Bekijk volle/desktop versie : De liefde van zijn leven



Pagina's : [1] 2

04-05-2007, 13:22
hallo mensen,

Hoe zouden jullie reageren als iemand zou zeggen dat het voor hem/haar meteen liefde op het eerste gezicht was en dat hij/zij gelijk wist dat JIJ de vrouw/man van zijn/haar leven bent, de ware liefde en dat het voor die persoon voelt alsof die jou al jaren kent? Nu begrijp ik dat als iemand het na een paar gesprekjes zegt natuurlijk een beetje raar is, maar stel je bent een paar maanden verder met die persoon?

Bestaat er wel een liefde van je leven of is dat maar geromantiseerd?

04-05-2007, 13:25


ongeloofwaardig...

04-05-2007, 13:28

Citaat door senaatje:
ongeloofwaardig...


ok, bedoel je dat die persoon het niet meent of vind je de hele stelling een soort van een fabeltje dat ons is ingefluisterd?

04-05-2007, 13:30
Als die persoon dat meent..dan komt hij om je hand vragen..punt.

04-05-2007, 13:31


Dan zou ik zeggen, niet te vaak naar muziek luisteren. Menea l7ob ea.

04-05-2007, 13:34

Citaat door WhoCares:
Als die persoon dat meent..dan komt hij om je hand vragen..punt.



ok ervan uitgaande dat die dat al heeft gedaan, dan zou je die woorden dus wel geloven?

04-05-2007, 13:36

Citaat door fairytale:
ok ervan uitgaande dat die dat al heeft gedaan, dan zou je die woorden dus wel geloven?



Ja

Maar ja tegenwoordig willen mensen trouwen om het trouwen..dus ik weet het ook niet.

04-05-2007, 13:38
Liefde van je leven?!


Bullshit!!

04-05-2007, 13:40

Citaat door WhoCares:
Ja

Maar ja tegenwoordig willen mensen trouwen om het trouwen..dus ik weet het ook niet.




ja ik begrijp wel wat je bedoeld, het is niet meer iets waar goed over nagedacht wordt. Mensen doen net of ze vadertje en moedertje gaan spelen en als het niet uitpakt, tja no problem dan maar een scheiding

04-05-2007, 13:42

Citaat door Stilletjes_:
Liefde van je leven?!


Bullshit!!


Dus het bestaat niet? Of heb je het alleen over deze stelling?

04-05-2007, 13:44
ik zou het eerlijk gezegd niet weten het kan natuurlijk wel, maar volgens mij gebeurt dat haast nooit. maar elke , de meeste huwelijken zijn in het begin romantisch, met mooie woorden, en beloftes, maar als de witte broodsweken voorbij zijn dan is de sfeer wel wat anders hoor en na een tijdje huwelijk veranderen de partners zelf ook. dus ik weet neit of de woorden dan echt gemeend zijn vanuit het hart, ik denk het niet want als ze het gemeend hadden van diep uit hun hart, dan zou denk ik de sfeer en de band tusen die twee ook in het huwelijk niet stuklopen, of anders worden

ma3a salama

04-05-2007, 13:46

Citaat door fairytale:
Dus het bestaat niet? Of heb je het alleen over deze stelling?



Het bestaat niet!

04-05-2007, 13:46



Citaat door fairytale:
hallo mensen,

Hoe zouden jullie reageren als iemand zou zeggen dat het voor hem/haar meteen liefde op het eerste gezicht was en dat hij/zij gelijk wist dat JIJ de vrouw/man van zijn/haar leven bent, de ware liefde en dat het voor die persoon voelt alsof die jou al jaren kent? Nu begrijp ik dat als iemand het na een paar gesprekjes zegt natuurlijk een beetje raar is, maar stel je bent een paar maanden verder met die persoon?

Bestaat er wel een liefde van je leven of is dat maar geromantiseerd?



hbiba lees mijn ot

04-05-2007, 13:49

Citaat door Habibtak_:
hbiba lees mijn ot


ok luid en duidelijk Maar wil je wel ooit trouwen dan? En zo ja, hoe zie jij dan jullie relatie, gewoon als iets praktisch want je trouwt toch uiteindelijk met het gevoel dat dit HET is, toch?

04-05-2007, 13:50
Volgens mij kan het wel en ik geloof er wel in.
Kijk liefde is mooi maar niets is voor eeuwig.
Kijk de meeste blijve natuurlijk later bijelkaar voor de kids of ze willen niet alleen zijn.
Maar liefde op het eerste gezicht geloof ik wel.
Maar dat iemand 40 van de zelfde persoon verliefd is is onzin.
Mensen houden dan nog wel van elkaar maar de liefde is over.

Dat is mijn mening

Pagina's : [1] 2