Bekijk volle/desktop versie : Hekserij

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

30-07-2002, 00:58
:tover:

Salaam moehalaikoem allemaal

Ik schrijf jullie dit bericht vanuit Marokko waar ik op dit moment m,n vakantie doorbreng.

Ze hebben me wéér eens behoorlijk bang gemaakt met hun verhalen over hekserij (voedoe), het schijnt erg vaak voor te komen!

Heeft iemand een het een keer van dichtbij meegemaakt?
of heeft er iemand nog meer van die verhalen over hekserij?

-----------------------------------------------------------------------------------
Het schijnt dus dat er eens een jong stelletje was dat met elkaar wilde trouwen maar, om de een of andere reden had de jongen zich bedacht en wilde toch liever niet met dat meisje trouwen. Het meisje kon dat absoluut niet hebben en heeft er toen voor gezorgd dat die jongen bijna van de honger om kwam. Ze heeft een foto van die jongen in de bek van een kat gedaan en toen heeft ze de bekje van die kat dicht genaait, en die kat heeft ze toen ergens vast gebonden in het bos in Marokko. Nou maanden gingen voorbij en die jongen kon niks eten en niks drinken. De jongen werd maar zieker en zieker tot dat hij werd opgenomen in een ziekenhuis waar de artsen met hun handen in hun haar zaten want ze konden er maar niet achter komen wat er met die jongen aan de hand was. Tot er op een dag een gezinnetje een wandeling door het bos ging maken en daar die kat aantroffen die vast geketend aan een boom zat en waarvan z,n bekje was dicht genaaid. Het gezinnetje besloot de kat naar het ziekenhuis te brengen (want een dierenklieniek dat hebben ze daar niet) zodat ze het bekje van de kat open konden knippen, nou toen ze het bekje van die kat open knipte vonden ze de foto in z,n bekje en toen zei de arts van hé deze jongeman ligt hier beneden en sinds dien kon de jongen weer eten en drinken en langzaam weer op z,n kracht komen.
-----------------------------------------------------------------------------------

Ik ben bang hier!
Ik wil terug naar Nederland

(Vage toetsenborden hier trouwens)

X_Samira

30-07-2002, 09:31

Geniet van je vakantie lieverd !!
en wees niet bang eet waar je wilt en ga en sta waar je wilt !!
Zeg alleen Bismillah ....
Als iemand iets voor je wilt doen dan doet ie het toch wel maar ik geloof dat Allah mij beschermt en zo ook jouw !!
Al doen mensen wat ze ook willen als Allah het niet toe staat gebeurt je niks !!Hij kan alles tegen houden als iemand je kwaad wilt doen !!
Want hij is machtiger dan welke voodoe op de wereld !!!

Groetjes layla

18-08-2002, 13:23
Mensen met hekserij zijn geen mensen meer maar vreemde wezens!!!!!!!!!!!!!!

18-08-2002, 23:56
Ik geloof maar in een ding en dat is allah swt, ik volg al die hekserijshxt niet! en trouwens hoe meer je der over weet hoe gevaarlijker het voor jezelf kan zijn. !!!! Richt je tot de Islam en laat je niet verleiden door die satanpraktijkjes!!!!

28-08-2002, 13:25

De laatste keer dat ik het meemaakte stonden er allemaal bezems geparkeerd voor de deur. Dus ik had het al snel door.

28-08-2002, 17:14
Hekserij bestaat jammer genoeg wel ik heb een vriendin gehad waarvan haar moeder een heks was toen ik dat te weten kwam heb ik nooit nie meer contact met haar gezocht want ik wil enkel met moslims in contact komen en niet met moeshriekien

28-08-2002, 17:40
BIJgeloof, het woord zegt het al...in mijn ogen doe je je ware geloof dan tekort.

