Bekijk volle/desktop versie : Mijn Ziel Die Heel Wat Heeft Doorstaan



Pagina's : [1] 2

06-05-2007, 12:07
Heej ik Heet rachid en ga een waargebeurd verhaal schrijven over mijn leven en wat ik sinds mijn 6de leeftijd allemaal meemaak hoe ik op sommige momenten mezelf wil vermoorden en hoe blij ik soms ben dat ik leef


ik wacht 1st ff op een paar fans dan begin ik elke dag plaats ik een xxl vervolg

06-05-2007, 12:15


Nou ik ben benieuwd...

06-05-2007, 12:33
alvast 1 fan
nog een paar fanns

07-05-2007, 00:49
is goed. i will wait

07-05-2007, 14:54


jallah plaasten maar....
ik ben benieuwd.....
xxx
nieuwe fan
chiklady


08-05-2007, 19:11
Ik Ga alvast Me 1ste vervolg schrijven
het gaat dus over wat ik allemaal heb meegemaakt

hier gaat ie dan

daar was ik dan 6jaar en op de bassischool groep 3
een normale jongen met veel vrienden en heel wat broers 5 om precieus te zijn de oudste was 25 en ik 3 de jongste maar het was dus een donderdag 5juni ik herken me die dag als de dag van gisteren
in iedere geval op een normale dag werd ik gebracht naar school door me moeder en opgehaald door 1 van me broers maar vandaag was anders me moeder en vader waren naar marokko gegaan omdat me familielid van me moeder ziek was en het ernstig was ik was klein en begreep dat niet echt maar ik werd dus vandaag gebracht door me broer jawad die 17 was en daarna zelf ook naar school moest alles ging dus snel snel toen het tijd was om naar huis tegaan kwam me andere broer van 21 me ophalen met de auto en ze vriendin toen we thuis aankwamen zei me broer ga maar naar snackbar en haal eten me tante zou pas volgende dag komen en zorgen voor eten en huis enso
maar die avond werden we gebeld ik nam op met hallo ik hoorde me ma ik was best blij en ze vroeg me broer te geven ik gaf het en keek tv verder toen hoorde ik me broer zeggen waren jullie telaat toen me broer ophangde zag ik dat hij me tante belde en zei dat onze ouders langer zouden blijven en de begravenis zouden regelen van me tante ik vroeg wie is dood me broer zei weetje nog in marokko die vrouw die jouw steeds veel kuste die ik was ff stil het deed me pijn ik was jong maar begreep het wel
ik kende haar niet zo maar het deed me wat me tante woonde in de bergen en vond het daar beter dan in de stad dus daar zou ze begraven worden zo ging het een paar dagen door me me moeder of vader belde elke dag om te vragen hoe het is enso me oudste broer van 25 zorgden goed voor ons hij slaapte weer thuis en liet ze huisje achter voor een mattie die problemen thuis had me broer was een werkte bij philips hij liep daar stage hij had het mbo gedaan het hbo en eindigde toen bij de functie ontwerper en zat in een team dat alle beslissinging nam voor philips in nl de verkoopprijzen en noem maar op hij verdiende lekker zoeen 5700 gulden toen nog maar is dus me broer en het leven wende tot we werden gebeld op 13juni door me vader die heel overstuur was en paniek en huilde aan de telefoon om te zeggen dat me moeder is omgekomen toen ze in de taxi zat onderweg naar de familie in de bergen
ik schrok me dood ik huilde ik had geen moeder meer me tante was ook dood maar zo erg was dat niet me moeder was gewoon weg voor altijd me broer nam ons allemaal mee naar marokko de dag 5juni stond bekend omdat me moeder me die dag verliet en ging naar marokko en 13 juni was jammer genoeg bekend als de dag dat me moeder overleed allah ie rahmoe

08-05-2007, 19:20
hey hey lijkt me een leuk verhaal ga verder

08-05-2007, 19:51

mooi begin ga snel verder
up
xxx
je faste fan
Y.



oep


08-05-2007, 19:59
je hebtt er een nieuwe fann bij
gaah zoo door.....................

hup hup

08-05-2007, 20:16
S0www..
Sch0kkendd..
Ga gauw verder.

Nieuwe fan tr0uwens.

Xje
P0esjee!

