Bekijk volle/desktop versie : Supergekke droom



05-05-2007, 13:06
Het onderwerp zegt het al..een supergekke droom.

El geir oe salama.

Ik droomde dat ik naar een feest ging in een hele mooie witte takschita, wat me opviel is dat ik geen hoofddoek om had. Ik zag er (heel mooi) uit, was zelfs daar over verbaasd ik zag er uit als een prinses . En het raarste komt nog, ik had een gigabuik...ik was dus hoogzwanger. Verder was er iemand op dat feest die me zo een beetje begeleide die me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dierbaar is, maar in werkelijkheid heb ik geen contact met deze persoon.

Wat kan dit toch betekenen?

05-05-2007, 13:08


De betekenis van mijn omgeving zou zijn, je word binnekort zwanger van een meisje

05-05-2007, 13:10
Wahahhaha dacht t eff niet! no zwangerschap in de planning!

05-05-2007, 13:17
Er is dan iemand anders zwanger in jouw omgeving!

05-05-2007, 13:20



Citaat door Samira_C:
Er is dan iemand anders zwanger in jouw omgeving!
Die dierbare persoon? nee onmogelijk..In die droom draaide het helemaal om mij leek het wel..terwijl het toch iemand anders zijn/haar feest was.

05-05-2007, 13:26
ze zeggen als je zwanger bent dat je een hele zware last of een groot probleem met je draagt.... het kan ook zijn dat diegene die je begeleide ( in je droom) een ziekte of een zorg met zich meedraagt... dit kan van alles zijn

allahoe a3lam.....


( ik weet dit omdat ik het aan een geleerde zuster vroeg omdat ik voorheen droomde dat ik altijd zwanger was en mijn vriendin ook.. dit omdat we bijde die tijd heel veel stress en een last met ons meedroegen.. hamdollilah zijn we er nu vanaf)

succes

05-05-2007, 13:32

Citaat door _Tafoekt_:
ze zeggen als je zwanger bent dat je een hele zware last of een groot probleem met je draagt.... het kan ook zijn dat diegene die je begeleide ( in je droom) een ziekte of een zorg met zich meedraagt... dit kan van alles zijn

allahoe a3lam.....


( ik weet dit omdat ik het aan een geleerde zuster vroeg omdat ik voorheen droomde dat ik altijd zwanger was en mijn vriendin ook.. dit omdat we bijde die tijd heel veel stress en een last met ons meedroegen.. hamdollilah zijn we er nu vanaf)

succes


Kan dan heel goed kloppen, ik draag inderdaad een hele grote zorg met me mee ook snap ik dan de rol van de persoon die mij begeleidde, de zorg die ik meedraag betreft namelijk diegene!

05-05-2007, 13:47

Citaat door Maroc_Meissie:
Kan dan heel goed kloppen, ik draag inderdaad een hele grote zorg met me mee ook snap ik dan de rol van de persoon die mij begeleidde, de zorg die ik meedraag betreft namelijk diegene!




05-05-2007, 14:36
Jouw droom deed mij gelijk aan de dood denken.....

Allah oe a3lam.

05-05-2007, 16:39

Citaat door samia_99:
Jouw droom deed mij gelijk aan de dood denken.....
Allah oe a3lam.



Hoezo dat dan....?

05-05-2007, 17:13

Citaat door samia_99:
Jouw droom deed mij gelijk aan de dood denken.....

Allah oe a3lam.


Feest, heel mooi uitzien, wit, hoogzwanger, begeleid worden..
T enige wat jij roept is dat je een link ziet met de dood..
Some brain damage oela?