Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Knobbels op mn tenen



Pagina's : [1] 2

04-05-2007, 12:45
wat doe ik deraan?

04-05-2007, 12:48


Geen schoenen dragen die te klein zijn. En een bezoekje bij de huisarts kan ook helpen.

ghair insha allah

04-05-2007, 12:57
een maatje groter kopen qua schoenen

05-05-2007, 14:39
Ik koop geen kleine maat schoenen, maar krijg het van schoenen die nog uitgelopen moeten worden. Ik heb nu dus knobbels op mijn tenen en wil daar vanaf! Wie weet wat ik daar tegen kan doen. En het is niet zo erg dat ik ervoor naar de huisarts moet, ze doen geen pijn ofzo.

05-05-2007, 14:49



Citaat door MiszCasaouiia:
Ik koop geen kleine maat schoenen, maar krijg het van schoenen die nog uitgelopen moeten worden. Ik heb nu dus knobbels op mijn tenen en wil daar vanaf! Wie weet wat ik daar tegen kan doen. En het is niet zo erg dat ik ervoor naar de huisarts moet, ze doen geen pijn ofzo.


Ik heb laatst ook schoenen uitgelopen. En nu heb ik onder de grote teen een knobbeltje. Niet aan de onderkant van de voet. Het voelt aan als bot. Voelt dat bij jou ook aan als bot? Ik hoop ook dat het nog weg gaat. Verder heb ik er ook geen last van.
Ik was schoenen uit aan het lopen en die deden op die plaats (bovenop mijn voet onder de grote teen erg pijn, ik dacht even doorzetten. Toen deed ik de schoenen uit en was het daar helemaal dik. En nu is op die plaats het knobbeltje gekomen.

05-05-2007, 14:52

Citaat door flippie:
Ik heb laatst ook schoenen uitgelopen. En nu heb ik onder de grote teen een knobbeltje. Het voelt aan als bot. Voelt dat bij jou ook aan als bot?


Nee, bij mij voelt het niet aan als bot. Het is niet hard, maar gewoon zacht. Kan er gewoon op drukken zonder dat het pijn doet. Misschien wordt het bij jou ook nog zachter?

05-05-2007, 14:53
kan je nks aan doen.

05-05-2007, 14:53
Dat zijn likdoorns, ik heb dat ook een tijdje..
Je hebt speciale pleisters te koop bij de drogist, maar dat heeft bij mij niet geholpen.
Ik wil er ook vanaf!!

05-05-2007, 14:54

Citaat door MiszCasaouiia:
Nee, bij mij voelt het niet aan als bot. Het is niet hard, maar gewoon zacht. Kan er gewoon op drukken zonder dat het pijn doet. Misschien wordt het bij jou ook nog zachter?


Ik ben er bang voor. Maar ja zolang het niet erger wordt en geen pijn doet.

Als dat bij jou geen bot is wat je voelt dan zou je toch denken dat het weg gaat.

05-05-2007, 14:57
Mijn schoonmoeder die heeft een hele grote knobbel aan de binnenkant van de grote teen aan de zijkant van de voet. Die gaat ook soms ontsteken. Ik ben wel eens bang dat mijn klein knobbeltje ook zo wordt. Echt erg. Ze liet me een keer haar voet zien. Ik schrok me kapot.

05-05-2007, 14:59
Dit heeft zij.
http://www.aktivia.be/mensana/gos94.htm

05-05-2007, 15:19

Citaat door flippie:
Ik ben er bang voor. Maar ja zolang het niet erger wordt en geen pijn doet.

Als dat bij jou geen bot is wat je voelt dan zou je toch denken dat het weg gaat.


Ik heb dat op mijn hielen. Op elke hiel dus een soort bobbel, wat aanvoelt als een bot. Mijn moeder zegt dat het komt doordat ik te kleine schoenen heb gedragen..

Het doet geen pijn, maar het is lelijk. Ik wil er vanaf.

05-05-2007, 15:28



Citaat door DreamsToShare:
Ik heb dat op mijn hielen. Op elke hiel dus een soort bobbel, wat aanvoelt als een bot. Mijn moeder zegt dat het komt doordat ik te kleine schoenen heb gedragen..

Het doet geen pijn, maar het is lelijk. Ik wil er vanaf.


Mijn man heeft zo'n knobbel ook op de hiel.

05-05-2007, 16:06

Citaat door MiszCasaouiia:
wat doe ik deraan?


jy bedoelt denk k eeltknobbels?? wat je eraan kan doen weet k nie f f bezoekje by de huisarts brengen ofso...

05-05-2007, 17:14

Citaat door flippie:
Mijn schoonmoeder die heeft een hele grote knobbel aan de binnenkant van de grote teen aan de zijkant van de voet. Die gaat ook soms ontsteken. Ik ben wel eens bang dat mijn klein knobbeltje ook zo wordt. Echt erg. Ze liet me een keer haar voet zien. Ik schrok me kapot.


Dat heeft mn moeder dus ook en dat komt o.a. door dragen van puntschoenen..

Pagina's : [1] 2