09-05-2007, 00:57
dankjewel allemaal

ik ga snel verder
ik was nog jong en het dringde niet door tot mij ik zat daar in het vliegveld met al mijn broers het was niet echt gesellig ik was de enigste die kon lachen want ik d8 dat ik me moeder tog nog zou kunnen zien
toen we aankwamen in marokko op het vliegveld zag ik me vader daar staan en me vader is een sportieve man hij traint veel en sport veel maar op dat moment zag hij er mager uit en had wallen onder ze ogen hij knuffelde ons allemaal toen ik aan de beurt was zei hij heej rachid is er goed voor je gezorgt ik zei jah maar ik mis mama voor ik uitgepraat was voelde ik een trap van me broer en aan ze blik kon ik zien dat hij bedoelde stil jij me vader zei kom we gaan naar huis en we liepen naar buiten naar de auto van me vader ik vroeg of ik voorin mocht zitten het mocht ik beseffte het nog steeds niet mijn broers waren allemaal of weg in gedachte of aan het praten met elkaar met zielige toon de andere huilde me vader was stil normaal was hij altijd grappen aan het maken en je lacht je stuk om me vader maar nou was hij stil kijk levenloos naar de weg en verroerde zich niet voor ik het wist waren we in nador onze straat zei me vader en we stopte voor een huis 4etages hoog ik vroeg heel dom welke verdieping wonen wij me broer zei dit is ons huis allemaal ik was verbaasd en rende naar boven het was niet dat ik nooit in marokko was geweest alleen ik vergat het steeds besef ik nu maar dus ik wou net naar binnen gaan en ik werd gegroet door 2jongens en 4meisjes en 4 vrouwen en 6 mannen allemaal familie ik vroeg steeds aan me broer wie ze waren en hij legde uit het me ooms nichten neven en nichten waren ik ging naar boven me broer tilde me koffer op en zei kom ik breng je naar je kamer ga slapen kleintje ik liep achter hem en hij opende een deur ik zag daar een lichtblauwe kamer heel mooi een 1persoonsbed een hele grote kast een nachtkastje en een kastje met spiegel hij zei slaap maar ik zei oke en viel in een lichte slaap zoeen 2uur later werd ik licht wakker en ik besefte dat ik niet alleen was in de kamer ik hoorde me tante tegen haar dochter zeggen in het berbers meskin hij heeft geen moeder hij is nog zo klein en allemaal broers en vader geen moederfiguur ik schreeuwde heel hard echt wel ik heb wel een moeder en ze is ook in marokko ze komt ook hierheen terug in het berbers me tante keek me droevig aan en liep weg me broer kwam binnen en zei wat schreeuw je ik legde hem uit wat er net was gebeurd
ik sprak met me 17jarige broer hij heette jawad en zei me ik ga je wat zeggen dus goed luisteren ik zei jawad wrm huil je ik hoorde me broer samir in de gang zeggen luister goed dit had ik nooit meegemaakt mijn broers die natte ogen hadden en bijna huilen terwijl ik tegen elke broer opkeek vooral jawad hij was stoer toen voor mij hij had een scooter en nu loopt hij te huilen ik durfde nix te zeggen toen hoorde ik zo samir zeggen kijk die vrouw net je tante zei tegen jasmina meskin hij heeft geen moeder omdat onze moeder dood is hij d8 dat ik het begreep ik vroeg oke wanneer komt ze terug toen zei me broer jawad kijk iedereen gaat een keer dood dan stopt je hart en adem je niet meer en leef je niet meer en wordt je begraven en dat is mama nu ze is doodgegaan bij auto-ongeluk en wij zijn in marokko om haar tebegraven ik begon te huilen ik had veel broers maar mama was mijn alles ze maakt me wakker ik kreeg me broodtrommel met boterhammen die ze elke ochtend met liefde maakte zij pakte me kleren voor me en met mama ging ik naar buiten soms ik begon te huilen en voor ik het wist was me hele kamer vol ik hoorde me vader zeggen ga maar weg ik blijf bij hem in het berbers iedereen verliet me kamer me vader zei rachid kijk mama is bij allah en kijk van de hemel naar beneden en past op jouw en mama zit nu op een plek waar ze gelukkig is ik stopte niet met huilen ik huilde en huilde me vader was in slaap gevallen terwijl ik zat te snikken ik viel na een uurtje of 2 ook in slaap ik werd volgende dag gewekt door me tante en zei rachid kom eten ik zei boos nee ze zei ik pak het wel naar boven en voor ik het wist was ze terug met eten en ik kreeg te eten me tante zei kom ga douche en ze wijsde mij de deur ik zei en me kleren me tante pakte uit me koffer een onderbroekje een hemd en een een broek en t-shirt ik ging in bad en bleef lang ik vond het leuk in bad en voor ik het wist riep ik mama ik ben klaar toen besefte ik dat me moeder er niet meer is en ik bleef huilen en huilen tot ik me tante zag in de deuropening en ze zei in het berbers jeh zine meskin kom hier ik voelde een vertrouwtgevoel bij me tante ik huilde en ze deed me kleren aan en zei kom naar beneden ze sloot me deur van me kamer en we gingen naar beneden

10-05-2007, 14:56

ga snel verder
pff!!.. wolah is erg...
ik lees het met tranen in me ogen
up
xxx
Y.


10-05-2007, 21:12


ga verder snel egt z00 een erg verhaal w0llah het is egt zielig dat je dat 0p z0 een leeftijd je m0eder bent verl0ren:jamer:maar up verder

10-05-2007, 22:54
ga gauw verder
is echt een mooi verhaal

xxx je nieuwe fanetje

11-05-2007, 22:14

oep


Pagina's : [1] 2