Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames Sluit je aan!..De afkick-Foundation Topic..!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-05-2007, 15:53
Salaam Oulaikoem meiden!!...

Wie van de dames sluit zich aan..........Door Foundation helemaal verleden tijd te maken!!...elke meisje die zegt dat ze niet zonder foundation kan die is gewoon onzeker..!!..en je kan niet je hele leven blijven smeren en camoufleren maar je moet dan je probleemgebieden bij de bodem aan pakken..dus dat kan alleen als je je foundation opzij legt...en je huid de kans geeft om te ademen........en lekker puur natuur....!!..Dus wie o wie doet ermee... en niet moeilijk doen...Gewoon doen...Je huid zal trots op je zijn...

We gaan het gewoon proberen....en we zullen zien hoever we komen....Inchallah Gaan we haatgevoelens opbrengen voor die foundation ....

05-05-2007, 15:56


Ik doe helemaal geen make-up. Een beetje dagcréme en lipabello is genoeg.

05-05-2007, 16:06
Mooi zo..Houden zo echt waar..!!..maar je bent ook welkom hier om ons aantemoedigen:P...

05-05-2007, 16:12
Tuurlijk

Doe jij echt véel foundation?

05-05-2007, 16:17


ik heb al meer dan een maand niet gebruikt, alleen als ik feesje heb dan doe ik een beetje.

05-05-2007, 16:42
ik meld me

het klopt idd dat je allen foundatio gebruikt als je onzeker hebt

05-05-2007, 16:47
Ik ben al zo'n twee maanden 'clean' hahaha. Ik vind het heerlijk zonder foundation, heb het 5 jaar gebruikt.

05-05-2007, 18:23
mijn acne huid is te verslaafd aan foundation... ben nu mijn acne inwendig en mijn littekentjes uitwendig aan het behandelen.... ooit komt er een dag dat ik zeg: ok, nu geen foundation meer...

maar nu nog niet

succes meiden...

05-05-2007, 18:43
Ik ben ook gestopt met foundation sinds twee maanden. Daarvoor gebruikte ik camoumflagestick voor mn kringen en foundation en poeder voor mn gezicht. Ik ben nu 2 maanden 'clean'. De reden hiervan is dat ik in februari ben begonnen met Roaccutane. Een medicijn tegen acne. Mijn huid is nu zo goed als gaaf en ik vind foundation nu overbodig. Plus dat ik het niet meer mooi vind. een natuurlijk gezicht is veel mooier. Mijn foundation potjes liggen nu ergens achter in mn kast, even als mijn blush en poeder.

Achteraf gezien kan ik me niet voorstellen dat ik die troep gewoon op mijn gezicht smeerde. Echt erg gewoon. En meiden die beweren dat er ook foundations zijn die onzichtbaar zijn, dat is echt niet waar. Ik kan zo aan een meisje zien of ze foundation op heeft of niet, ongeacht het merk.

Dus morgen beginnen, dames! Je zult niet teleurgesteld zijn.

Wat ook kan helpen, is veel water drinken. Je huid knapt daar van op en gaat van nature stralen, waardoor je geen foundation nodig hebt.

Ik zelf drink 3 liter water per dag.

05-05-2007, 18:46

Citaat door Niet_Bekend:
mijn acne huid is te verslaafd aan foundation... ben nu mijn acne inwendig en mijn littekentjes uitwendig aan het behandelen.... ooit komt er een dag dat ik zeg: ok, nu geen foundation meer...

maar nu nog niet

succes meiden...


Dat had ik ook meid. Maar acne in combinatie met make'up is nog lelijker. Plus dat het je huid alleen maar onzuiverder maakt. Maar incha'allah zal er een dag komen dat je geen foundation meer nodig hebt. Ben je al een bij een dermatoloog langsgeweest? Ik zou als ik jou was niet al te veel geld verspillen aan behandelingen en producten. Vaak helpt het toch niet. Ik had echt van alles geprobeerd, zelf microdermabrasie. Roaccutane is echt het enige wat mij heeft geholpen.

