Bekijk volle/desktop versie : Wie is er welleens..



06-05-2007, 14:57
-












Salaam'aleykum wa-Rahmatu'Allah wa-Barakatuhoe.
Ik heb een klein vraagje inshaAllah.

Zijn er leden die op de terugweg van Marokko naar Nederland met de bus zijn gegaan..? Zoja, waar heb je, je ticket besteld en hoe was het om met de bus te reizen.

Baraka'Allah fiekoem

Wa'aleykum a-Salaam wa-Rahmatu'Allah wa-Barakatuhoe.

06-05-2007, 23:44


ik en zal het nooit meer doen ik ben via eurolines gegaan heb alles in belgie zelf geboekt maar als je daar aankomt dien je jezelf wel terug aan te melden anders heb je een dik probleem( had ik de eerste keer),

maar ik vind het echt overleven maar tis persoonlijk ik verkies dan liever de auto of vliegtuig omdat je met vliegtuig snel thuis bent en met auto kun je stoppen wanneer je wilt.

De bus nemen heeft heel wat nadelen, ze stopt heel weinig, je kunt moeilijk eten omdat andere dan weer geen eten of heel weinig eten bij zich hebben en alleen eten bij stophaltes wat niet vet is ( ik vind het shuma om dan te eten ik geef dan liever mn eten weg aan zij die vb kijken, nou ja persoonlijkheid zekers)

Maar ik benadruk dit is persoonlijk omdat ik vb heel snel afval ik mag vb één dag niet zoveel eten en ik val weer af terwijl ik alles doe om bij te komen wat ook moeilijk gaat, ja mag alles eten en pas na maanden zie je een heel klein beetje verandering van bijkomen maar een heel klein beetje vandaar dus,

maar als je er geen last van hebt dan zou ik zeggen go for it want de sfeer is wel heel leuk als er niet teveel oudjes zijn hiihi want die hebben niet graag dat er plezier wordt gemaakt heb ik gemerkt hihi,

wa salaam,

07-05-2007, 12:54
Baraka'Allah fiek voor het antwoorden oughti. Ik denk niet dat ik er echt last van zal hebben, mp3 in je oren en je slaapt de helft van de rit Maar eurolines als je via die site boekt is het allemaal wel goed geregeld etc? En wat bedoel je precies met dit:

Citaat door fatja:
maar als je daar aankomt dien je jezelf wel terug aan te melden anders heb je een dik probleem( had ik de eerste keer)

07-05-2007, 13:28
salaam a oughti,

graag gedaan ik ben zelf naar een reisbureau gestapt, die bellen meteen of er plaats is en waar je dient op te stappen,

ik bedoel ermee dat je als je in Marokko aankomt je terug bij een eurolines filiaal dient te melden zodat ze daar je plaats kunnen vastzetten in hun bestand want emand die we kenden in marokko die er werkt vertelde me dat want ik deed het de eerste keer niet maar elhmdl heeft ie alles geregeld zodat ik toch kon vertrekken (nou ja ik meost wel mee die dag moest twee dagen nadien op mn werk zijn) maar ik betaalde wel zegels maar mohiem dus aanmelden in marokko bij aankomst ins'hallah, en voor je vertrekt op je plaats waar de bus vertrekt ook aanmelden , allé in belgie toch maar veronderstel dat het zo ook is in Nederland ( zoveel verschillen we niet hé:-)

HOOP dat je ermee verder kunt,

wa salaam