geval bedekt. En je neemt een houding aan van je neus niet in de lucht, maar naar de grond. Oftewel je ogen neerslaan.

Ik garandeer je dat er veeeeeel minder last van zult hebben!

07-05-2007, 11:15

Citaat door Ssmile:
pubers




Nou sommige zijn wel 30 jaar of ouder, is toch wel zorgwekkend vin je niet?

07-05-2007, 11:15

Citaat door The_Hulkin:
Kunnen die niet deze richting op?



Ze hebben moeite om een visum te krijgen denk ik ..

07-05-2007, 11:17

Citaat door soef_houceima:
kleed je op de juiste islamitische manier, dan heb je geen last meer van die kakkerlakken



Ik kan niet zo goed vechten met veel kleren aan enzo, als ik aangevallen wordt moet ik meteen in actie komen...Offff!!!


Ik ga net als Superman met sluier door het leven, als ik een vijand zie dan ren ik een telefooncel in, ruk m'n sluier van me af en vecht dan als een op hol geslagen beest.

Thanx, goeie tip.

07-05-2007, 11:19

Citaat door The_Hulkin:
Ik kan niet zo goed vechten met veel kleren aan enzo, als ik aangevallen wordt moet ik meteen in actie komen...Offff!!!


Ik ga net als Superman met sluier door het leven, als ik een vijand zie dan ren ik een telefooncel in, ruk m'n sluier van me af en vecht dan als een op hol geslagen beest.

Thanx, goeie tip.




Superman jah, e manwijf

07-05-2007, 11:20

Citaat door sa_mira:
rouh gdhem sgher ennem, thbel3adh nennem


Geen stink-talen aub.

Ro7 jij gdem sgher men a tamza de pamza.


el-mekteb, ja..heeeeeeeey je brengt me op een idee, ik ga als een chineze ninja gekleed. Met dat soort kleren kan ik wel goed vechten.

Thanx meissie.

Atta: Jij kan toch vliegtuigen besturen? Kom op, ik denk dat je wel wat kan verzinnen!

07-05-2007, 11:20


Dat van dat Islamitisch kleden is niet geheel waar. Je blijft er last van hebben al is t wat minder dan voorheen. maar met zulke pubers in t leven blijf je last hebben van dat gezeik.

07-05-2007, 11:21

Citaat door Ssmile:
zo heb je ook 30jarige nederlanders die dat doen



Die schelden je niet uit als je ze dist toch?

Ik kan me herinneren dat ik ooit een hele grote bodybuilder een bloedneus geslagen heb, wist je dat die mannen heel sterk ogen maar ze gewoon bal-loze mietjes zijn?

07-05-2007, 11:22

Citaat door Eerbiedwaardige:
Dat van dat Islamitisch kleden is niet geheel waar. Je blijft er last van hebben al is t wat minder dan voorheen. maar met zulke pubers in t leven blijf je last hebben van dat gezeik.


Maar het word zeker minder. En in plaats van gore dingen te zeggen en achter je aan gelopen te worden, hoor je ineens via via dat mensen willen trouwen. Met bedekte kleding word je gewoon veel serieuzer genomen. Dat is een feit.

Pagina's : [1] 2