05-05-2007, 19:43

Citaat door yemmalhbiba:
Dat had ik ook meid. Maar acne in combinatie met make'up is nog lelijker. Plus dat het je huid alleen maar onzuiverder maakt. Maar incha'allah zal er een dag komen dat je geen foundation meer nodig hebt. Ben je al een bij een dermatoloog langsgeweest? Ik zou als ik jou was niet al te veel geld verspillen aan behandelingen en producten. Vaak helpt het toch niet. Ik had echt van alles geprobeerd, zelf microdermabrasie. Roaccutane is echt het enige wat mij heeft geholpen.


ja heb roaccutane ook een jaar geleden gebruikt... had een kuur van 6 maanden gevolgd... mn acne was ook weg... normaal gesproken blijft je acne ook weg als je dr mee stopt... maar dat was bij mij niet het geval... dus ben er nu weer mee begonnen in combinatie met een littekengel genaamd Dermatix, ook op recept verkrijgbaar (maar ook zonder maar dan moet je 30 euro dokken).... dus nu even afwachten

05-05-2007, 19:57

Citaat door men_zotia:
Die dermatix is het op recept te kriijgen moet je dan alsnog 30,- betalen, en helpt het ook of niet??


nee als je een recept hebt dan hoef je niet te betalen... ik gebruik hem nu pas 2 dagen dus ik zou echt niet weten of het werkt

maar check anders http://www.dermatix.nl

05-05-2007, 20:14



Citaat door Niet_Bekend:
ja heb roaccutane ook een jaar geleden gebruikt... had een kuur van 6 maanden gevolgd... mn acne was ook weg... normaal gesproken blijft je acne ook weg als je dr mee stopt... maar dat was bij mij niet het geval... dus ben er nu weer mee begonnen in combinatie met een littekengel genaamd Dermatix, ook op recept verkrijgbaar (maar ook zonder maar dan moet je 30 euro dokken).... dus nu even afwachten



hey meiden

kunnen jullie me precies vertellen wat dat roacutane precies is? ik heb maar een klein beetje last van acne. maar heb wel wat littekens waar ik vanaf zou willen. helpen die littekenscremes ook goed tegen littekens?

05-05-2007, 20:20

Citaat door CasaKrullenbol:
hey meiden

kunnen jullie me precies vertellen wat dat roacutane precies is? ik heb maar een klein beetje last van acne. maar heb wel wat littekens waar ik vanaf zou willen. helpen die littekenscremes ook goed tegen littekens?


Roaccutane is een tablet die je een keer per dag slikt.. het werkzame stof is isotretoine (een vitamine A derivaat), het beinvloedt de aanmaak van je talg zo dat er minder wordt aangemaakt, waardoor je poriën niet verstopt raken, tevens heeft het enige antibacteriele werking. Het wordt alleen voorgeschreven (dus alleen op recept verkrijgbaar) als alle andere anti-acne middelen niet hebben geholpen en wanneer je ernstige/hardnekkige acne hebt..

05-05-2007, 20:33

Citaat door men_zotia:
3 liter per dag!!!!!!!!!! wat goed man!! Ik moet zo vaak naar de wc, of ik nou drink of niet, ik moet zoooooooooo vaak naar de wc en is zo iritant, ik wil ook veel water gaan drinken, maar het vervelendste is dat dan zo ontiegelijk vaak naar de wc moet!! en ik vind water uit de kraan niet zo smakelijk, vraag me niet waarom maar ik hou leiver van bronwater, SPA ofz...


Ooh, ik moet ook vaak naar de wc hoor. Maar het went wel. En op een gegeven moment wordt het ook wel minder, omdat je lichaam gewend raakt aan die hoeveelheid water. Ik vul gewoon twee flessen van 1.5 liter met water, en daar doe ik vervolgens een heel dag over.
Kijk, als je nooit water drinkt, en opeens 3 liter per dag gaat drinken, woon je zowat in de wc, maar als je het een beetje opbouwt (dus eerst 1 liter, daarna 1.5 etc) valt het wel mee.

Ik heb ergens gelezen dat leidingwater beter is om te drinken dan mineraalwater. Doe er anders een schijfje citroen in ofzo voor de smaak. Ik heb overigens vandaag nog maar 1.5 liter gedonken Ik wil voor 24.00 uur de andere anderhalf liter ophebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5