01-09-2002, 13:29

Citaat:
Origineel gepost door filosofic
hekserij bestaat wel want ik ben er mee in aanraking gekomen ik was behekst mijn tante in marokko deed het zodat ik haar dochter zou nemen maar omdat de islam bovenalles staat is het niet gelukt en ik dank allah

tip voor anderen als je naar vreemden gaat moet je nooit als eerste over de deurdrempel en zeg altijd bismilallah

Oh wat erg!

Bedankt voor je tips en sterkte.

05-09-2002, 20:38
weetje?? als ik wel eens door de stad geen loop in Utrecht.A'dam enz
en zo veel marokkaanse meisjes zie in de stad rond lopen dan vraag
vraag ik me altijd af waar ze dan HUN BEZEM HEBBEN GEPARKEERD??

nergens kun je er eentje bekennen .......

05-09-2002, 22:02
Sorry benzie, maar ik vind dat echt een onzin opmerking.
Hoe bedoel je over een kam scheren????????????
Alsof zoveel jongens niet aan hekserij doen zeg....

05-09-2002, 22:04

Citaat:
Origineel gepost door Simran
Sorry benzie, maar ik vind dat echt een onzin opmerking.
Hoe bedoel je over een kam scheren????????????
Alsof zoveel jongens niet aan hekserij doen zeg....
bij jou ontbreekt er ook gevoel voor humor

06-09-2002, 11:40
Oh nee hoor, ik zit vol humor,
maar dit is een serieuze zaak, en daar kan je geen humor bij gebruiken...

18-09-2002, 11:26

weet je wat pas echt zielig is? die meisjes die een jongen proberen te binden door hekserij. Ik bedoel hoe zielig kun je wel niet zijn. je loopt jezelf dan toch voor de gek te houden, misschien (zeker) zou hij er meteen vandoor gaan zonder die hekserij.

lina

04-10-2002, 16:42
als jij iederedag bid en lodo houd (gewassen voor het gebid) dan kan je niets gebeuren.. probeer dat 24 uur te houden
veel suc6

08-10-2002, 17:38
ASSALEM OALAIKOM IK HEET MALIKA IK BEN 6 JAAR GETROUWD EN IK DENK OOK DAT ZE VOODOO HEBBEN GEDAAN WIJ HEBBEN NU NOG GEEN KINDEREN. GELUKKIG IS MIJN MAN NIET Z'N RAARE VENT DIE ALLEEN AAN KINDEREN DENKT WIJ HEBBEN ONS LATEN CONTROLEREN ALLES WAS ILAHADOLILAH GOED. MIJN PROBLEEM IS IK DACHT IN MAROKKO BESTAAT ER ZO IETS NIET MAAR HELAAS HET BESTAAT ECHT . IK HEB SPIJT DAT IK IN MAROKKO GETROUWD BEN ZE HEBBEN NAMELIJK MIJN HENAH BAKJE GESTOLEN LATER HEB IK GEHOORD DAT ALS ZE HET HEBBEN EN DAT BAKJE OM KIPPEN IS 1 DAG 1JAAR EN 2DAGEN 2 JAAR ENZ.IK WEET WEL MISCHIEN WIE HET HEEFT GEDAAN MAAR AALAH IS GROOT IEDEREEN WORD VOOR ZN DADEN GESTAFT. ZE DACHTEN DAT MIJN MAN MIJ GING VERLATEN MAAR ILHAMDOLILAH IK HEB EEN SCHAT VAN EEN MAN HIJ HOUDT VAN MIJ EN DAT KUNNEN ZE NIET HEBBEN IK WAARCHUW MEISJES DIE IN MAROKKO TROUWEN JE HEBT ECHT DE KANS DAT ZE HET BIJ JE VLIKKEN.IN NEDERLAND IS DE KANS KLEIN MAAR WEES TOCH OP JE HOEDEN. WIJ GAAN NU ADOPTEREN EN HOPEN DAT WE OOK KINDEREN VAN ONS ZELF KRIJGEN XXXXXXXXXX MALIKA

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7