Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Harennnn met Davitamon B Complex!!!!!!



05-05-2007, 15:24
Hallo damess..

ikheb 3 dagen geleden bij de kruidvat Davitamon B Complex Forte gekocht.. Zo'n flesje met vitamine/biergist-pillen... ik slik ze voornamelijk voor me haar en nagels....

Heeft er iemand hier ervaring mee? En na hoelang zie je resultaat?
Alvast bedankt dames..

Groetjesss

05-05-2007, 15:26


Hej meid,

Ik had ook biergisttabletten gehaald voor mijn haar. Kheb het een weekje gedaan; kzag geen verschil. Okeej, misschien is dat te kort dag, maar;

Ik kreeg opeens puistjes door die pillen.. nu ben ik ermee gestopt & is mijn huid weer gewoon normaal.

Misschien dat het bij iedereen anders werkt, allhoe a3lam.

05-05-2007, 15:37

Citaat door DreamsToShare:
Hej meid,

Ik had ook biergisttabletten gehaald voor mijn haar. Kheb het een weekje gedaan; kzag geen verschil. Okeej, misschien is dat te kort dag, maar;

Ik kreeg opeens puistjes door die pillen.. nu ben ik ermee gestopt & is mijn huid weer gewoon normaal.

Misschien dat het bij iedereen anders werkt, allhoe a3lam.



ooh das wel vervelendd? heb je ook vanhetzelfde merk? want ze zeggen dat je bij deze pillen ook voor een gezondere uitstraling zorgt van de huid ofzo.. iets met de huidd.. misschien moet je deze proberen..

Maar klopt een weekje is veel te kort.. k heb het ongeveer over een maand ofzoo


06-05-2007, 13:12
Nou mensennn.......?? Nog meer??

06-05-2007, 13:23


Hey,

Ik gebruik het al een paar maanden en mijn haar ziet er beter uit, ALLEEN weet ik niet of het (alleen) hierdoor komt. Ik heb namelijk ook mijn eetpatroon omgegooid. Ik eet veel gezonder (veel groente, fruit en drink veel water).

Overigens was mijn haar een tijdje slap, levenloos en dun(ner) en bleek dit na het prikken van bloed te liggen aan een ijzertekort. Vandaar dat ik deze pillen heb gekocht, vooral aangezien het toch geen kwaad kan.

Ik weet niet waarvoor je het wil slikken, maar richt je niet alleen op de pillen en zie het meer als iets "extra's".

06-05-2007, 13:56

Citaat door Chickolata:
ooh das wel vervelendd? heb je ook vanhetzelfde merk? want ze zeggen dat je bij deze pillen ook voor een gezondere uitstraling zorgt van de huid ofzo.. iets met de huidd.. misschien moet je deze proberen..

Maar klopt een weekje is veel te kort.. k heb het ongeveer over een maand ofzoo




Ja, ik weet dat het ook goed is voor een zuivere huid. Ik heb nooit puistjes alleen 1 of 2 als ik ongesteld ben.. en opeends door die pillen had ik er een heleboel meer. Mijn moeder zei dus dat het kwam omdat die pillen zorgen voor een zuivere huid door eerst de viezigheid naar het oppervlakte te brengen wat dus resulteerd in puistjes.

Maar allahoe a3lam, ik ben er in ieder geval mee gestopt.

Misschien, als ik hier allerlei positieve reacties zie,.. ga ik er weer aan beginnen en even doorbijten dan.

06-05-2007, 18:25
okee dankjee doremifasola... dat klopt, je moet naast die pillen gwn goed gezond eten en voldoende voedingsmiddelen binnen krijgen.

Er zijn ook tabletten/ pillen die op kruidenbasis gemaakt zijn.. 30 tabletten in verpakking voor 8.50 bij de kruidvat..Die zijn wel wat duurder dan davitamon maar kheb gehoord dat ze ook goed zijn.. Misschien is dat wat voor jou DramToShare